Geçmişin Sırları-25

115 11 9
                                    

Burak odadan çıkarken hastane görevlileri geldi ve Nisan'ı odasına götürdüler.Onlar orada iken bir anons yapıldı.

Anons:????
****************
Yazardan

Anons:Egem ÇAĞLAYAN danışmaya bekleniyorsunuz.Egem ÇAĞLAYAN danışmaya bekleniyorsunuz.

N:Egem seni bekliyorlar.Gitsene.
E:Şey..tamam.Gidiyorum.

Egem danışmaya giderken bizimkilerde Nisan'ın yanında oturuyorlardı.
Egem hızlıca danışmaya doğru yol alırken,onu ve Nisan'ı bekleyen sürprizden haberi bile yoktu.
Egem danışmaya geldi ve gelmesiyle arkası dönük olan kişi ona doğru döndü.Egem onu görünce hemen sarıldı.
Evet,bu Ege'idi.Egem'in ikizi.

Egem:Senin burada ne işin var?
Ege:Nisan'ı öğrendim yanına geldim.Nerede?
Egem:Gel ama dışarıda bekle.Bem sana gel deyince gel,tamam mı?
Ege:Tamam.Hadi.

Egem ve Ege Nisan'ın odasına doğru gittiler. İlk Egem girdi ve Nisan ile konuşmaya başladı.

N:Egem ne oldu?
E:Bir şey yok sadece..Nisan hatırlıyor musun?Hani üniversitede bir Ege vardı.
N:Ayy..hatırlatma. Zaten çocuğu gördüğüm yerde kaçıyordum. Allah'tan İstanbul'a geldim.
E:Bir lafımı kesme.O Ege var ya,o Ege...

Odadaki herkes meraklı bir şekilde...

Herkes:Eeee
E:İşte o benim kardeşim.

Nisan şaşkındı. Ne yani o Ege,Egem'in kardeşi miydi?

N:Kardeşim derken?Kızım düzgün anlat.Bak zaten şurada bir ayağım çukurda,küt diye giderim meraktan.
E:Nisan o nasıl söz!Bak söylemem.
N:Bak hastayım Egem,uğraştırma beni Egem,anlat Egem.
E:Tamam yaa..Ayrıca siz niye bakıyorsunuz öyle?Nisanla bizim aramızda olan bir şey o.

Abidin imalı bir şekilde cevap verdi Egem'e.

A:Emin misin Egemcim?
E:Tamam..emin değilmiş.Yaa neyse işte kardeşim. Ben niye bunu sana söylemedim?Çünkü o gün taşındınız.
N: Ondan önce ki günler torbada mıydı canım?
E:Cesaret bulamadım işte.
T:Ee o anons neydi o zaman?

Dedi merakla Tuğba.

E:Bende onun için açtım bu konuyu.

Nisan'ın yüzünü  korku dolu gözler kapladı.

N:Nolur bana o burada deme.
E:Ege gell.

Diye bağırdı Egem. Kapı açılınca Nisan üstündeki çarşafı yüzüne kadar çekti. Ege ise odaya gelince Nisan birazcık daha çekti çarşafı. Ege ise kendinden emin bir şekilde konuşmaya başladı.

Ege:Nisan geçmiş olsun.

Nisan en sonunda yüzünü açtı ve Ege'ye baktı.Kolundaki dikiş izi,kafasındaki dikiş izi hala duruyordu.Utanarak konuşmaya başladı.

N:Teşekkürler.
S:Asıl sana geçmiş olsun.Ben Sinan.
Ege:Bende Ege memnun oldum.
S:Bende.Eee ben arkadaşları tanıştırayım.Bu Selim,bu Duygu,bu Ab....
Ege:Gerisini tanıyorum.Bu arada memnun Duygu ve Selim.

Ege Nisan'a doğru döndü ve dikkatlice inceledi.Farkettiki dikiş izleri aynı yerlerdedir.

Ege:Nisan farkettim de dikişler aynı yerde.
N:Şey...evet.Neyse yaa sen nasılsın?Var mı birileri?
Ege:O günden bu yana yok.
N:Gerçekten mi?

Geçmişin SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin