Nisan nefes almakta zorlanıyordu.
*************Sonunda Nisan'ı çıkartılar.Yüzü kirec gibiydi, belliydi korkmuştu.
Hemen su içirip, sakinleştirdiler.
1 gun sonra
Nisan Sinanla hala konuşma cesareti bulamamıştı ama Sinan konuşacaktı.
Nisan dinlenme odasından çıkmış, önüne bakmadan yuruyordu ve Sinan ile çarpıştı. Sinan'ın canı yandı.
S: Aaa!!
N:Şey Sinan ben çok özür dilerim. Canını yakmak istemedim.
S: Tmm Nisan. Bir şey yok.Hem sen benden niye kaçıyorsun?Sinan sorunca Nisan'da hafızasının geri geldiğini ama kendisi yüzünden vurulup, yanına gidemediğini söyledi.
1 Hafta sonra
S: Ya Nisan herif sana sulanıyor ve sen bunu farketmiyorsun.Bravo.
N: Sinan. Adam sulanmıyordu.İltifat ediyordu.
S: Öyle mi Nisan hanım.
N: Öyle.Nisan tam giderken, Sinan o sinirle ağzından şunlar çıkar.
S: Gidene yol yakışır.Nisan hanım.
Nisan bunları duyunca durdu ve daha sonra geri gelip.
N: Yakışır,evet yakışır.
S: Yakışır.
N: Tamam.Başlamamışken iyi oldu bunları duymam.Dedi ve gitti Nisan. Sinan ne dediğinin farkına varınca Nisan'ı bulmaya çalıştı ama bulamadı.
Sinan'dan
Offff!!! Salak kafam benim.Ne dedim ben öyle.Nisan çok üzüldü.
Yazardan
Aslında Nisan'ın tayini çıkmıştı ama geri çevirebilme şansı vardı.Peki Nisan bu olaydan sonra geri çevirmedi ve İzmir'e gitmek için hazırlandı.Sinan Nisan'ın tayini çıktığını o gidince öğrendi.Sinan Nisan'ı bulmak için çok uğraştı ama başaramadı.
1 Ay sonra
Nisan enyakın dostu olan Pelin'i ve kocasını trafik kazasında kaybetti.Onlardan geriye bir tek Melek kalmıştı.
Pelin son nefesinde Kızını Nisan'a teslim etti.
(Multimedya)Melek şimdi ise Nisan'ı annesi gibi görüyor ara sıra anne diyordu.
İstanbul
Nisan'ı İstanbul'dan geri çağırdıkları için geldi ama gelirken yanında Emir vardı.Emir Nisan'ın en yakın dostuydu.(Multimedya)
Nisan hastaneye geldiğinde her şey aynıydı sadece aşkını göremedi ama üzülmedi cünkü zaten ayrılık kelimesini ilk ağzına o almıştı.
Nisan işlerini bitirmişti.Danışmada Emir ve Meleği bekliyordu.Tabi Nisan saatine bakdıkça Malik dayanamadı ve sordu.
M: Hocam kimi bekliyorsunuz?
N: Emir ve Meleği.Sinan da o sırada giriş kapısında Emir ile çarpıştıktan sonra içer girdi.Danışmada Nisan'ı görünce şaşırdı.O şokun etkisini üstünden atasaya kadar Melek koşarak Nisan'a geldi.Emir de arkasından bağırıyordu.
E: Melek, koşma düşeceksin.
N: Tamam Emir bırak bir şey olmaz.Nisan Meleği kucağına aldı.
N: Kuzum sen beni mi özledin?
Me: Evet.Sinan gelir.
S: Nisan??
N:Sinan??
S: Hoşgeldin.
N:Tşk. Sinan bu Emir bu da Melek.
S: Memnun oldum.
E-Me: Biz de.Me: Anne açıktım benn.
Oooooooo Anne dedi.
Merhaba ben geldim.Güzel bir Bolum oldu.İyi okumalar.Yorum ve votelerinizi bekliyorum.İyi geceler Sırcılarım......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Sırları
Fanfictionİki aşık,iki koca sır. Birbirine aşık olan bu gençler sırları ile bir gün yüz yüze gelecekler ama ne gün? GEÇMİŞİN SIRLARI onları parçalayacak mı?Yoksa ne olursa olsun aşklarına mı tutunacaklar? Hepsinin cevabı GEÇMİŞİN SIRLARINDA.... Not: Hayran K...