Paris

352 35 2
                                    

1 ay sonra

Nisan yine gözüne vuran güneş ışınlarıyla uyandı.Kahvaltısını yaptı ve hastaneye gitti.Bir kaç hasta baktıktan sonra yanına şef geldi.

Ş: Nisan!!
N: Efendim şefim.
Ş: Nisan Paris'ten sana bir teklif geldi.
N: Neee??!?? Gerçekten mi??
Ş: Evet, orada sana ihtiyacı olan bir aile var.Eğer sen de kab-
N: Tabi ki kabul ederim.Ne zaman?
Ş: Bu akşam ki uçakla.
N: Tmm, dedi Nisan ve Şef gitti.Nisan'ı
gören Ayla Nisan'ın yanına gitti Nisan Şefle konuştuklarıní Aylaya anlattı.

Nisan birkaç hasta baktıktan sonra eve gitti ve bavulunu hazırlamaya başladı.

Daha sonra tam gidecekken kapı çaldı ve Sinan geldi.

N: Aaaa!! Sinan .
S: Nisan nereye böyle bavulla, deyince Nisan her şeyi anlattı.

Sinan üzüldü ama niye yoksa Nisan'ın gitmesini istemiyor muydu?

Havaalanı

Nisan uçağa bindi, 5dk sonra uçak kalktı.Nisan yol boyunca uyumayı seçer.

1 Saat sonra

Nisan çığlık sesleriyle uyanır, çünkü uçak düşüyordur ve düşer.

Sabah
Sinan'ın evi

Sinan artık ablasıyla kalıyordur.Sinan sabah ablasının bağırmasıyla uyanır.

A: Nisannnnnnn!!?!! diye bağırır.

Sinan içeri girer, Ayla koltukta oturmuş ağlıyordur.

S: Abla ne oldu?? deyince Ayla'da televizyonu gösterdi.Sinan dönder ve yazıyı okur.

"Dün akşam havalanan 20:55 Paris uçağı gece saatleri sırası düştü."

Sinan yazıyı okuyunca ablasına sarıldı.Gözlerinden birkaç damla indi, Ayla bunu fark edince Sinan'a dönder.

A: Sinan sen ağlıyorsun!!!!!!
S: Evet ama en son annemin ölümünde ağlamıştım.
A: Acaba!!?!!
S: Evet, galiba ben Nisan'a bir şeyler hissediyorum.
A: Iı neyse kalk Jandarmaların yanına gidelim,dedi ve evden çıktılar.

Uçağın düştüğü yere geldiler.Askerlerden biri yerde sırayla giden kan izleri bulur.

Nisan'dan

Uyandığımda uçak düşüyordu ve düştü.Çarpma sırasında pencerenin yanında olduğum için camlar vücudumu kesti.Kendime biraz daha geldiğimde uçaktan 2-3 metre uzaktaydım.Kaltım ve biraz yürüdüm,en sonunda dayanamayıp bir ağaca tutundum ama olmadı oracıkta yığıldım.Gerisi koca bir karanlık.

Yazardan

Askerlerden biri kan izlerini görünce hemen Sinangile haber verdi.Onlar kan izlerini takip ederken,Nisan oracıkta öyle yatıyordu.Daha sonra izlerin sonuna yaklaşınca kanlar içinde yatan Nisan'ı gördüler.

Sinan hemen Nisan'ın yanına gitti ve onu kucağına aldığı gibi arabasına bindirdi.

30 dk sonra
Hastane
Sinan hastaneye gelince hemen Nisan'ı ameliyata aldılar.Ayla ve Sinan hasta yakını sayıldığı için onları almadılar.

Sinan'dan

Offf!! Deliricem.Beni niye almadılar ki ameliyata.Eğer Nisan giderse ben ne yaparım.Ona onu sevdiğimi söylemeden gitmesini istemiyorum.

Yazardan

Aşk; sevdiğin kişiyi kaybetmek duygusudur.İşte şimdi Sinan'da onu yaşıyor.Ona bir şey olursa diye korkuyor.Onsuz naparım diye düşünüyor.Sinan hiç böyle olmamıştı taki gerçek aşkı,aşkını bulana kadar.

Geçmişin SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin