Geçmişin Sırları -23 (Sezon Finali)

154 17 6
                                    


Nisan'ın burnundan kan gelmeye başlayınca Sinan iyice korkmaya başladı. Sevdiği kadın gözleri önünde ölüyordu.

N:Sinan...........
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Sinan
Nisan ile Burak'ı dinliyordum ve bir anda Nisan bayıldı. Hemen yanına gittim.Burak sedye getirmeye gidince
Nisan'ın burnundan kan gelmeye başladı.

Nolur bir şey olmasın kalbime.

Burak sedyeyi getirdi ve Nisan'ı sedyeye yatırdık.Hastanenin içine girince Murat bizi gördü ve sanki ne olduğunu biliyormuş gibi Nisan'ı aldı ve odaya götürdü. Biz içeri girecekken bize döndü...

M:Siz burada kalıyorsunuz!

Dedi ve içeri girdi . Burak'a baktığımda epey bi sinirliydi.Tam yumruğunu kaldırdı geçirecekken Selim tuttu onu.Keşke vursaydı bi tane.

Se:Burak ne yapıyorsun?
Bu:Selim bırak!

O hâlâ Selim'le uğraşırken iki tanıdık ses bize doğru bağırıyordu.Bunlar Duygu ve Ayla idi.

D-A: Durun!
Si-Se-Bu:Ne oldu?

Duygu nefes alıp,konuşmaya devam etti.

D:Sinan ne sen Nisan'ın babasının katilisin,ne de Nisan senin ablanın.
Si:Anlamadım??!!
D:Şimdi şöyle....

Duygu'nun lafını bölüp Ayla devam etti.

A:Sen babasına çarptıktan sonra kalkmış ve yürümeye başlamış ama sonra iki serseri ile kavga etmiş.Orada kafasına aldığı darbe ile...ölmüş.

Bunları anlatırken Burak ağlıyordu.Ayla ise devam ediyordu.

A:Nisan da ablamıza çarptığı zaman..ablamızın zaten...bir haftalık......

Lafının gerisini ben tamamladım.

Si:Zaten bir haftalık ömrü kalmış.

A:Sen nerden...biliyorsun?
Si:Nisan anlatırken duydum.
A-D:Nisan.....nerede?
Bu:İçerde..

Dedi Burak kızlar ne olduğunu soracakken Murat çıktı odadan.

M:Burak,Nisan seni sayıklıyor.
Bu:Tamam,ben giriyorum o zaman.

Burak içeri girince hemen Murat'a döndüm ve soru yağmuruna tutmaya başladım.

Si:Ne oldu Nisan'a? Neyi var?Neden bayıldı?Niye burnundan kan geldi?Murat söylesene!

Murat susmamı beklemiş gibi bi hareket yapınca sustum.

M:Aşırı derecede üzüntü,sinir ve stresten yani fazlaca bi duygu yoğunluğundan dolayı bayılmış.
Si:Ya burnunun kanaması??

Dedim korkuyla.

M: Dediğim gibi fazla duygu yoğunluğu nedeniyle beyin bi tür reaksiyon göstermiş.
Si:Yani şu anda iyi..di mi?
M:İyi ama...
Si:...ama ne Murat?
M:Fazla sinir,stres ve üzüntüden uzak durması gerekiyor yoksa büyük bir kriz geçirirse....

Kızlar merak ve endişeyle lafa girdiler.

A-D:Eeee???
M:Beyni ya da bedeni büyük bi çöküntüye uğrayabilir.

Duyduklarımla ne yaptığımı bilmeden duvarda duran çerçeveye yumruk attım.Elimden akan kanlara bakarken çok tanıdık bir ses geldi kulağıma.Bu bu Nisan'ın sesiydi.Kafamı kaldırdığımda karşımda duruyordu.

Geçmişin SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin