Etrafında onlarca insan olmasına rağmen yalnız kalmak nedir bilir misiniz?
Ben tam da bahsettiğim gibi etrafımda onlarca insan olmasına rağmen çok yalnız bir kızım.
Sayısız arkadasim olmasına rağmen neden kendimi bu kadar yalnız hissediyorum gerçekten bilmiyorum. Hayattan yaşamaktan bıkmış bir halim var galiba, aslında arkadaşlarım yanimdayken çok eğlenceli, konuşkan bir kız oluyorum ya da belki yalnızlığımı gizlemeye çalışıyorum.
Ailemle aramin çok iyi olduğunu söyleyemem hatta kötü de diyebiliriz. 1 abim ve 1 ablam var 3 tane de yigenim ve bir de sevdiğim ama ailemin istemediği ve ayırdığı eski sevgilim.
"Kaan" Aşkı tattığım ilk insan. Ailemle tanışması kötü oldu kısaca özet geçmek gerekirse Kaanla buluştuğumuz gün annem gördü ve ailem Kaanla benim beraberligimi onaylamadı. Ayrılmamız için çok uğraştılar ve başarılı da oldular Kaan ailemle aramin kötü olmasını istemediği için benden vazgeçti! Evet hayatimin aşkı onun için ailemi karşıma aldığım insan benden Vazgeçti bu benim için büyük bir yıkım oldu hayatımda yasayabilcegim en zor en kötü acilardan birisiydi bu, deli gibi aşık olduğum insan bana sahip çıkmadı.Peki bana sahip cikmamasina rağmen ben neden ondan vazgecemedim neden bıkmadan onu sevmeye devam ettim?
17 yaşında aşka tutuldum aşk denilen o dünyanın en güzel duygusuyla en iğrenç duygusu arasında çizilen o çizgi yani aşk beni kendine hapsetti. Defalarca sordum kendime defalarca söyledim Allah aşkı yani İlahi aşk varken neden karşı cinsime bu kadar baglanmistim ki neden Allah'a olan aşkım beni deli divane etmiyor da Kaan a duyduğum aşk beni bu denli mahvediyor? Helal sevdalar varken neden haram sevdalara kaptiriyorum kendimi? Kendime sorduğum yüzlerce soru var ve cevabini veremediğim ya da cevap vermek istemediğim sorular yüzünden mi doğru yola gidemiyorum.
Her insanın bir dönüm noktası vardır belkide Kaan da benim hayatimin dönüm noktasıydı. Herkes sevdiği insanlarla sınanır bende sevdiğim ya da sevdiğimi düşündüğüm erkekle sınanıyorum galiba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
RomanceBir insanın sana neler verebileceği değil, " SENİN İÇİN " Nelerden vazgeçeceği önemlidir! ❤