Sabah ezanın o muhteşem rahatlatıcı huzur veren sesiyle uyandım. Ne kadar yataktan kalmamak için dirensede nefsim buna aldırış etmeden yataktan kalkıp lavoboda abdestimi aldım. Namazimi kıldım ve her zaman ki gibi en içten bir sekilde duami ettim. Okula gitmek icin kiyafetlerimi giydim ve özenle şalımı yaptım.Her zamanki gibi otobuste ayakta gidiyordum okula.Otobüsten indiğimde Neşeyi gördüm ve yanına gittim.
Neşe
Dün aksam babamla kavga etmiştik moralim bozuktu. Sabah uyandığımda kendimi pek iyi hissetmiyordum sanırım moralimin bozukluğu tüm vücuduma işleyip vucudumu uyusturmustu, okulun yanındaki pastaneye geldiğimde Banu'yu otobüsten inerken gördüm sanırım o da beni görmüş olmali ki bana doğru yürümeye başladı bordo tunik siyah pantalon siyah şal bordo ayakkabilar gayet hoş görünüyordu.
- Günaydın
- Günaydın Banu
- Nasılsın?
- Pek iyi degilim aslında, Sen nasilsin?
- Elhamdülillah iyiyim , Sorun ne neyin var?
- Dün akşam babamla biraz kavga ettik moralim bozuk bu yuzden.
- Anlatmak ister misin?
- Babam kapanmamı istiyor ve ben daha kendimi hazır hissetmiyorum. Kapanmak yakışmaz bana ,ben bu sorumluluğu kaldiramam.
- Neşecim kapanmak kadınların fitratinda var bütün kadınlara örtünmek yakisir ve emin ol sana da çok yakışacak baban kötü bişey istemiyor ki senden tabiki son karar senin ve seni kimse zorla kapatamaz ama bu konuyu mutlaka dusunmelisin. Sende biliyorsun ki Allah kadınların kapanması için ayet gönderdi Rabbim emrediyo kadınlara, mahrem yerlerinizi kapatın diyo, kadınlar gizli saklanması gereken bir mücevher gibidir. Kadinlar erkeklere gore daha alimli daha guzel yaratilmis yaratiklardir ve buyuzden ilgi cekerler. Erkekler tarafından ilgi cekmek dinimizce uygun degil ve zaten bir kadin tarafından rahatsiz olunulacak bir durum. Kapanarak bu durumu biraz daha engellemiş oluyoruz buyuzden Babana kızma onunla bu konu hakkında kavga da etme ben senin en doğru kararı vereceğine inanıyorum.
- Banu bilmiyorum çok kararsızım.
- Ben senin en doğru kararı vereceğine eminim.
- Teşekkür ederim Banu.
- Niçin?
- Her zaman yanımda olduğun için.
- Rica ederim biz arkadaşız , arkadaşlar bugünler içindir. Hadi okula gidelim yoksa derse geç kalicaz.
- Haklısın tamam.
Banu
Neşenin bu kararsızlığı beni biraz üzsede en dogru karari verecegine eminim. Örtünmenin Allah' ın emri olduğunu en iyi bilenlerdeniz biz imam hatip öğrencileriyiz.Neşeyle okula doğru hızla yürümeye başladık yürürken sesi hiç çıkmıyordu sanırım söylediklerimi düşünüyordu.
Neşe çok güzel terbiyeli ahlaklı bir kızdı sadece giyiminde biraz sorun vardı açıktı ve açık olmayı seviyordu. Babası oturdukları bolgedeki Cami de imamlık yapıyordu. Babası imam olduğu için Neşe'nin bu açıklığı etrafındaki insanlar tarafından tepki görüyordu. Nese'yi cok seviyordum gerçekten çok iyi bir arkadaştı.
Okulun kapısından içeri girdik karnımın aciktigini hissettim.
- Neşe ben biraz acıktım kantine gidip pogaca alicam sende ister misin?
- Hayır teşekkürler Banucum evde kahvaltı yaptım sana afiyet olsun ben sınıfa çıkıyorum.
- Peki tamam görüşürüz.
Kantine gidip pogacami aldim saatime baktigimda ders zilinin calmasina 3 dakika oldugunu gordum. Sinifa gitmek için sağ tarafta bulunan merdivenlere doğru dönmüştüm ki, hızla bir çocuğun bana çarpmasına engel olamadım ve yere düştüm kolum acimisti.Bana çarpan o cocuk bisiyimin olup olmadığını sordu cevaplamak icin basimi kaldirdigimda bir çift yeşil gözün esiri olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
RomansaBir insanın sana neler verebileceği değil, " SENİN İÇİN " Nelerden vazgeçeceği önemlidir! ❤