❤ 6 ❤

127 24 5
                                    

Multimedya da Banu var. :) Iyi okumalarrr

Ölüm düşüncesi beynimi kemirirken bir anda Esra geldi aklima;

- "Peki Esra, Esra neredee?

- " Banu hanim lütfen sakin olun, biliyorsunuz ki arkadaşınız trafik kazası geçirdi ve bu kaza sonucu hayatini kaybetti."

- " Hayır! Hayır bu gerçek olamaz Esra ölemez. " derken göz yaşlarıma hakim olamadim o sırada Şeyma girdi iceri ve arkasinda bir kişi göründü. Şeyma' nin arkasından giren kişiyi görünce adeta şok olmuştum. Bu çocuğun ne işi vardı burada? Ben kendime cevap veremediğim sorular sorarken o sırada doktor ve hemşire bana dinlenmem gerektigini soyleyerek dışarı  çıkmıştı . Doktorun soyledigi seylerden cok o çocuğun neden buraya geldiğini  ve Şeymayla nereden tanıştığını  merak ediyordum.Şaşırdığımı anlamış olacak ki Şeyma öksürerek boğazını temizleyip söze basladi;

- "Kanka iyi misin? Birden bayildin çok korktum çok şükür ki bisiyin yokmuş." dedi ve gözleri dolmuştu o anda. Hasta oldugumu bilmedigimi düşünüyordu sanırım.

- " Kalbimin delik olduğunu biliyorum Şeyma benden bunu saklamaya çalışma." dedim ve Şeyma birden hızla gelip sarıldı bana

- " Esra'dan sonra seni de kaybetmek istemiyorum." diyerek aglamaya başladı.

Diyecek hiç bir söz bulamadım ve bende ona sıkıca sarılarak ağlamaya başladım. Sakinlestikten sonra Şeyma'nin aklına yanında getirdiği yeşil gözlü çocuk gelmişti. O çocuğu tanıyordum konusmuslugumuz bile vardı ama ismini daha ogenmemistim.

-" Seni onunla tanistirmadim dimi? "dedi gülümseyerek hayir anlamında  basimi salladım  ve tam ismini söylerken  sabah okula gitmek için kurduğum alarmın sesiyle uyarmıştım . Ne yani herşey rüya mıydı? Yataktan kalkarak elimi yüzümü yıkamak için lavobaya gittiğimde aynada kendime baktım ve yüzüm kızarmış aglamaktanda gözlerim şişmişti. Bu nasıl bir rüyaydi böyle gerçi buna rüya demek saçma olurdu, bu gördüklerim kabustan başka bir şey değildi.

Hala rüya görmediğimden emin olmak için koluma bir tane cimcik attım hissettiğim acıdan anladığım kadarıyla artık rüya görmüyordum. Gördüğüm rüyanın etkisinden uzun bir süre çıkabileceğimi  sanmıyorum. Kendime gelmek için soğuk suyu açtım ve hızla yüzüme çarptım. Suyun soğukluğu adeta tüm vücudumu etkilemişti ve bu sayede kendime birazda olsa gelmiştim.

Çok halsiz ve yorgun hissediyordum kendimi. Bian bugün okula gitmesem mi diye düşünürken, Okula gitmem gerektiğini zorla da olsa kabullendirmiştim kendime . Okula gitmek için üstümü değiştirirken bir yandan da gördüğüm kâbusu düşünüyordum. Ne kadar iğrenç bir rüyaydı . Hani rüyalar sadece 7 saniye falan sürüyordu ,ben resmen bir bölümlük film çekmiştim. Içimden konuşurken, gülmemek için zor tutuyordum kendimi. Gördüğüm rüya gerçek olmadığı için bir yandan da mutluydum aslında.

Kapımın  önüne gelen kutu, Esra'nin ölümü , kalbimin delik olmasi eğer bunlar gerçek olsaydı kendimi toparlayamazdim ki ,çok şükür bunların hepsi kötü bir rüyaymış.

Okula gitmek için hazırlandım  ve anneme evden çıktığımı haber vermek için odasına girdiğimde, annem kapının açılmasını duydu ve uyandı.

- " Günaydın kızım. "

- " Günaydın anne." dedim tebessüm ederek.

Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin