❤ 7 ❤

109 22 1
                                    

Yorum ve votelerden ciddi anlamda memnun degilim. Iyı veya kötü yorumlariniza kesinlikle açığım . Beğendiğiniz ya da beğenmediğiniz yerleri bölümleri soylerseniz , daha güzel bir kitap yazacağıma inanıyorum!
Multimedya'da Banu var. İyi okumalar!

Servis hızlı gelmediği için fazla şiddetli çarpmamıştı. Aracın omuzuma çarpmasıyla savrulmuş ve hızlı bir şekilde yere düşmüştüm. Omuzum çok açımıştı. Servisin bana çarptığını Onur görmüş olmalı ki koşarak yanıma geldi ve telaşlı bir ses tonuyla konuşmaya başladı .

- " Banu birşeyin var mi? İyi misin? " dedi. Korku dolu , sinirli ve telaşlı gözlerle. Canımın acımasının verdiği yüz ifadesiyle onura baktım ve omuzumu tutarak cevap verdim.

- " Omuzum çok acıyor . " diyerek ağlamaya başlamıştım. Canımın acımasından değilde , korktuğum için ağlıyordum . Bir anda sinirlerim boşalmış ve ellerim titremeye başlamıştı. Onur beni yerden kaldırmak için yardım ederken o sırada bana çarpan servis şoförü aracını durdurarak hızla yanıma geldi ve korku dolu bir ifadeyle hızlı ve telaşlı bir şekilde konuşmaya başladı.

- " Kızım bir şeyin var mı? Seni çok sonradan farkettim ama heyecanla aracı durduramadım ve sana çarpmama engel olmadım özür dilerim. " dedi başını öne eğerek.

Korku ve pişmanlık doluydu gözleri. Yaptığı kaza dolayısıyla üzgündü , ve bu üzgünlük yüzüne gayet net bir şekilde yansıyordu. Ben şöfore cevap vereceğim sırada Onur lafa atladı. Ve sert bir tavırla konuşmaya başladı.

- " Nasıl kullanıyorsun lan bu aracı! Önüne bakmıyormusun sen! " diyerek adeta şoförün üstüne yürüdü. Onurun bu tavırları beni korkutmuştu. Onuru şöforden uzaklastirirken ses tonumu ayarlayamadim ve buyuzden de yüksek sesle konuşmaya başlamıştım.

- " Onur sakin olur musun lütfen! Benimde hatam vardı , birden çıktım adamın önüne farkedememesi gayet normal, hem ayrıca baksana ben gayet iyiyim. Omuzum dışında çok fazla acıyan bir yerim yok. Ve bu da büyütülecek bir şey değil! " dedim sert bir ifadeyle. Tamam şoför bana çarptığı için Onur benim için endişelenmişti , ama tahminimce kedisinden 20 yaş büyük olan şoförün üstüne yürümesi hiç hoş bir davranış şekli değildi. Daha sakin davranması gerekirdi. Onuru bu hareketi yüzünden suçlamıyorum ama bu hareketini hoşta karşılayamiyorum.

- " Banu nasıl büyütülecek birşey değil , yaa sana birşey olsaydı! " dedi öfkeli gözlerle. Korkmaya başlamıştım . Onurun bu tavırları beni ciddi anlamda ürkütmüştü. Ve omuzumun acısına bu korku da eklenince halsizlesmeye başlamıştım.

- " Onur nolur yeter lütfen tartışmayı kes ve bana sınıfıma gitmek için yardim et. Eğer yardım etmek istemeyip tartışmaya devam edeceksen ben gidiyorum. " diyerek dikkatli bir şekilde gözlerine baktım. Zümrüt yeşili gözleri sinirden adeta kırmızıya dönmüştü. Ve gözlerimi gözlerinden ayırıp yavaşça Onurun arkamdan gelmesini umarak yürümeye başlamıştım. Dört beş adım attıktan sonra Onurun sesiyle yürümeyi bırakıp olduğum yerde durmuştum.

- " Banu. " arkama dönmeden sadece gelmesini bekledim ve çok geçmeden yanıma geldi ve yüzüne baktığımda yüzüne zorla da olsa ufak bir tebessüm yerleştirip konuşmaya başladı .

- " Beni beklemeden nereye gidiyorsun? " bu sorusuna sadece gülümsedim ve yürümeye başladık.

Sınıfa girerken Onur içeriye girmeyerek kapıda durmuş bana bakıyordu. Kapidan iceri girdiğimde ilk gördüğüm kişi Esra'ydı. Öğretmen masasının yanında Şeyma ile bir şeyler konuşuyordu. Hiçbirşey söylemeden Esra'ya doğru hızla koştum ve ona sarıldım. Esra ne olduğunu anlayamasada o da benim sarilmama karşılık verdi. Bir süre sarildiktan sonra yavaşça geri çekildim. Esra gülümseyerek konuşmaya başladı.

Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin