❤ 10 ❤

110 16 2
                                    

Bu bölümü beğeneceğinizi düşünüyorum.:) Vote ve yorum yapmayı unutmayin;) Iyi Okumalarr! ❤

Mesajları okudukça bir yandan korkuyor ve bir yandan da istemeden de olsa sinirleniyordum.Benimle istediği zaman istediği gibi konuşuyor olması beni adeta çıldırtıyordu. Sinirlerime hakim olamayarak bağırmaya başladım.

" Yeter artık! Kimsen çık karşıma!
Ne istiyorsun benden? Sürekli neden peşimdesin? "

Daha fazla konuşamayarak ağlamaya başlamıştım. Telefonuma gelen mesajla irkilip mesaja baktığımda mesaj beklediğim kişiden değildi. Gözlerimden dökülen yaşları silerken bir yandan da mesajı okumaya çalışıyordum.

Nasılsın Banu?

Mesaj Kaan' dan gelmişti. Arkadaşlarımla paintball oynamaya geldim ve beni ne zamandır takip ettiğini bile bilmediğim , daha yeni ortaya çıkan , sürekli peşimde olan , attığım her adamı bilen , saçma sapan mesajlar atan , evime kadar gelip bana notlarla dolu bir kutu bırakan, bir sapığım var . Ve suanda burada , beni izliyor diyecemiğim için sadece,

İyiyim sen nasılsın?

Diyerek cevap verdim. Vereceği cevabı beklerken cevap beklediğimden daha kısa bir zaman içinde gelmişti.

Gizli Numara: Hırçın kız seni. Kızınca çok güzel oluyorsun bunu biliyormuydun ?

Ve arkasından bir mesaj daha geldi.

Kaan : Iyiyim. Buluşalım diyecektim fakat Paintball oynamaya gitmissiniz?

Sapığımı tamamen unutup, " Kaan'ın benim paintball oynamaya gittiğimden nasıl haberi oldu?" sorusu aklıma takılmıştı.

Sen paintball oynamaya gittiğimi nereden biliyorsun?

Kaan: Sosyal medya da paylaşmıssın orada gördüm.

Iyi de ben sende ekli değilim ki.

Gizli Numara: Hırçın kız arkadaşların seni arıyor. Vakit kaybetmeden onların yanına gitsen iyi olur. Senin Için endişeleniyorlar.

Kaan: Arkadaşlarını etiketlediğin için görebiliyorum ayrıca sen neden bu kadar çok soru soruyorsun rahatsız mı oldun benden?

Sapığımdan gelen mesajı dikkate alarak arkadaşlarımın yanına gitmek için yürümeye başladım. Yürürken hem Kaan'a mesaj yazıyor bir yandan da gözlerim sapığımı arıyordu.

Saçmalama Kaan sadece nereden nasıl öğrendiğini anlamaya çalıştım sorularımla seni bunalttığımın farkındayım. Buyuzden özür dilerim. Suanda oyundan sonra toplamamız gereken alana gidiyorum. Eğer hala buluşmak istiyorsan bulaşabiliriz. Diyerek birde gülücük koyup mesajı yolladım.

Biraz daha yürüdükten sonra toplanmamız gereken alana geldiğimde herkes gelmiş ve beni bekliyordu. Şeyma sinirli ve korku dolu bir ifadeyle hızla yanıma gelerek bana sımsıkı sarıldı. Ne olduğunu anlayamamıştım. Tamam geç kaldığımı biliyorum fakat bu kadar korkmalarını gerektirecek kadar geç kaldığımı bilmiyordum. Şeyma kollarını geri çekerek biraz geri gitti ve sinirli bir şekilde konuşmaya başladı.

Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin