Multimedyada Şeyma var:) İyi Okumalarr!Paketin içinden bir paket daha, bir tane daha ve bir tane daha derken 17 tane paket çıktı. 17. Paketi de açınca içinden kalp şeklinde içinde fotoğraf koyulabilen bir kolye vardı . Kolyenin içini açtığımda çok şaşırmıştım çünkü kolyenin içinde Kaan ve benim fotoğrafım vardı. Şimdi bu ne demekti dayım Kaanı tanıyor muydu? Nerden tanıyor olabilir ki? Kafamda bir sürü soru dolaşırken en sonunda tek cevabın dayimda olduğunu anlayarak dayimi aradım fakat telefonu kapalıydı.
Dayım Kaani nerden tanıyor sorusu beynimi kemiriyordu resmen gün boyunca dayimi defalarca aramama rağmen bir türlü ulaşamıyor ve zaman geçtikçe merakımın yerini korku hissi alıyordu. Akşam dinlenmek için yatağıma uzandığımda kolyedeki fotoğrafları düşünürken uyuyup kalmışım. Telefonumun sesine uyandığımda saat gece 11 e geliyordu. Kimin aradığına baktığımda dayimin aradığını gördüm ve telaşlı bir şekilde telefonu açtım.
- " Dayı , sabahtan beri kaç kez aradım neden kapalıydı telefonun çok korktum sana bir şey oldu diye. "
- " Banu . " dedi bir kadın sesi. Bu ses tanıdıktı.
- " Yenge sen misin? " içimi garip bir şekilde huzursuzluk kaplamıştı.
- " Evet Banu. " sesi çok solgun ve bitkin geliyordu. Konuşurken sesi titriyor ve ağlamaklı bir ses tonu kullanıyordu. Yengemin böyle bitkin bir şekilde konuşması beni çok korkutmuştu.
- " Yenge dayım nerede sabahtan beri ona ulaşmaya çalışıyorum. "
- " Banu dayın şuanda hastanede. "
- " Ne? Ne diyorsun sen yenge neyi var dayımın, neden hastanede? Söylesene yenge dayımın nesi var? " Konuşurken kelimeler boğazıma düğümleniyor ve sesim titriyordu. Gözlerim benden bağımsız bir şekilde ağlamaya başlamış ve yüzümün büyük bir kısmını ıslatmıştı.
- " Banu sakin ol. Dayin şuanda iyi sadece sabah çok bitkin düşüp bayıldı. " Cümlesini bitirdikten sonra tam ben konuşacakken derin bir nefes alıp sesini biraz yükselterek mutlu bir sesle " Banu! Dayin artık tamamen bu hastalığı yendi . " Ağlarken güldüğünü hissedebiliyordum.
- " Dayım zaten iyileşmemiş miydi? bana iyileştiğini söylemişti ama? "
- " Daha tam olarak belli değildi. Bugün aslında beni almaya değil son kez muayene olmak için gelmişti buraya. Kanseri yenip yenemedigini öğrenecektik bugün. Kan tahlilleri falan olacağı için yemek yememiş. Buyuzden ,vücudu da zaten yorgun olduğu için tansiyonu düşmüş ve bayılmış . "
- " Yenge ben anlayamıyorum ama dayım yurt dışında tedavi görmüyor muydu? " Yengemin söylediği her kelime şaşkınlığımı daha da artırıyor ve yengem anlattıkça yüzüm gülmeye başlıyordu.
- " Banu'cum biz 1 ay önce döndük Türkiyeye. "
- " Ne? Siz 1 aydır Türkiye'desiniz ve bundan bizim haberimiz yok öyle mi? "
- " Canım benim kizmakta haklısın ama mecburduk geri dönmeye. Size durumu anlatacaktık fakat Mustafa iyileşmeden döndüğünü bilmenizi istemedi. Mustafa'nin tedavisi yurt dışında iyi gidiyordu. Mustafa'nın doktoru trafik kazası geçirip vefat ettiği için başka bir doktora nakledildi fakat doktor dayının durumunu bilmediği için Mustafa tedaviye İstanbul'daki doktoruyla devam etmek istedi. Bende kabul ettim daha sonra doktoru aradım ve Mustafa'nın durumunu Doktora mail attım. Doktor gönderdiğim maili inceledikten sonra buraya geri dönmemiz gerektiğini ve durumunun iyi olduğunu söyledi. 1 ay boyunca kontrol amaçlı tedavi gördükten sonra sizi çok özlediğini söyleyip duruyordu zaten ve tedavisi bitince hemen sizin yanınıza geldi. En son tetkikleri incelenmedigi için yani kanser hücrelerinin tamamen yok olduğunu anlayabilmemiz için tekrar buraya geldi. Sonrasını da biliyorsun zaten. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin
RomanceBir insanın sana neler verebileceği değil, " SENİN İÇİN " Nelerden vazgeçeceği önemlidir! ❤