1

2.7K 102 46
                                    

JEFF THE KİLLER?! 

Yok canım ya ben hikayeleri fazla kaçırdım galiba.Ama ya gerçekse.Yok yaa hadi gerçek diyelim de o kadar kişinin içinde beni mi bulacak.Düşünerek evime doğru ilerledim ve anahtarı deliğe sokup çevirdim.İçeri girdiğimde bir rahatlama geldi ve ayakkabıları bir tarafa fırlatıp kendimi yatağıma attım.Aslında düşünüyorum da gerçek olabilirdi.Ben inanıyordum.Ama gerçekse neden öyle sokağın ortasında dolaşsın ki?Düşünceler kafamda çılgınlar gibi dans ederken yüzümü yastığa gömdüm ve ufak çaplı bir çığlık attım.Seri bir hareketle ayağa kalkıp dolabıma gittim ve gerekli eşyalarımı alıp banyoya girdim.Biraz rahatlamaya ihtiyacım vardı.Küveti doldurdum ve üstümdekilerden kurtulup kendimi o ılık,rahatlatıcı suyun içine bıraktım.Su çeneme gelene kadar yayıldım.Ben Alici,17 yaşında creepypasta seven,çatlak bir kızım.Tek başıma yaşıyorum çünkü daha 12 yaşımdayken ailemi toplu bir katliamda kaybettim.O zamandan beri kendi ayaklarımın üstünde durmayı öğrendim.Suyun rahatlığı ve yoğun düşüncelerim nedeniyle beni cezbeden uykuya yenik düştüm ve gözlerimi yavaşça kapattım..

#########################################

EVEEEEET!BU İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN BİRAZ KISA OLDU AMA İLK CREEPYPASTA HİKAYEM OLDUĞU İÇİN DÜZGÜN YAZMAYA ÇALIŞTIM.TABİ NE KADAR BECEREBİLDİYSEM.ASOSYAL HAYALET YAZARINIZLA İYİ GEÇİNMEK DİLEKLERİM İLE GÖRÜŞÜRÜÜÜÜZ..


CREEPY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin