Ehuehuehu geri döndüm :3 Azıcık ağladım,uyudum ve hayvan gibi yemek yedim sonra kendimi toparladım işte. Eaa sizide ergenlik hallerimle şeettim ya kusura bakmayın ehehehehe...
Neyse neyse! Biz hikayeye geçelim. Hani Jeff&Alici muck muck felan olmuştu :)) Heh oradan devam...
**********************************
ALİCİ
Ağrıyan başımı yastığa daha da bastırıp ufak çaplı bir çığlık attım. Başım ağrı kesici almama rağmen çok feci ağrıyordu. Bir ara başıma makaslarımı saplamaya çalıştığım için Slendy'den bir güzel dayak yedim. Hayır anlamıyorum. Ayakların zaten kocaman ne diye bana terliğinle vurursun!
Ah..Neyse!
Yorganı üstümden fırlatıp sürüne sürüne aşağı kata indim. Salona girip The Walking Dead'den çıkmış gibi yürüyerek üçlü koltukta oturan Jeff ve Hoodie'nin ortasına oturdum. Jeff'e yandan yandan pis bakışlar atıyordum. Tipe bak birde beni görmezden geliyor. Acıyan boğazıma aldırmadan Jeff'e seslendim.
'Jeeeeff'
(Y/N: Evet artık böyle yazacağım ksjdfndffn)
Yan gözle bana bakıp geri telefonuna döndü.
'Jeff!'
Oturduğu yerden kalkıp hızla evden ayrıldı. Arkasından bakakalmıştım. Ne oldu ki şimdi buna?
Kafamı Hoodie'ye çevirdim.
'Hey Hoodie!'
Okuduğu kitabı bir kenara koyup bana döndü.
'Efendim?'
'Şey Jeff neden bana böyle davranıyor?'
Kafasını kaşıdı.
'Nasıl davranıyor ki?'
'Nasıl desem..Beni görmezden geliyor,soğuk davranıyor.'
'Ah..Üzgünüm hiçbir fikrim yok.'
Yüzümde istem dışı buruk bir gülümseme oluştu.
'Sorun değil Hoodie.'
'Ama istersen Slen- Hey! İyi misin?!'
Başıma giren keskin ağrı ile ağzımdan küçük bir çığlık fırladı. Kafamı ellerimin arasına alıp sertçe bastırmaya başladım ama fayda etmiyordu. Hoodie bir şeyler bir şeyler söylüyordu fakat duyamıyordum. Beynimin içinde iğrenç bir cızırtı vardı. O kadar dayanılmazdı ki istem dışı bir çığlık daha attım. Gözlerim yaşarmıştı bu yüzden etrafı bulanık görüyordum. Cızırtıların arasında beynimin derinlerinden gelen sinsi bir gülüş vardı. Ah bu her ne ise beni korkutmaya başlıyor! Etrafımda Toby (;^;) ,Hoodie,Slendy ve Clockwork'ün endişeli hareketlerini hissediyordum. Hoodie elini sırtıma koymuş beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Sonunda cızırtılar azalmaya başlayınca ellerimi başımdan çektim. Nefes alış-verişim hızlanmıştı. Nefesimi tam da düzene sokmuşken son bir ağrı daha girdi ve noktayı koydu. Yere düşen kırmızı sıvıyı görünce elim otomatikman burnuma gitti. Sıcak,kırmızı kan parmaklarımın uçlarına bulaşmıştı. Titrek gözlerimi uzun adama çevirip kasılmış vücudumu serbest bıraktım. Gözlerim kararırken duyduğum son şey serçe açılan kapı ve Jeff'in bağırışları idi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPY LOVE
FanfictionŞu lanet şarkı aklıma takılmıştı.Yani tamam slendy canım lullaby'ın çok güzel de birde akıla takılmasa çok hoş olacak.Kendi kendime şarkıyı mırıldanırken bir yandan da eve gidince hangi creepypasta hikayesini okusam diye düşünüyordum.Issız sokakta y...