CP İLE SOHBET

925 44 12
                                    

İlk önce söylemeliyim ki bu bir yeni bölüm değildir :( çok üzgünüm ama ilham gelmiyor lan şrfsz ilham gelmiyor ;-; İlhaaaam gel bakiyim diyorum yok kardeş gelmiyor.Her neyse ben şu anda Slendy'nin ormanına girdim bakalım öldürebilecek mi B) CP evine gidip sohbet edicem tabi burun kanamasından ölmezsem ehuehuehu.Şerefsiz Slender her yere tuzak kurmuş lan insafsız insan bir düşünür benim bir yazarım var bu gelince nereden geçecek diye!Yok kardeş yeni nesil çok terbiyesiz.Her yer ağaç aq ben burada kayıp olurum djkdfhdghf.Az sonra götüme ağaç dalı girecek lan hjfnjhfnd.Oha..Bir dakika orada ki Toby değil mi?Sen ananı Toby süprüz yapıcaktım ya ben :') Neyse şuraya bir yere saklaniyim de görmesin :)) Ağaaaaç..ağaaaaaç..kalın gövdeli bir ağaaaaaç...Aha buldum dfjdfghfghf.Toby arkasına dönüp bir sağa bir sola baktı.Tipe bak lan çok komik sdjsnhfsdhu.Bu mal beni fark etmedi tabi bari takip ediyim de evi bulayım be pis Slender çok karışık yapmış her yeri :( Her neyse..Toby malını da takip ede ede bulduk evi hele şükür!Kapıyı çaldı ve içeri girdi.Birkaç dakika daha bekledikten sonra koşarak evin kapısını çaldım.Daha doğrusu tekmeledim desek daha doğru olur njdfgndfjh.Ayak sesleri duydum ve kapı birden büyük bir gürültü ile açıldı.Karşımda Masky vardı.

Shiro (yani ben :D) ; Ben Shiro.Sizin yazarınız.Eğer içeri geçmemi sağ-!

Kapıyı suratıma kapattı lan bu mal!Arkadan fısıltılar geliyordu.Kulağımı kapıya yaklaştırdım ve dinlemeye başladım.

Masky; *fısıltı* Slendy dışarıda garip görünümlü bir kız var!

Slendy; *fısıltı* Ne dedi?

Masky; *fısıltı* Ben Shero mu ne öyle birşey dedi.Bir de yazarınızım dedi galiba.

Shero? Cidden mi? Really? 

Geri geri çekildim ve tüm gücümü toplayıp kapıya hayvan gibi bir uçan tekme attım.Kapı toz duman içinde yere düşerken hemen ardından Slendy ve Masky'nin şaşkın yüzü gözüktü.Tiplerine baktıkça gülesim geliyordu.

Shiro; Shero değil beyaz surat Shiro ve aynı zaman da bu kitabın yazarıyım B)

Masky; Beyaz surat mı?!

Shiro; Evet beğenemedin mi?

İçeri girdim ve salona doğru yol aldım.O kadar gürültü yaptım hiç kimse tınlamıyor aq!Jeff götünü devirmiş yatıyor.Ben D. her zaman ki gibi play game falan filan.Toby kucağına waffle tabağını almış götürüyor.Hoodie kamerasıyla oynuyor.Gerisi n yapıyor bilmiyorum herkes ayrı bir yerde : / İçeri geçtim geçmesine ama kimse kafasını çevirip bana bakmıyor ki! Toby'nin arkasından yaklaştım yaklaştııııım...Kafasına vurmamla birlikte yüzü waffle'ların içine gömüldü.

Shiro; Sfjnhdjnuhdeusgfbdfjsjkfj surata bak lan jdfdsnfhundhdfdfh eli yüzü battı alda şunu sil gözünü filan *peçete uzatır*

Toby; *peçeteyi alıp yüzünü siler* kimsin sen?!

Shiro; Ananım!Gel buraya yavrum! *recep ivedik kucaklayışı yapar*

Toby; AĞAĞAĞAĞ SLENDEEEEEER SEN EVE NE ALDIN LAAAAAAAN!

Shiro; Korkma korkma bıraktım :D 

Salona baktığımda herkes kafasını çevirmiş bize 'bunlar nasıl bir değişik ya ._. ' bakışı atıyordu.Kendimi her yer dolu olduğundan Jeff'in ayak ucuna attım.

Shiro; Evet arkadaşlar ben Shiro.Yani bu kitabın yazarıyım.14 yaşında gözlüklü kısa saçlı asosyal ergenin tekiyim.Şimdi siz kendinizi tanıtın.

Herkes; Niye?

Shiro; Hiç ben hobi olarak herkese kendini tanıtıyorum.Olm siz manyak mısınız ya?!Şurada bir iş yapmaya çalışıyoruz gelip ortasına ediyorsunuz!

Herkes; T-tamam..

Ben Drowned; Ben Drowned.İnternet olmazsa yaşayamam.

Jeff; *onca sese rağmen hala yılmadan uyumaktadır* *horlar*

Shiro; *p*ç smile yapar ve gözlerinden kötücül düşünceler okunabilmektedir* 

Toby; *kendisi de p*ç smile yapmaya başlar ve yazarın şeytani fikirlerine uyar*

Toby&Shiro; *Toby mutfağa gidip çikolata sosu alır ve içeri geri gelip yazara verir* *Shiro çikolata sosunu alır ve Jeff'in ağzını açıp hepsini boşaltır* *Toby bir kuş tüyü alır ve Jeff'in burnunu gıdıklar* *Hoodie tüm olayları kameraya çekmektedir* *Jeff'in burnu gıdıklanır ve birden hapşırır djsfnhsdfhvsd* *Ağzı çikolata sosu ile dolu olduğu için hapşırınca tüm yüzü çikolata sosu olur*

Herkes; Hfgjfjkvgnhvguhdsuıhd Hoodie çek çabuk çek jkfgjıofgngnhdgohnod

Hoodie; *kamerayı daha fazla yaklaştırır ve Jeff'in perişan olmuş yüzünü çeker*

Jeff; Hğapşufuıvnfvhudfnvdfuh n'oluyor ya burada?!

Shiro; Tünaydın uyuyan güzel anjjsdknhdsj *yeniden cebinden peçete çıkartıp Jeff'e uzatır*

Jeff; *yüzünü siler* teşekkürler ama sen kimsin be bonus kafa?!

Shiro; A-ama..GERİZEKALI! BONUS KAFA NE ÖZÜRLÜ?! BEN SANA PÖRTLEK GÖZ VEYA P*Ç SMİLE'LI ŞEREFSİZ DİYOR MUYUM?!

Herkes; .... Kız haklı Jeff ayıp ettin....

Jeff; ._. kimsin lan sen?

Shiro; Ebenim..*kalkıp olmayan kapıdan çıkar ve evden uzaklaşacakken evde çantasını unuttuğunu far eder*

Shiro; *geri malikaneye girer ve çantasını ararken Bloody Painter'ın resim dosyasını bulduğunu ve karıştırdığını görür*

Shiro; O beni resim dosyam yaa ver onu geri banaaa!!!

Bloody Painter; Bekle bir dakika bakıyorum.

Shiro; *dosyayı elinden çekip alır ve köşede bulduğu çantasına tıkar* iyi ki bir sohbet etmeye geldik yaw.Tüm keyfimi kaçırdınız bravo..

Slender; *birden bire ortaya çıkar ve yazarı durdurur* Sohbet etmeye mi geldin?

Shiro; Evet..

Slender; Baştan niye söylemedin?Gel otur.Bende seni fangirl filan zannettim.

Shiro; Aslında fangirl'üm ama olsun..

Koltuklardan birine oturdum ve çantamdan defterimi çıkartıp boğazımı temizledim.

Shiro; Ben aslında bu gün ilham gelmediği için biraz saçmalayım dedim ve buraya geldim.Gelirken götüme giren dallar mı dersin,tıslayan yılanlar mı dersin,zehirli böcekler mi dersin her şeyi gördüm.Sonra bu saf Toby'i gördüm.Tamda kaybolmak üzereyken hemde.Saklandım bir ağacın dibine bunu takip ede ede geldim buraya.Zaten gerisini biliyorsunuz...Bu kitabı yazma nedenim kendimi gerçek hayatta ifade edememem.Sözlü iletişim kuramıyorum.Hislerimi kelimelere dökerek belli ediyordum.Fakat artık o kadar hissizleştim ki onuda yapamaz oldum.O kadar sinirli ve duygusuzum ki bazen kendimden nefret ediyorum.İşte benim sorunum bu.Sizce ne yapmalıyım?

Herkes; .....

Slender; Ne diyeceğimi bilemedim..

Jeff; Aynen..

Shiro; Hohh..Neyse siz düşünün.Bu gün ki bölümümüz de buraya kadarmış.Kendinize iyi bakın iyi geceler : ) :3



CREEPY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin