Uha uha uha! *-* 2K olmuşuz olum! Ya ben sizi yirim *^* Ama biliyorum..
Çok kötü bir yazarım.
Neredeyse 1 aydır yb yazmıyorum..
Özür dilerim? *yavrı köpeh bahışları*
Hadi affedin bu öküzü *^*
Ha bu arada;
TEOG BİTTİ \(*0*)/
YEEEEEY (/*0*)/
Tabi bok gibiydi o da ayrı bir şey osmjdniskzjxn
NEYSE NEYSE
Haydi Bismillah..
~*~
ALİCİ
'Geber Jeff!'
'Alici sakin ol!'
'Hayır sakin felan olamam. Bu öküz ilk önce trip atıyor, daha sonra kapımı çalmadan odama dalıyor! Bırak Slendy ben bunu öldürürüm!!'
Slendy'nin uzun kollarından kurtulmak için havada debelenip duruyordum. Jeff ise hiçbir şey olmamış gibi kapının kenarına yaslanmış beni izliyordu. Bir canlı bu kadar sinir bozucu olabilir mi?!
'Alici yeter!'
Slendy'nin bağırması ile irkilip beyaz suratına baktım. Kaşlarının olması gereken yer çatılmış, yüzü gerilmişti. Korkmuyorda değilim. Tamam amça niye bağırıyorsun ya?
'Off!'
Etrafa bakındım ama Offender gelmemiştir. Ama wattpad'de yazılan kitaplarda böyle olmuyordu!
'Offendy tatilde.'
'Diyorum ki hafızama girmeyi bıraksan mı?'
Slendy omuz silkti.
'Hoşuma gidiyor. Çok değişik şeyler düşünüyorsun. Mesela bana az önce AMÇA demen gibi.'
'Amça mı domksmdjsmsknxj'
'Toby gülmesene ya! Hem size ne benim düşüncelerimden? SİZE NE?!'
'Atara geldi .-. '
Yavru kedi bakışlarımı Blue'ya çevirdim.
'Blue ben burda kafayı yemek üzereyim ;-; Qaçır pheni!'
'Atla qucağıma uçurayım seni YaRim!'
'Osmdnsndkbd geliyrem deli oqlan!'
'Ben sizi nereden buldum ya. Al bırakıyorum gidin ne haliniz varsa görün ._. '
'Deme öyle deme! Skmsksdjdbs'
Slendy söylene söylene gitti. Acıyorum lan dksnksndkendnsb.
'Jeğeeeeeff~'
'Jeff sıçtın bro kaç bence.'
'Sus Masky! Azıcık kavga izleyelim.'
Blue Masky'nin kafasına bir tane patlattı.
'Vurma diyorum vurma! Senin yüzünden beynimin suyu aktı.'
'Sende akacak beyin mi vardı ._. '
'Hııı sen çok biliyon hııığğ!'
'Mal mal hareketler yapmayın! Şurada Jeff'i dövücem bir rahat vermediniz.'
'Tamam tamam sustuk.'
Pis bakışlarımı Masky&Blue ikilisinden çekip Jeff'e döndüm. Yüzümde 'gel boheyem seni bi sövem' ifadesi vardı. Artık o ne kadar anlarsa..
'Ha bu arada Alici az sonra Black gelecek.'
Bıkkın bıkkın Blue'ya baktım. Bir dövdürtmeyeceksiniz değil mi?
'Black kim?'
'Hatırlamadın mı? Hani rp grubu kurduğumda birlikte iyi anlaşmıştınız. Şu çatlak olan.'
'Hoaydaa o mu?! Asıl şimdi sıçtık kskddjksidnd'
'Aynen skmsksmidhh'
'Ev iyice otele döndü. Gelen geçen uğruyor be!'
Hızlıca Jeff'e döndüm.
'Sen sus! Pis sapık..'
Sırıttı.
'Ne yalan söyleyeyim. Sapığım.'
Kaşlarını kaldırıp indirirken kızarmanın evrelerini yaşıyordum. Hem sinirden, hemde utançtan..
'Neyse!
Giriş kapısından gelen kırılma sesi ile hepimiz kafamızı oraya çevirdik. Birkaç kıkırdamadan sonra ince bir kız sesi duyuldu.
'Ben gel-diiiiiim~!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPY LOVE
FanfictionŞu lanet şarkı aklıma takılmıştı.Yani tamam slendy canım lullaby'ın çok güzel de birde akıla takılmasa çok hoş olacak.Kendi kendime şarkıyı mırıldanırken bir yandan da eve gidince hangi creepypasta hikayesini okusam diye düşünüyordum.Issız sokakta y...