ALİCİ
Neredeyim lan ben?!
Ani bir hareketle ayağa kalkmamla birlikte başım dönmüştü.Bir kaç adım geri gittim ve yatağa düştüm.Endişeyle etrafıma bakındım.B-burası neresiydi?Sonunda kafama dank etti ve makaslarımı aramaya başladım.Yastığın altına,yatağın içine,kendi üstüme,dolapların içine..Her yere baktım ama yoktular işte!Beynimi zorlamaya başladım.En son ne olmuştu?B-ben evime girdim, banyoda uyuyakaldım,yatağımda yeniden uyudum ve..Aklıma gelen şeyle gözlerim kocaman açıldı.Ha?Ben dün gece..Jeff the Killer ile mi tanıştım?Yüzüm kızardı ve histerik bir şekilde gülmeye başladım.Yo yo yo..Kesinlikle kaçırıldım ve bayıldığım için kafam güzel.Bunun başka açıklaması olamaz.Kafamı kapıya doğru çevirdim ve ayağa kalkıp yavaşça yürümeye başladım.Belki dışarı çıkarsam nerede olduğumu çözebilirdim.Makaslarım yanımda olmadığı için elime dolabın üstünde ki uzun,ucu sivri bibloyu aldım.Derin bir nefes aldım.Kaçırılsaydım beni bağlarlardı.Ama ben rahatsız bir sandalyeye bağlı uyanmak yerine beyaz yumuşak bir yatakta uyanmıştım.Bu nasıl bir saçmalıktır böyle?Elim kapı kolunu kavradı.Yavaş ve ses çıkartmamaya özen göstererek aşağı kıvırdım.Kafamı küçük aralıktan çıkartıp etrafıma bakınınca bir sürü odanın kapılarını gördüm.Bir ayağımı dışarı çıkarttım ve kısa bir süre sonra tamamen koridorda duruyordum.Şimdi ne tarafa gitmeliydim?İçgüdülerime güvenerek sağ tarafa doğru yürümeye başladım.Adımlarım büyük ama temkinliydi.Tam koridorun köşesinden dönecekken iri bir bedene çarptım ve elimde ki bibloyu düşürdüm.Lanet şey nasıl koridorun sonuna fırlamayı başarmıştı?!Düştüğüm için saçlarım yüzüme düşmüştü.Üstümde ki siyah gecelikle pek de uygun bir pozisyonda durduğum söylenemezdi.Kafamı kaldırdım ve beyaz maskesi ile karşımda duran Masky'e baktım.Tanrım.Öldüm de cennette miyim?
MASKY
Sabah uyandığımda homurandım ve kafamı yastığa biraz daha gömdüm.Toby nasıl böyle horlamayı becerebiliyordu?Kafam yastığa gömülmüş olduğu için boğuk çıkan sesimle;
Masky; Tovyyyy!(Ç/N;Hani şu boğuk çıktığı için şoolur ya ondan şeettim ehuehuehu)
Toby; *horlamaya devam eder*
Masky; TOVYYYYY!
Toby; *hala horlamaktadır*
Sinirle kafamın altında ki yastığı aldım ve karşı yatakta horlayan Toby'e fırlattım.Tam yüzüne geldiği için biraz mırıldandı ve yön değiştirip sessizce uyumaya devam etti.Sonunda horlaması durmuştu.Yeniden gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.Ama uykum kaçmıştı.Ofladım ve yataktan kalkıp kapıya doğru yürüdüm.Uykulu uykulu yürürken ayak serçe parmağım Hoodie'nin kamerasına çarptı ve acıyla inledim.Gözlerim yaşarmıştı.Bir katil olsanız bile bunun acısına asla katlanamazsınız.Kapıya sürünerek ulaştım ve masanın üstünde duran maskemi alıp yüzüme geçirdim.Kapıdan çıkarken dün gece olanları düşünüyordum.Jeff kucağında lila saçlı bir kızla gelmişti.O kimdi ki?Üstelik Slender'da bile bir gariplik vardı.Dün gece coşmamıza rağmen bile sadece kötü bakış atıp geçmişti.Ben bağırıp çağırmasını bekliyordum ama..İşte durum böyleydi.Merdivenlere yöneldim ve uyuşuk adımlarla çıkmaya başladım.Üst kattan sesler geliyordu ama pek aldırış etmedim.Yani burası CP evi herşey olabilir.Merdivenlerin sonuna geldiğimde tam köşeyi dönerken cılız bir bedene çarptım.Yere düşmesiyle birlikte elinde ki şey koridorun sonuna uçtu.Lila saçlar..
Masky; Hey!Sen o kızsın!
Kafasını kaldırdı ve şaşkınca bana baktı.Bir süre daha öyle bakıştıktan sonra gözü seyirmeye başladı.Aynı zamanda gülüyordu.
Alici; Ya öldüm cennetteyim ya da kesinlikle kafayı sıyırdım.
Kendi kendine fısıldanınca 'iyi misin?' dercesine bir bakış attım.
Masky; İkinci seçenek bana daha mantıklı geldi.
Yüzüne düşen saçları ve histerik gülüşü ile kesinlikle deliler hastanesinden kaçmışa benziyordu.Sonunda kendine geldiğinde kafasını iki yana salladı ve ayağa kalkmaya çalıştı.Derin bir iç çektip kolundan tutarak kaldırdım.
Alici; Aaa..Şey.Şimdi afedersin..Ehehehe.Ben şuradan bir şeediyim..
Yanımdan geçecekken önüne geçtim ve yüzüne dik dik bakarak sordum.
Masky; Sen kimsin?
Alici; Ben kim miyim?Ha ben..İsmim Alici.
Masky; Ben de Ma-
Alici; Masky'sin değil mi?Şu Slenderman'in proxy'si olan.Ben yanlış görmüyorum yani.
Masky; E-evet.Yoksa sen bir f-fangirl olabilir misin?
Aklıma ilk gelen şey bir fangirl oldu.Bir keresinde fangirl'lerden birisi tarafından parçalanma tehlikesi geçirmiştim.Kimileri bizim gibi seri katillerden bile psikopat olabiliyordu.
Alici; H-hayır!Ben fangirl olabilirim ama değilim!Yani o kadar takıntılı değilim.Ben tüm creepypasta'ları seviyorum.
Huh!Ucuz kurtuldum..
ALİCİ
Oturduğum yerde gergince kıpırdandım ve ellerimin titremesini geçirmeye çalıştım.Tüm creepypasta'lar salonda koltuklara sıkışmış oturuyorduk ve hepsini de gözü üstümde geziniyordu.Parmaklarımla oynamaktan artık işaret parmağımın köşesi kanamak üzereydi.Herkes o kadar sessizdi ki çıldırmak üzereydim.Zaten içimde ki fangirl'ü zor tutuyorum.İşler nasıl bu kadar karmaşık bir hale gelmişti.Benim şu anda yatağıma yayılmış telefonumdan creepypasta hikayeleri okumam lazımdı.Ama onlar karşımda kanlı canlı duruyorlardı.Mecazi anlamda değil resmen kanlılar.Fakat pek takmıyorum sonuçta bazen onlardan farkım olmuyor.Dayanamayıp sonunda boğazımı temizledim.Bazıları o kadar sessizlikten sonra ses yüzünden irkilmişti.Söze başladım.
Alici; Imm..M-merhaba.
Jeff sağımda,slender solumda,jeff'in yanında masky,slender'ın yanında hoodie vardı.Ben ise tam ortada oturuyordum.Sağ tarata ki koltukta jane,toby,clockwork,sally,Ben D. oturuyordu.Diğer koltuklarda ise saymaya üşendiğim creepypasta'lar.Ne yapmam lazım?
##############################################
Ta taaa!6 gün sonra ben geldim.Sınavlar başladı ;-; teog'a 3 hafta kaldı ;-; ühühühühhüggsnfhaf psikolojim bozuldu resmen hem ağlayıp hem gülüyorum.Elimden geldiğince uzun yazmaya çalıştım.Bu arada şimdiden söyleyim Masky ve Alici'yi ship'lemicem ahgasfgasvfy.Korkmayın yani bshhgdhfdfghsdg.Neyse canlarım boş zamanlarımda yazmaya çalışırım.İyi geceler *^*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPY LOVE
FanfictionŞu lanet şarkı aklıma takılmıştı.Yani tamam slendy canım lullaby'ın çok güzel de birde akıla takılmasa çok hoş olacak.Kendi kendime şarkıyı mırıldanırken bir yandan da eve gidince hangi creepypasta hikayesini okusam diye düşünüyordum.Issız sokakta y...