ALİCİElimde ki bordo boyayı bir kenara koydum ve bomboş odaya baktım.Odayı yeniden boyayacağım için Slendy ve kardeşleri eşyaları dışarı ışınlamıştı.Duvarları bordoya,tavanı ise siyaha boyayacaktım.Tavanı nasıl boyayacağıma dair hiçbir fikrim yoktu.Neyse Slendy'e boyatırım :)) Duvara yasladığım büyük fırçayı elime alıp boya kutusuna batırdım.Tam ilk vuruşu yapacakken içeri Jeff girdi.
Jeff; Yardım edebilir miyim?
Alici; Fark etmez.
Odadan çıkıp 1-2 dakika sonra elinde bir fırça ile geldi.
Jeff; Bu duvarı ben boyuyorum öyleyse.
Alici; Tamam.
Fırçayı yumuşakça duvara sürdüm.Beyaz duvara kan bulaşmış gibi gözüküyordu.Fırçayı boyaya batırdım.Aklıma gelen fikirle yüzümde kocaman bir pislik gülüşü oluşmuştu.Geri geri gidip duvardan biraz uzakta durdum.Fırçayı havaya kaldırıp duvara doğru sallayınca tüm duvar benek benek boya olmuştu.İşte şimdi odada cinayet işlenmiş gibi gözüküyordu.Jeff arkasına dönüp yüzüme 'Ne oldu?' dercesine baktı.P*ç smile yapıp kafamla duvarı gösterdim.Duvara bakınca ağzı açık kalmıştı.
Jeff; Wow.
Alici; Pişt pişt! Bir gelsene aklıma birşey geldi.
Yanıma gelip hafifçe eğildi.Ne yapsın boyum yetişmiyor.Kulağına planımı anlattıktan sonra ikimizde uygulamaya geçtik.Jeff'in kafasına biraz boya sürdüm.Duvarın dibine uzandı ve boya kan gibi gözüktüğü için kafasını çarpmış görüntüsü veriyordu.Jeff gözlerini kapattı ve nefes alış-verişini yavaşlattı.Odadan çıkıp merdivenlerin önünde durdum.Umarım Slendy bizi öldürmez..
*********************************
MASKY
Kulaklığımı çıkartıp kafamı arkaya attım.Uykum gelmişti.Gözlerimi kapattığım anda yukarı kattan tiz bir çığlık geldi.Kaşlarımı çatıp kafamı kaldırdım.Ne oluyor? Bu kez çığlıkla birlikte kim olduğunu bilmediğim kişi 'JEFF!' diye bağırdı.Salonda ki herkes birden sessizleşmişti.Ayağa kalkıp hızla merdivenlere yöneldim.Yukarı çıktığımda Alici merdivenlerin başında durmuş gözleri yaşarmış bir şekilde bana bakıyordu.
Alici; M-masky.Jeff'e yardım et!
Masky; Jeff'e ne oldu?!
Alici; Benim o-odam da..
Hızlı ve büyük adımlarla Alici'nin odasına girdim.Girdim ama..Keşke girmeseydim.
Jeff duvarın dibinde yatıyordu ve başı kan olmuştu.Başında ki kanlar duvara da sıçramıştı.
Masky; Jeff?
Jeff; ...
Yanına gidip ayağımla bedenini dürttüm.
Masky; Hey! Öldün mü yoksa?
Jeff; .....
Eğilip kafamı göğsüne yaklaştırdım.Kalbi hala atıy-!
Masky; AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA!
Alici; Jeff! Ne yapıyorsun sen?! Şakayı batırdın!
Jeff; Ne yapayım?! Saçları ağzıma girdi!
Alici; Ama ısırmak zorunda değildin -_-
Jeff; -_-
Masky; KAFAĞAĞAĞAM!
Alici; Of gel şuraya!
Masky; ;-;
*********************************************
ALİCİ
Masky yanıma sürünerek geldi.Kafasına baktığımda Jeff'in ısırdığı yer hafif kanıyordu.
Alici; Jeff..HAYVAN MISIN ÇOCUĞUN KAFASI KANIYOR NASIL ISIRDIN?!
Jeff; Hadi ya djkdfgfghndgoho
Masky; Jeff.. -_- intikamımı alacağım!
Jeff; ._.
Alici; Eşek dişi gibi dişin varmış Jeff dfjıuıdfygoudfyu
Masky; djkfdfıohfdsfhufh
Jeff; -_-
Blue; Ne oluyor burada? ._.
Alici; Jeff Masky'nin kafasını ısırdı ldfjgdgjgıhgeowfuy
Blue; Oha Jeff dejwfnwhfnowefejwfı
Masky; Ama cidden acıyor ._.
Blue; Kıyamam ;-;
Masky; ;-;
Alici; ._.
Jeff; ._.
Slendy; Bu yerler ne böyle ._. Ben size etrafı kirletmeyin demedim mi? ._.
Alici; Eaa..KAÇIN!
Slendy; ALİCİ!
Alici; EHUEHUEHUEHUEHUE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPY LOVE
FanfictionŞu lanet şarkı aklıma takılmıştı.Yani tamam slendy canım lullaby'ın çok güzel de birde akıla takılmasa çok hoş olacak.Kendi kendime şarkıyı mırıldanırken bir yandan da eve gidince hangi creepypasta hikayesini okusam diye düşünüyordum.Issız sokakta y...