2

2.2K 110 99
                                    

Vücuduma yayılan soğuk ürperti ile irkilerek gözlerimi açtım.Ah yine mi banyoda uyuya kalmışım.Su buz gibi olmuştu ve bir taraflarım donuyordu.Uyuşuk uyuşuk küvetten çıktım ve siyah iç çamaşırlarımla kırmızı üstünde katil ayıcıklar olan en sevdiğim bornozumu geçirdim.Küvetin tıpasını çektikten sonra mal gibi hortum şeklinde suyun delikten geçip gitmesini izledim.Bu yaptığım ne kadar saçmaydı lan.O kadar uyumama rağmen hala uykumda var pof.Ayaklarımı yere sürüye sürüye odama geçip uyuşuk bedenimi yatağa fırlattım.Gece kesin uyuyamayacağım neyse alışkınım.Saçlarımdan akan sular yatağımı ıslatıyordu.Gözlerimi kırmızı-siyah karışımı,her yerinde creepypasta resimleri olan küçük ama sevimli odamda gezdirdim.Tabi bana göre sevimli yoksa bir sadistin odasının sevimli filan olacağı yok.Üşüyordum ama kalkıp dolabıma kadar gitmeye üşendiğim için kısa yoldan yorganı üstüme çektim.Her zaman baş ucumda duran telefonumu elime aldım ve wattpad'e girip bildirimlere baktım.Hiç birşey yoktu.Aniden gözüm saate kaydı ve ağzımdan 'OHA!' kelimesi çıktı.Tam 4 saattir banyoda mı uyumuşum ben?!Ah lanet kafam havanın kararmasından nasıl anlayamamıştım.Neyse kısa bir kestirme iyi gelebilir belki.Gözlerimi yavaşça kapattım ve uykunun tatlı kollarına kendimi bıraktım..


JEFF THE KİLLER'IN AĞZINDAN

Koşarak creepypasta evinden ayrıldım ve ormandan çıktım.Yine sinirlerim bozulmuştu ve birilerini öldürmeye ihtiyacım vardı.Evet evet..Ben şu ünlü seri katil Jeff the Killer'ım.Hani ağzı gülücük şeklinde yanaklarına kadar kesik,göz kapakları yanmış olan.Herkesin korktuğu,internet ortamında birden bire çıkıveren.Bazıları bize inanmaz ama aslında biz varız.Ve şu anda ıssız bir sokağa daldım,bu gün kurban olarak rastgele sokaktan geçen birini seçecektim.Hızlı hızlı yürürken karşıdan gelen bir kız taşa takıldı ve yere düştü.Hmm yüzüne baktığımda çok güzel olduğunu gördüm.Beyaz - lila rengi karışımı saçları ve gözleri vardı.Yanına gidip elimi uzattım.Önce şaşkın şaşkın baksa da sonra elimi tuttu ve teşekkür ederek yoluna devam etti.Ne yani benden yüzümü görmesine rağmen korkmamış mıydı?Hah bu gece ilginç olacağa benziyor..

GECE SAAT 01.30 ALİCİ

Dışarıdan gelen köpek sesi ile uyandım.Yine serseriler sokak köpeklerini sinirlendiriyor olmalı.Yatakta biraz kıpırdandım ve yüzümü duvara döndüm.Beynimden yine kendi kendime şarkı söylüyordum.Tam nakarat kısmına gelmiştim ki penceremin oradan bir ses duydum.Bir dakika..birisi içeri giriyor hissediyorum.Gözlerimi kapattım ve uyuyormuş gibi nefesimi kontrol ettim.Ellerim yastığımın altında bulunan canım makaslarıma gitti ve ikisini birden parmaklarıma geçirdim.Gelen her kim ise yanlış kişiye bulaşmıştı.Yavaşça bana doğru yaklaşan adım seslerini duyuyordum.Yatağımın önünde durdu ve üstüme çıktı.'SHHH..GO TO SLE-' cümlesini bitirmesine izin vermeden seri hareketlerle makaslarımı yastığın altından çıkardım ve şaşkınlığından yararlanarak ben onun üstüne çıktım.Kollarına ve bacaklarına çizikler attım.Bir yandan da gülüyordum o ise acı ile ağzından küçük bir inilti çıkardı.Yüzüne baktığımda asıl şaşırma sırası bendeydi.Çünkü şu andan Jeff the Killer'ın üstünde oturuyorum..

JEFF

Geceye kadar onu takip ettim.Evine girdi,yatağa yatıp kısa bir süre sonra çığlık attı,banyoya girdi-muhteşem bir fiziği var- ,küvette uyuya kaldı,4 saat sonra uyandı,sudan çıkarak siyah iç çamaşırlarını ve kırmızı katil ayıcıklı bornozunu giydi,odasına gidip yatağına yattı ve yeniden uykuya daldı.  

Şu an kendimi röntgenci gibi hissediyorum hani şu banyo olayı filan.Neyse gece saat 01.30 gibi penceresini açık unuttuğunu fark ettim ve yavaşça içeri süzüldüm.Ama ayağım lanet olası bir eşyaya takıldı ve ufak da olsa ses çıktı!Umarım uyanmamıştır.Yanına doğru yürüdüm ve yatağının önünde durduktan sonra üstüne çıktım.Kesinlikle çok güzeldi ve nedense bebek kadar narin yüzünü okşa-hey ne diyorum ya ben!O benim kurbanım ve şimdi onu öldüreceğim.Bıçağımı havaya kaldırdım ve 'SHHH..GO TO SLE-' cümlemi tamamlayamadan birden bire yastığının altından makaslar çıkardı ve üstüme çıkarak vücuduma çizikler atmaya başladı?!Ben acı ile inlerken o kahkaha atıyordu.Sonra birden durdu ve yüzüme baktı 'JEFF THE KİLLER!' diye çığlık attı ve ani bir hareketle bana sarılarak özür dilemeye başladı.Dostum kesinlikle yanlış kişiye bulaştım...


#########################################

YUPPİİ \(*-*)/ OKULDAN ÇIKINCA DİREK WATTPAD'E GİRDİM VE YENİ BÖLÜMÜ YAZMAYA BAŞLADIM ^^UMARIM BEĞENİRSİNİZ :* 

MULTİ=ALİCİ :3


CREEPY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin