5

1.3K 82 64
                                    

JEFF

Ona kesinlikle sormamalıydım.Gözünden düşen bir damla yaş ile sarılmam bir oldu.Kendini tutamıyormuş gibi hıçkırarak ağlaması kendimi kötü hissetmemi sağlıyordu.Kısa bir süre sonra nefes alışı düzene girince gözlerim yavaşça Alici'ye kaydı.Uyuklamaya başlamıştı.Biraz daha bekledim ve tamamen uyuduğundan emin olunca rahatsız etmemeye dikkat ederek yavaşça kucağıma aldım.Birkaç kelime mırıldandı ve göğsüme daha da sokuldu.Yüzüme nedense küçük bir gülümseme yayılmıştı.Merdivenlere yöneldim ve yavaşça çıkıp odasına girdim.Yatağına yumuşak hareketlerle yatırıp üstünü örttüm.Yatağın köşesine oturup ağlamaktan şişmiş gözler,kızarmış dudaklar ve bembeyaz tenini inceledim.Yüzüne dokunmamak için kendimi zor tutuyordum ama en sonunda elim benden izinsiz harekete geçip yüzüne doğru yol aldı.Biraz ürkek biraz da istekle işaret parmağımı yanağında gezdirdim.Teni bebek kadar narin ve yumuşaktı.Kulaklarımı dolduran sesle bir hışımla arkama döndüm.Slender arkamda durmuş bizi izliyordu.Rahatça nefes aldım.

Jeff; Tanrım!(Ç/N:Yemin ediyorum çarpılacam diye korkuyorum lan udfhsdfu) sessizce gelmesene.

Slender; Bu kız kim?(djhfdj aklıma niye 'Aşkağm bu kız kiğeeem' geldi.)

Jeff; Alici.Neden sordun?

Şaşkınca bir bana bir de Alici'ye baktı.Sanki bir şeyler planlıyor gibiydi.Yine neler planlıyorsun Slender?Kendi kendine fısıltıyla konuştu.

Slender; Lütfen tahmin ettiğim kişi olmasın..Lütfeeen!

Kaşlarım merakla çatıldı.

Jeff; Tahmin ettiğin kişi mi?

Slender; Bak Jeff.Sana bunu anlatacağım ama bunu kimsenin bilmemesi gerekiyor tamam mı?Özellikle Alici'nin!

Kafamı tamam anlamında salladım.

Slender; Kısa kesiyorum..'Eskiden Alici'nin babasını tanıyordum.Yani bir bakıma bize destek çıkmıştı.Bazı ihtiyaçlarımızı o karşılıyordu.Dostum gibiydi o benim.Daha sonra bir kadın ile evlendi,Alici adında sevimli bir kız çocuğuna sahip oldular.Ama onları takip eden lanet polislerden birisi bizimle bağlantı kurduklarını öğrendi ve dışarı çıktıkları bir gün saldırı yaptılar.Alici'nin annesi ve babası hayatını kaybetti aynı zamanda çevrede ki insanlar da.O olaydan tek kurtulan kişi Alici oldu..'

Yok daha neler..

CREEPY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin