24

724 48 18
                                    

ALİCİ

Elimdeki kumandayı bir kenara fırlatıp bacaklarımı kendime çektim.Televizyonda hiçbir şey yoktu.Toby beni durdurmasaydı reklamları izleyerek beyin ölümümü gerçekleştirebilirdim.

Koltukta hissettiğim hareketlilik ile yanıma oturan Jeff'e baktım.Yaz geldiği için sürekli giydiği beyaz kapüşonluyu çıkartmış,yerine siyah bir kısa kollu giymişti.Terden alnına yapışmış saçlarını geriye attı.

"Dün gelen kız nerede? Hani şu çatlak olan."

Gözlerimi devirdim.Aynı zamanda ellerimi yelpaze yerine kullanarak kendimi az da olsa serinletmeye çalışıyordum.

"En son gördüğümde Slendy'den kaçıyordu.Ve o çatlak dediğin kızın ismi Black."

Elini havaya kaldırıp umurumda değil dercesine salladı.

"Her neyse.Neden Slendy'den kaçıyordu ki?"

Suratımda oluşan sırıtmaya engel olamayarak konuştum.

"Sanırım mutfak önlüğü ile dalga geçmiş.Çilek desenli sevimli ön-"

Slendy birden bire önümüzde belirince yerimden zıpladım.Bu adam beni kalpten öldürmek istiyor galiba!

Ve bir dakika.

Onun elinde gördüğüm şey..

"BLACK! AMAN TANRIM SANA NE OLDU BÖYLE!!"

***

Ben hala Black'in haline gülerken o ise kendi kendine söyleniyordu.

"Sana bunu ödeteceğim Sally!"

Saçları iki yandan bağlanmış,yüzü Sally'nin yaptığı makyaj sayesinde tanınmaz hale gelmişti.

"Gülme Alici! Aynı şey senin başına da gelebilirdi."

Gülmemi zorla bastırıp konuşmaya çalıştım.

"Black sen aynaya baktın mı?"

Kafasını iki yana sallayınca odamdan bir koşu aynayı alıp geldim.

"Buna hazır mısın?Hayatın boyunca kabuslarına girebilir.."

Gözlerini devirip kaşlarını çattı.

"Ver şu lanet aynayı!"

Aynayı uzatınca elimden hızla çekip aldı.

"...."

"Black iyi misin?"

"......"

İşaret parmağım ile kafasını dürttüm.Ama hiçbir tepki vermiyordu.Gözleri aynadaki yansımasına takılmış bir şekilde duruyordu.

"Black? Beni korkutuyorsun kendine gel!"
Omuzlarından tutup birkaç kez sarstım.
"SALLY HEMEN BURAYA GEL!"
***
Yorgun bedenimi yatağa fırlatıp derin bir nefes aldım. Yaklaşık olarak 3 saattir Sally tarafından işkence görüyorduk. Makyaj malzemelerini bizim üzerimizde de kullanmıştı ve o tipimi hayatım boyunca unutamayacağıma yemin edebilirim.
Kapının tıklatılması ile yatakta doğrulup bağdaş kurdum.
"Alici girebilir miyim?"
Duyduğum ses Jeff'e aitti.
"Tabii ki."
Kapıyı yavaşça açıp içeri girdi. Yüzünde çok garip bir ifade vardı.
Yatağıma yaklaşıp yanıma oturmasıyla gözlerimi yüzüne sabitledim. Dudakları bir şey söylemek için açıldı ama vazgeçmiş olacak ki yeniden kapandı.
"Bir şey mi isteyecektin Jeff?"
Meraklı gözlerim ile gözleri buluşunca tedirgince gözlerini kaçırdı. En sonunda nefesini dışarı verip sabırsızca beklediğim soruyu sordu.
"Dean kim?"




CREEPY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin