-FİNAL-

957 48 68
                                    

2 YIL SONRA

"Hey, ben geldim güzelim...
Özledin mi beni?
Uzun zamandır gelemiyordum yanına, kendimi toparlayamadım sen gittikten sonra...
Yani, bilirsin işte. Depresyonda gibi bir şeydim.

Ah, bir dakika sanırım ağlıyorum. Yine.

Şu anda 'seri katiller ağlamaz' lafımı geri alıyorum çünkü sen gittikten sonra günlük rutin haline geldi.

Ağla, öldür, uyu. Ağla, öldür, uyu...falan filan.

Bir şey diyeceğim,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Neden bizi bıraktın Alici?

Tam hayata tutunduğun-u sandığımız- anda, cansız bedenini ve donuk gözlerini o odada bulmak zorunda mıydım?"

Jeff kızarmış gözlerini ovuşturup zorla yutkundu. O gittiği günden sonra tamamen dağılmıştı.

O kısacık sürede Alici'ye ne çabuk da alışmıştı öyle?

Arkasında duyduğu hıçkırık sesi ile Scarlett'i kollarının arasına aldı.

Alici gittikten sonra ona en çok destek olan kişi Scarlett olmuştu. Jeff kızıl saçlı kızın ona karşı bir şeyler hissettiğini biliyordu, ama şu anda karşılık veremezdi.

Alici'nin acısı kalbindeyken olmazdı, yapamazdı.

Derin bir nefes aldı genç oğlan. Devam etmek istiyordu ama boğazındaki yumru buna engel oluyordu.

Boğazını hafifçe temizleyip söyleyeceklerini toparlamaya çalıştı.

"O gün, yani seni bulduğum gün yanına neden gelmiştim biliyor musun?

Sana itiraf edecektim.

Seni ne kadar sevdiğimi,

Büyüleyici sesini her duyduğumda nasıl kalbimin hızlandığını,

Güzel kıkırtın kulaklarıma her dolduğunda nasıl huzurla dolduğumu,

Gözlerimiz buluştuğunda sana nasıl daha çok aşık olduğumu itiraf edecektim.

Ama olmadı işte, olamadı.

Söylemek istediklerimi mezarının başında söylemek hiçbir zaman aklıma gelmemişti.

Ve şu anda itiraf ediyorum güzelim,

Seni seviyorum.

Yanımda olmasan bile sevmeye devam edeceğim..."

Jeff söylediklerini bitirdiğinde Scarlett'in ağlaması daha da şiddetlenmişti.

Mezarın etrafında neredeyse tüm Creepypasta ailesi toplanmıştı. Blue ağlayarak Masky'ye sarılmış, Masky ise kolları ile Blue'yu sarmıştı. Hemen yanlarında da Slendy ve Black vardı. Black yüzünde buruk bir gülümseme, gözleri yaşlı halde Slendy'nin elini tutuyordu.

En azından ailede iki çift kavuşabilmişti.

Mezarın üstüne çiçekleride bıraktıktan sonra yavaşça uzaklaşmaya başladılar.

O günden sonra mutlu yaşadılar mı bilemeyiz ama umuyoruz ki her şey yolunda gitmiştir...

---

Ehe.

Ehe ehe.

Ehe ehe ehehühehühehehehehehe.

SONUNDA FİNAL ULAN.

Biliyorum çok ani oldu ama bende insanım-belki de değilim-yani ilham gelmiyordu yaw.

Neyse neyse.

Kendinize iyi bakın CL ailesi. Sizi seviyorum :')

ŞİMDİ GİDİP AĞLAYACAĞIM İZNİNİZLE...

Not: Alici'nin ölme nedeni Zalgo şerefsizi. Jeff'in Alici kızımıza aşık olduğunu biliyordu bu yüzden piçlik yapıp kızı öldürdü.

#ZalgoyaÖlüm

#YazaraDayak

#YakındaOkullarAçılıyorGidinAğlayın

#NeyseGörüşürüz

İSTERSENİZ DİĞER KİTAPLARIMA BAKABİLİRSİNİZ.

TABİ BENİM GİBİ PİSLİK BİR YAZARIN KİTABINI OKUMAK İSTEMEZSENİZ ANLARIM QKAHWQKDHKAHD

Byuu 😇🙋






CREEPY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin