ALİCİ
Kitabın kapağını kapatıp yan tarafıma fırlattım. Kitabı daha yeni almama rağmen yaklaşık 1 saat içinde bitirmiştim. Gözlerim acımaya başlamıştı.
Yanıma oturan Scarlett ile kafamı sol tarafıma çevirdim. Kırmızı saçlarını tepeden at kuyruğu yapmıştı. Saçları uzundu, neredeyse benim saçlarım ile aynı uzunluktaydı. Slendy eve gelince bize kim olduğunu tanıtmış, iyi geçinmemizi söylemişti. Scarlett'in kim olduğuna gelirsek;
Slendy'nin bir tanıdığıymış.Kafamdaki düşünceleri bir köşeye itip yüzüme ufak bir gülümseme yerleştirdim.
"Selam Scarlett."
O da benim gibi hafifçe gülümsedi. Ancak gülümsemesinde bir tuhaflık vardı.
"Selam Alici. Nasılsın?"
Gülümsem yüzümde soldu. Aklıma Jeff ile yaşadıklarımız gelmişti.
"Eh işte. İdare eder. Beni boşver, asıl sen nasılsın? Alışabildin mi buraya?"
Gözlerini etrafta gezdirdi. Alt dudağını büzüp omuz silkti.
"Güzel bir yer. Fakat şu E.J. önümde böbrek yiyip durmasa daha iyi olacak. Çocuk midemi bulandırıyor. Iyk!!"
Ben buruşturduğu yüzüne bakıp gülerken o da gülmeye başlamıştı.
"Boşver. Zamanla alışıyorsun."
Salonu dolduran telefon sesi ile gözlerimi Scarlett'in elinde tuttuğu telefona çevirdim. Buruk bir gülümseme ile benden özür dileyip ayağa kalktı.
Salondan çıkarken çalan telefonu açtı.
"Alo? Dean??"
***
Yüzümü yastığa gömüp kendi kendime homurdandım. Düşünceler beynimi istila etmişti. Her bir düşünce ayrı bir yerden çığlık atıyordu. En çok kendini belli eden düşünce ise öğlen Scarlett'in telefonda konuştuğu kişiydi.
Dünyada bir sürü kişinin aynı ismi kullandığını kendime hatırlatıp duruyordum ama bir türlü aklımdan çıkmıyordu.Beynimde varlığını sürdüren diğer bir düşünce de Jeff ile aramızda geçen olaylardı. Acaba ona çok mu kötü davranmıştım? Sonuçta o geçmişim hakkında bir şey bilmiyordu. Ve merakına yenik düşüp sormuş olabilirdi. Ama ben gidip onu azarlamıştım. Cidden kendimden nefret ediyorum. Bir şekilde ondan özür dilemeliydim.
Daha fazla düşünmemeye karar verip örtüyü üstüme biraz daha çektim. Uyku beni ele geçirirken beynimdeki düşünce sandığım şey fısıldadı.
"Tatlı rüyalar Alici..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPY LOVE
FanfictionŞu lanet şarkı aklıma takılmıştı.Yani tamam slendy canım lullaby'ın çok güzel de birde akıla takılmasa çok hoş olacak.Kendi kendime şarkıyı mırıldanırken bir yandan da eve gidince hangi creepypasta hikayesini okusam diye düşünüyordum.Issız sokakta y...