JEFF
Alici elinde telefonu ile yatağına kıvrılmış müzik dinliyordu. Bense yatağın karşısında ki koltuğa oturmuş çikolatamı kemiriyordum. Pff çok sıkıcı. Çiklotamın son parçasını da ağzıma atıp Alici'e baktım. Biraz kıpırdanıp yüzünü benden tarafa çevirdi. Uyuyakalmıştı. Yanına yaklaşıp yatağın kenarına oturdum. Kulaklığını çıkartıp çalışma masasına koydum.
Yüzüne iyice baktığımda hafifçe kızardığını gördüm. Ayrıca zar zor nefes alıyordu. Elimi yanağına koyduğum anda geri çekmem bir olmuştu. Yanıyordu!
¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
SLENDY
Elimde ki tavayı ocağa koyup biraz yağ koydum. Tam da üstüne soğanları koymak üzereyken içeri Jeff girip anırmaya başladı. Hadi ama ben bir rahat yemek yapamayacak mıyım?
Jeff; Slendy!
Slendy; Yine ne var?!
Jeff; Alici'nin ateşi çıkmış!
Slendy; Bu mudu yani?
Jeff; Evet ._.
Slendy; Of çekil şuradan -_-
Jeff'in kenarından geçip yukarı kata çıkıp Alici'nin odasının önünde durdum. Kapıyı yavaşça açıp içeri girdiğimde Alici yatağında kan ter içindeydi. Büyük adımlarla yatağının kenarına gittim. Elimi alnına koyduğumda elimi hemen geri çektim. Çok fazla ateşi vardı.
Slendy; Jeff bir kapta soğuk su ve bez getir.
Kafasını sallayıp odadan hızla çıktı. Bende Alici'i kucağıma alıp banyoya götürdüm. Teni çok sıcaktı. Küvete soğuk su doldurup Alici'nin küçük bedenini yavaşça suya bıraktım. İrkilip gözlerini titrek bir şekilde açtı. Etrafa baygın gözlerle bakıyordu.
Alici; Slendy.. Çıkmak istiyorum... Çok soğuk.
Slendy; Biraz daha bekle.
Birkaç kez öksürüp kollarını kendi bedenine sardı. Şimdi de titriyordu.
Jeff kapıyı hızla açıp içeri daldı.
Jeff; Su ile bezi içeriye koydum.
Slendy; Tamam.
Alici; A-artık çıkabilir miyim?
Tamam anlamında kafamı sallayıp yeniden kucağıma aldım. Üstünde ki siyah tayt ve kazak ıslanmıştı. Bu yüzden kızlardan birini çağırıp onu giydirmesini istemeliydim. Ah bu kadar fazla çocuğa sahip olmanın zararları..
¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
1 SAAT SONRA
JEFF
Derin bir nefes alıp kendimi koltuğa attım. Slendy ile zar zor Alici'nin ateşini düşürmeyi başarmıştık. Şimdi de uyuyordu. Koltuktan kalkıp kendi kendine birşeyler mırıldanan Alici'nin yanına gittim. Etraf karanlık olduğu için gece lambasını açmıştım. Odanın içi bu yüzden hafif kırmızıydı. Yatağının kenarına oturup ne dediğini dinlemeye başladım. Mırıldanırken bir yandan da gülümsüyordu. Bu haline sessizce kıkırdadım.
Alici; Jeffy..
Jeffy?
Cidden mi?
Jeff; Sensin Jeffy..
Kızarmış yüzümü yüzüne yaklaştırıp elimi yanağına koydum.
Karanlık odada sadece ikimiz vardık.
Gözlerimi kapatıp (biliyorum göz kapakları yok ama bu hikayede herşey olabilir jgdjngskjndu) dudaklarımızı birleştirdim.
Işte herşey şimdi başlıyor...
☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
800 OKUNMA OLMUŞ ABİ *Q* AY BEN SİZİ YERİM YA ;^; AL İŞTE SHİRO-CHAN'INIZ DUYGULANDI ;^;
SİZE 800 OKUNMA İÇİN ROMANTİK BİR BÖLÜM YAZDIM *///* DAHA DOĞRUSU YAZMAYA ÇALIŞTIM ¤~¤ YANİ BİRAZ ODUN OLUNCA İNSAN YAZMAKTA ZORLANIYOR ;-;
NEYSE NEYSE! HEPİNİZE ÇOOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM! VE İYİ TATİLLER DİLERİM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPY LOVE
FanfictionŞu lanet şarkı aklıma takılmıştı.Yani tamam slendy canım lullaby'ın çok güzel de birde akıla takılmasa çok hoş olacak.Kendi kendime şarkıyı mırıldanırken bir yandan da eve gidince hangi creepypasta hikayesini okusam diye düşünüyordum.Issız sokakta y...