20

802 47 13
                                    

Yazarın ağzından 

Jeff derin düşünceleri ile ormana doğru bir adım daha attı.Yaptığı hatadan dolayı Slendy ile tartışmıştı.Alici'yi öpmemeliydi.Bu onun için büyük bir hata olmuştu.O an yine beyninde oluşmaya başlamıştı.

'Gözlerini kapatıp genç kız ile dudaklarını birleştirdi.Az sonra neler olacağından habersiz herşeyi akışına bırakmıştı.Fakat bu güzel an Slendy'nin odaya ışınlanması ile son bulmuştu.Jeff'in arkasından sessizce yaklaşıp ensesinden tuttu.Jeff hızla arkasına döndüğünde Slendy'nin gerilmiş beyaz yüzünü gördü.İkisinin yüzü de gerilmiş halde birbirlerine bakıyorlardı.Slendy Jeff'le iyice konuşmak için ikisini evden uzak bir yere ışınladı.Jeff'i Alici'ye yaklaşmaması için uyaracaktı..'

Düşünceleri başını ağrıtmaya başladığında evden bir çığlık geldiğini duydu.Bu çığlık ev halkından olsa pek takmazdı ama Alici'nin sesi içinde büyük bir burkulma yarattı.Gittiği yoldan geri dönüp hızla eve koştu.Kalbi her adım atışında biraz daha çırpınıyordu.Sonunda eve geldiğinde kapıyı kırarcasına açtı.Ancak gördüğü manzara hiçte hoş değildi.Alici'nin bedeni yere düşerken elleri buz kesmişti.Etrafında ki sesler boğuk bir şekilde geliyordu kulaklarına.Hoodie küçük bedeni kucağına alırken Jeff'in içinde fırtınalar kopuyordu.

'Şimdi kıskanmanın zamanı değil.' diye geçirdi aklından.

Alici'yi odaya çıkardıktan sonra Slendy'nin emri ile herkes odadan çıktı.Jeff içeride her ne kadar neler olduğunu merak etse de elinden birşey gelmiyordu.Ayrıca endişelenen tek kendisi değildi.Evdeki herkes gergindi.

Yaklaşık yarım saat sonra açılan kapı herkesin dikkatini çekmişti.Slendy sinirli bir halde odadan çıkmıştı.Gür sesi tüm evde yankılandı.

'Herkes salona geçsin!'

Tüm ev halkı salonda toplanınca Slendy sonunda ağzını açtı.

'Hiç oyalanmadan konuya gireceğim.'

Meraklar biraz daha arttı.

'Anlaşılan ZALGO yeni üyemize MERHABA demek istemiş..'

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Ehehehehe uzuuuun bir aradan sonra merhaba :') Bayağıdır yeni bölüm yazmıyordum paslanmışım o yüzden biraz kısa oldu ;-; 

Her neyse..

Umarım beğenirsiniz :)))

Umarım beğenirsiniz :)))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
CREEPY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin