Yazarın Ağzından
Black ağaçların arasında homurdanarak ilerliyordu.Yüzünde sinirlendiğini belirten bir ifade vardı.Hırlarcasına konuştu.
"Seni gördüğüm yerde öldüreceğim Slender.Kurduğun tuzak az kalsın kafamı bedenimden ayırıyordu!"
Birden bire gülmeye başladı.
"Yolu düzgün tarif etmediğin için senide Blue.."
***
Alici
Şaşkın bakışlarımı Blue'ya çevirdim.Yüzünde kocaman bir sırıtışla kapıya bakıyordu.
Black gelmiş olamaz değil mi?
Hadi ordan.
"Hadi amaa!Beni karşılamayacak mısınız?" Ardından küçük kıkırdamalar..
Kesinlikle Black.
"Geliyoruz Black! Ehehehehe.."
Hızlı adımlarla girişe ilerledim.Kıkırdamalar gittikçe artıyordu.Bence Slender'ı çağırmalıyız.
***
Slenderman
Ayağı ile kırık kapıyı dürtükleyen garip kıza baktım.Siyah saçları omuzlarından aşağı süzülmüş,kırmızı gözlerini bana dikmişti.
"Alici arkadaşını içeri davet etsene."
"Peki..Hey Black! İçeri geçelim hadi, yorulmuşsundur."
Gözleri parlayarak kafasını kaldırdı.Yüzünde hastalıklı bir gülümseme vardı.Kıkırdayarak yere eğildi.Kapıyı kaldırıp duvara dayarken herkes şaşkınca onu izliyordu.
Ona olan bakışlarımızı görünce büyük bir kahkaha patlattı.
"Ne var?! Ortalık yerde kalmasın dedim!"
***
"Slender! Slender! Slender!"
Ellerimle yüzümü örttüm.Bu 5 oluyor.Sus artık.Lütfen..
"Efendim Black?"
"Söylesene o tuzakları alıp senin g*tüne soksam nasıl durur?! Bence ucuna birde çiçek takarsak çok hoş olur! Küçük dokunuşlar her zaman güzeldir."
"Ne?"
"Anan.Kurduğun tuzaklar az kalsın kellemi uçuruyordu."
Eli ile boğazını keser gibi yaptı.Bu kız kesinlikle çatlak.
"Sende dikkat etseydin?"
Gözlerini devirdi.
"Biraz daha az tuzak kursaydın?"
"Sonra polisler bizi yakalasaydı?"
"Size eğlence çıkardı?"
Homurdandım.
"Aman ne eğlence."
"Aman Tanrım! Ne tatlı bir önlük!!"
Askıda duran mutfak önlüğümü eline almış inceliyordu.Hemde çilek desenli önlüğümü..
Vücudum gerilirken uzuvlarımı çıkardım.
"BIRAK O ÖNLÜĞÜ!"
Multi; BLACK.
Bölüm şarkısı; Lady GaGa-Bloody Mary
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPY LOVE
FanfictionŞu lanet şarkı aklıma takılmıştı.Yani tamam slendy canım lullaby'ın çok güzel de birde akıla takılmasa çok hoş olacak.Kendi kendime şarkıyı mırıldanırken bir yandan da eve gidince hangi creepypasta hikayesini okusam diye düşünüyordum.Issız sokakta y...