NOT UPDATE..

1.9K 111 53
                                    

Hi guys, its me. Sorry, saya nak minta maaf atas kerana tidak berpegang pada janji. Yeahh, sorry again. Sepatutnya hari ini saya akan publishkan part seterusnya tetapi tidak dapat dilaksanakan kerana my lovely phone sudah nazak. Tuan phone tidak mengizinkan dirinya untuk digunakan lagi. Phone saya telah dilanda kemalangan dan perlu dihantar segera ke hospital kelahirannya. Oleh itu, saya tidak dapat mengupdate apa apa part termasuklah fanfic lain juga seperti For you, Poison love dan If I stay. Sangat mendukacitakan hati author sendiri ..


Berkemungkinan saya akan update semula setelah phone kembali pulih dari kecelakaannya. Mungkin selepas tamat SPM kot? harap pembaca sentiasa bersabar dan menanti kemunculan saya semula.. Boleh? jangan lupakan saya tau eheh!! please jangan lupakan saya, kalau tak saya merajuk pergi ke planet V dengan taehyung sebab tiada siapa pun lagi mahu membaca fanfic taehyung yang comel ni --'

So, saya mengharapkan belas kasihan daripada readers semua untuk mendoakan agar saya dapat mengupdate fanfic ini lagi. Hidup lifeless bila ketiadaan phone dan juga wattpad. Rasa rindu sudah menggunung salji loll. Kepada readers sekalian, Doakan kejayaan saya untuk menghadapi peperiksaan SPM yang sudah melambai lambai itu. Akhir sekali, happy birthday to me. Yeahh I'm officially 17 hoho, nani turn's 17. 20 oct, i love you eheh.

Note untuk readers, saya akan buka kaunter untuk menempah poster. Sekiranya anda mahu menempah poster bolehlah berkunjung ke wall BTS-SHI graphics shop di book saya ataupun boleh terus pergi ke group graphics saya di facebook. Sila search "BTS-SHI GRAPHICS SHOP" untuk menyertainya.

Sekian, terima kasih.

Loveyou Kim Hanna xx Kim Taehyung #HMT_readers


Hold me tight. | KIM TAEHYUNG |Where stories live. Discover now