בכל פרק אני אשים תמונה של אחת הדמיות.
בתמונה-אלכס
*************
אני ואיתן עולים לחדר שלי בשקט, אני מתיישבת על המיטה ואיתן לידי , אני שואלת "מה קורה?" טיפה מופתעת מזה שהוא כאן , "את לא התקשרת אלי, לא ראית את הפתק שהשארתי לך?" מה שמזכיר לי לשאול "כן , איך נכנסת בדיוק?" הוא מחייך ואומר "לא שמעתם על מפתח בבית הזה? זה מסוכן להשאיר את הבית פתוח " הוא אומר "אה" אמרתי די מופתעת . "תקשיבי אלכס אני ממש מצטער על האגרוף שנתתי לך " אני לא אומרת דבר אני מורידה את הראש למטה , כדאי שהעיניים שלנו לא יפגשו , אבל הוא מרים לי את הראש ומעביר את האגודל על הפנס מתחת לעין שלי , התרגשתי מין עקצוץ נעים כזה , לא ידעתי אם זה בגלל שהוא מעביר את האצבע בעדינות , או בגלל הפנס הנוראי שמתחת לעין שלי , הוא מתקרב אלי , מניח את הידיים שלו בעדינות ומקרב אותו אלי , השפתיים שלנו נפגשו, והיה לו טעם כל כך טוב פה , ברגע שהבנתי שאנחנו מתנשקים התנתקתי ממנו ושאלתי "מה אתה עושה איתן?" הוא היה נראה מובך "מצטער" הוא אמר כמעט לוחש , הוא קם לעבר הדלת , וקמתי אחריו "אל תלך" אמרתי מקווה שהוא ישאר , לא יודעת למה אבל רציתי אותו קרוב אלי , אני יודעת שיש לי רגשות לאור , אבל כרגע זה נראה לי הדבר הנכון. איתן חזר וישבנו , צחקנו , דיברנו ולבסוף ראינו סרט , אני לא יודעת איך הגענו למצב הזה אבל אני הייתי בזרועות של איתן , והאמת שדי אהבתי את זה , הרגשתי מוגנת לידו , לאט לאט העיניים שלי נעצמו לאט לאט.קמתי בבוקר בזרועות של איתן , הוא עדיין ישן הוא היה נראה כל כך שליו , השיער שלו היה טיפה מבולגן , והאמת שגם ככה הוא ממש יפה , קמתי בשקט הלכתי לצחצח שיניים וכחזרתי איתן כבר היה ער "אני מצטער , זה לא היה צריך לקרות" הוא אמר , ולא הבנתי על מה הוא מדבר "מה" שאלתי בחוסר בהנה "אני לא יכול לבוא לפה , לנשק אותך ואחר כך לישון איתך , זה לא מסתדר לי" הוא אמר , האמת אחרי המשפט שלו הבנתי שלא הייתי צריכה לתת לזה לקרות "אוקיי" אמרתי לא היה לי מה להגיד , הכל נראה כל כך מבולגן ולא מובן. "זה לא צריך להתחיל ככה, בואי נצא ביחד" אני מסתכלת עליו טיפה מסמיקה "כיאלו דייט?" שאלתי "כן , ככה מתחיל קשר נורמאלי" הוא אמר וצחקתי טיפה "אוקי אז אני אאסוף אותך ב-9?" לא עניתי רק הנהנתי עם הראש וזרקתי לעברו חיוך קטן , קם שם נעלים , נתן לי נשיקה על המצח ואמר "ניפגש בערב" הסתכלתי עליו והוא חייך לעברי חיוך מושלם שמבליט את הגומות היפות שלו.
הלכתי לחדר של רון וראיתי אותו ואת ליה ישנים ביחד מחובקים , לפעמים אני שוכחת שמשפחה שלנו הרוסה , אבל כל עוד אנחנו מסתדרים לא אכפת לי, הלכתי להכין לעצמי קפה , שקעתי במחשבות על אמא שלי , החלטתי ללכת לראות מה איתה , שטפתי את הספל ששתית ממנה , והלכתי לחדר שלי , התלבשתי , לקחתי את המפתחות של האוטו של רון ויצאתי , ראיתי שבדיוק אור יוצא לריצת בוקר שלו , חייכתי לעבור והוא הסתכל עלי , אבל התעלם ממני לחלוטין , העדפתי להתעלם ולא להתעצבן , אולי הוא לא רואה ועוד אלף אחד דברים .
הגעתי לבית בחולים ומסרתי את החפצים שלי בקבלה , אסור להיכנס עם חפצים , ראיתי את אמא שלי יושבת על כיסא , היא הייתה נראת רע , תמיד אמא שלי הייתה אומרת לנו שגם אם מבנים הכל מלוכלך תמיד מבחוץ צריך להיראות נקי , אז כמו שאפשר להבין , אמא שלי תמיד הייתה מתוקתקת , כל שערה שלה עמדה במקום ותמיד הייתה צריכה להיראות טוב , אבל הפעם לא , היא הייתה נראת שבורה , התקדמתי אלייה וקראתי חצי שאלתי "אמא?" היא הרימה את הראש מופתעת לראות אותי , לא הצלחתי לשלוט בעצמי ודמעה נפלה מהעין שלי "ילדה שלי, הכל בסדר?" אמא שלי תמיד חושבת שקצת מילים טובות אפשר לפתור הכל , אולי פעם זה עבד עלי אבל היום כבר לא "אמא די , באתי לראות שהכל בסדר" אמרתי בטון עצבני "אני עוברת טיפול אלכס, אני עוברת שינוי ,אתן צריכות אמא שדואגת לכן ועוד קצת ואני אחזור כמו חדשה" היא אמרה מנסה לחייך אב במקום זה דמעה זלגה מעין ימין שלה "רון עבר לגור איתנו" אמרתי , היא הייתה נראת מופתעת ולבסוף הוספתי "אל תדאגי אנחנו לא לבד" היא חייכה אלי והתחילה לספר לי על השינוי שהיא עוברת ושהיא הכירה חבר חדש , שעובד שם , והוא עוזר לה יותר מהשאר , לאחר 15 שעה שהיא רק מדברת ומספרת , בחור גדול וקירח צועק "הפגישות הסתיימו , לפנות את המקום בבקשה" קמתי מהר כדאי לא לתת לה חיבוק , הלכתי לכיוון הדלת וצעקתי לעברה "להתראות" היא חייכה וצעדה עם כל שאר המטופלים.
אחרי בערך 20 דקות נסיעה הגעתי הביתה , מצאתי את עצמי מול הדלת של אור , כיאלו אני מחכה למשהו שיקרה , אני לא יודעת למה אני פה , אולי בגלל העובדה שבבוקר אני בטוחה שהוא ראה אותי , אבל התעלם ממני , אולי שזה בגלל שאני כבר רוצה לדבר איתו , אבל חשבתי שכל הרעיון הזה טיפשי הסתובבתי והלכתי חזרה לבית שלי . לפתע אני מקבלת הודעה מאור "למה את פשוט לא נכנסת במקום לעמוד בכניסה" אני לא מבינה איך הוא ראה , טיפה נלחצתי התדמתי לכיוון הבית שלי , נרגעתי כשראיתי את אור מסתכל עלי מהמכונית שלו. אני קפאתי במקום , אור יצא מהמכונית והתקדם אלי "מה את עושה פה?" הוא שאל בזלזול , לשנייה התחרטתי שבכלל באתי לפה "סתם" לבסוף הוספתי "למה התעלמת ממני בבוקר?" הוא הסתכל עלי ולקח לו דקה לענות , זה היה נראה כמו נצח , העיניים שלו נתקעו על שלי "אלכס אני יודע" הוא אמר ולא הבנתי על מה הוא מדבר "אני לא מבינה" אמרתי באמת לא מבינה מה הוא רוצה ממני "אני ראיתי אותך מה את משחקת את עצמך תמימה" התעצבנתי והרמתי את הקול "אור אולי במקום לרמוז לי , פשוט תדבר" הוא כיווץ את הגבות שלו כיאלו התעצבן "ראית אותך ואיתן" הוא התעצבן "איך אתה..?" שאלתי מגמגמת "רון הכניס אותי וראיתי אותך ואת איתן ישנים מחובקים" ממש התעצבנתי מהתגובה שלו , הרי הוא לא רצה אותי וברח כשהתנשקנו "אני ממש לא חייבת לך כלום אור! אתה הלכת ישר אחרי שהתנשקנו" צעקתי והסתובבתי ללכת לכיוון הבית שלי , אך הוא משך את הגרוע שלי ממש קרוב אלי שעוד סנטימר והשפתיים שלנו נפגשות "אלכס אני אוהב אותך".
קמתי בבוקר עייפה מאוד , כל הלילה חשבתי על אור , על מה שהוא אמר לי , ובו זמנתי גם איתן , התנשקתי עם שינהם, ידעתי בוודאות שיש לי משהו לאור , אבל אהבתי להיות עם איתן הוא נותן לי את היחס שאני צריכה בניגוד לאור , הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה כבר 11 בבוקר , גם ככה לא היה לי חשק ללכת לבית ספר היום, נכנסתי לשירותים והמקלחת בחדר שלי , צחצחתי שיניים סידרתי את השיער והלכתי להכין לעצמי קפה , נכנסתי לאיזור הסלון והמטבח וקפאתי במקום , לא הצלחתי לזוז , הרגשתי שהנשימות שלי לא מסתדרות , פשוט ראיתי שחור!
YOU ARE READING
מה שיקרה יקרה
Romanceאלכס מקול לומדת בבית ספר תיכון שנה אחרונה , החיים שלה לא יציבים וקשים , כאשר אבא שלה לא נמצא בתמונה ואמא שלה לא "נורמאלית" . לאלכס יש חברה אחת טוב בשם הילי ואת אור גרין , אור היה החבר הראשון שלה להכל. שאיכשהו לא משנה מה הוא תמיד יצוץ בזמן הכי לא מ...