***נקודת המבט של רון***
בזמן האחרון אלכס ממש מאושרת, כייף לי לראות אותה ככה, היא ואור חזרו והם נשארים כל כך טוב ביחד, "מאמי" הילי קופצת עלי משום מקום ומוציאה אותי מהמחשבות "מה את נוראלית?" שאלתי בצחוק , "מה אסור לי להמריח על חבר שלי?" היא שאלה "מותר מותר" אמרתי בזלזול, היא ירדמה ממני בעצבים והלכה לסלון, לא הבנתי מה הבעיה שלה, הלכתי אחרייה והתיישבתי לידייה "מה קרה יפה שלי?" אמרתי והזזתי את השיער ממהפנים שלה, "אתה אוהב אותי?" היא שאלה, כיאלו שהיא לא יודעת את התשובה "ברור מאמי מאיפה הבאת את זה?" שאלתי "אין לך כוח אלי בזמן האחרון" היא אמרה והשפילה מבט, הרמתי את פנייה בעדינות ונשקתי לה נשיקה עדינה על השפתיים, לפתע צלצול של הודעה גורם לי להתנתק ממנה בעדינות, ההודעה הייתה מנטלי, ניסיתי להסתיר את זה מהילי, בחוסר הצלחה היא ראתה את ההודעה "מי זאת נטלי?" היא שאלה בעצבים "מאמי את תתעצבני" אמרתי מנסה להרגיע אותה, "רון מי זאת?" היא שאלה יותר עצבנית ממקודם "זאת האקסית שלי" אמרתי, היה לה מבט מאוכזב פנים, היא לא אמרה כלום, היא קמה והלכה לכיוון הדלת "חכי נו בבקשה" אמרתי בקול מתחננן, אבל היא לא עצרה, קמתי מהר לעברה ומשכתי בפרק כף ידה, היא הסתובבה בעצבים "מה" היא צעקה "אני נשבע לך שאין לי כלום איתה, לפני שבוע וחצי היא התחילה לשלוח לי הודעות, ואמרתי לה שיש לי חברה , אבל היא לא עוזבת אותי" אמרתי מנסה להבסיר למרות שאני יודע שזה לא יעזור "היית צריך לספר לי" היא אמרה בקול נמוך "אני יודע ואני מצטער" אמרתי "עד שלא תסיים את זה אני מתחננת אל תדבר איתי" היא אמרה והלכה, ידעתי שהיא צודקת, שלא הייתי צריך לשקר לה ככה, החלטתי לשלוח לנטלי הודעה "אנחנו צריכים לדבר" רשמתי לה ואחרי שנייה היא ענתה "טוב, מתי?" אני לא הבנתי מה הקטע שלה אבל ידעתי שאני צריך לסגור את זה "תבואי אלי בערב" רשמתי לה "טוב" היא ענתה בחזרה, התקשרתי להילי אבל היא לא ענתה לי אז שלחתי לה הודעה "בייבי, היא תבוא בערב מתחת לבית ואני אסביר לה שיש לי חברה וזה לא מתאים, אני אוהבת אותך".
****נקודת המבט של אלכס**
"דיי אור" צעקתי מתפתלת מצחוק, "תגידי שאת אוהבת אותי" הוא אמר והמשיך לדגדג אותי "אז תפסיקי" אמרתי בלי אוויר, הוא הפסיק, הסתכלתי לו בעיניים "אני אוהבת אותך" אמרתי, הוא התקרב לשפתיים שלי ונתן לי נשיקה מלאת אהבה, הרגשתי את החום שכל כך אהבתי, את הטעם המוכר, נתתי ללשון שלו גישה ללשון שלי, זאת הייתה הרגשה שחיכיתי לה כל כך הרבה זמן, לפתע הילי נכנסת לחדר של אור עם דמעות בעיניים, מיד התנתקנו אחת מהשנייה וקמתי להילי "מה קרה?" שאלתי שליטפתי את שערה "רון בוגד בי" היא אמרה בלי להסתכל עלי, הייתי בשוק ולא האמנתי "מה פתאום בוגד" אמרתי "לא בדיוק" היא מלמלה "אז?" אור התערב בשיחה "הוא דיבר שבוע וחצי עם נטלי הזאת"הילי פלטה כמעט בלחש "את בטוחה חיים שלי?" שאלתי בחוסר אמון "היא כל הזמן שולחת לו הודעות שהיא רוצה אותו, ובערב הוא נפגש איתה להגיד לה שזה נגמר" היא אמרה, ואז הנזכרתי שרון זרק לי משהו על זה "אם הוא סוגר את הסיפור מה הבעיה?" אור שאל "שהוא לא סיפר לי" הילי אמרה והרימה טיפה את הקול "איפה הם נפגשים?" שאלתי "מתחת לבית שלכם" הילי אמרה "אוקיי, אנחנו ניהיה שם" אמרתי, אור והילי הסתכלו עלי במבט לא מוסבר "מה?" הם שאלו ביחד "אני ואת נסתכל מהצד ונראה מה הולך" אמרתי, מיד הילי קפצה על הרעיון, אבל אור התנגד ואמר שהילי צריכה לסמוך עליו, באיזשהו מקום ידעתי שהוא צודק, אבל בכל זאת החלטתנו ללכת על זה, אור נשאר בבית והשעה כבר הייתה יחסית מאוחרת , אני והילי ישבנו בצד ממקום שרון לא יכול לראות אותנו, אבל אנחנו ראינו אותו בבירור, הוא עמד עם ידיים בכיסים וחיכה, לאחר כמה דקות נטלי הגיעה, לא הצלחנו לשמוע מילה אבל ראינו את ההבעות פנים של רון, הם היו מתנצלות, נטלי שמה יד על הפנים, רון היה עם ראש למטה, בבת אחת נטלי הרימה את ראשו בעדינות ונישקה אותו, אני והילי היינו בהלם, הילי רצה מפה בבכי ואני אחרייה.
***נקודת המבט של רון**
לפתע היא נישקה אותי ולא הבנתי מאיפה זה בא, העפתי אותה ממני אחרי שנייה "מה את לא מבינה מה אני אומר לך? יש לי חברה ואני אוהב אותה" צעקתי עלייה "אבל רון.." היא ניסתה לדבר "לא אין אבל, תשחררי אותי ותביני מה אני אומר לך, ככל שתפנימי את זה יותר מהר יהיה לך יותר קל" צעקתי עלייה "רון תקשיב לי" היא אמרה "לא, לכי מכאן" אמרתי והצבעתי לכיוון האוטו שלה, היא הלכה עם דמעות בעיניים והרגשתי כל כך רע שםגעתי בה, אבל אני לא רוצה לפגוע הילי, אני לא מאמין שהיא נישקה אותי, אני יודע שאני חייב לספר להילי, החלטתי ללכת אלייה, הגעתי לבית שלה והדלת הייתה פתוחה, עליתי לחדר שלה ושמעתי אותה בוכה, הגברתי את הקצב ונכנסתי לחדר שלה בסערה, הילי ישבה על המיטה ואלכס ליידה "עוף מכאן" הילי אמרה "מאמי אני הולכת" אלכס אמרה והילי ונישקה על הראש ויצאה מהחדר, התקדמתי להילי וליטפתי את הפנים שלה בוקי נגעתי בה והיא ישר צעקה "אל תגיע בי" הסתכלתי עלייה "מה קרה, תדברי איתי" אמרתי "ראיתי אותך עם הזונה שלך" היא אמרה "איך ראית?" שאלתי "מה זה משנה עכשיו, ראיתי אותכם מתנשקים וזה הספיק לי" היא אמרה וידעתי שהיא צודקת "את חייבת להבין" היא עצרה אותי "אני לא חייבת כלום " אמרה והרימה טיפה את הקול "לא הילי, אל תעשי את זה" אמרתי "בבקשה לך מכאן" היא אמרה, וכשהמילים האלו יצאו מהפה שלה הרגשתי שהלב שלי נשבר לרסיסים קטנים "תתני רק להסביר" מלמלתי בשקט, ידעתי שזה חסר סיכוי לדבר איתה עכשיו, אבל לא אמרה מילה "אני נשבע לך זה היה בקטשי שתיי שניות, היא נישקה אותי וישר עצרתי אותה" אמרתי, בתקווה שהיא תאמין לי "זה לא משנה רון, אמרת שאתה נפגש איתה כדי לסיים את זה, ובמקום זה אתה מתנשק איתה" היא אמרה בקול שבור "אני יודע, אני מצטער, אני אוהב אותך" אמרתי "אני יודעת, גם אני אוהבת אותך" היא אמרה כמעט בלחש "אז בואי נעבור את זה קטנה שלי" אמרתי "אני באמת רוצה, אני אוהבת אותך, אבל אני לא מסוגלת עכשיו" היא אמרה ודמעה נפלה מעינייה "אל תבכי , אני מתחננן " אמרתי ונשברתי "דיי, לך בבקשה" היא אמרה, נתתי לה נישקה על הראש ויצאתי מהחדר.
YOU ARE READING
מה שיקרה יקרה
Romanceאלכס מקול לומדת בבית ספר תיכון שנה אחרונה , החיים שלה לא יציבים וקשים , כאשר אבא שלה לא נמצא בתמונה ואמא שלה לא "נורמאלית" . לאלכס יש חברה אחת טוב בשם הילי ואת אור גרין , אור היה החבר הראשון שלה להכל. שאיכשהו לא משנה מה הוא תמיד יצוץ בזמן הכי לא מ...