***נקודת המבט של אלכס***
שמנו את ליה בבית ספר ואני והילי הצטרפנו לרון וג'קסון, נסענו בערך 20 דקות מהבית שלנו והגענו למין מקום שפעם היה מוסך ועכשיו הוא סתם מוזנח , חיכה לנו מישהו ליד המקום, ויצאנו מהאוטו והתקדמנו לעברו "היי אני מקייל" הוא אמר, רון הושיט יד לעברו "אני רון וזה ג'קסון" הוא אמר "כן, בואו אני יעשה לכם סיבוב במוסך ותתרשמו" הוא אמר וכולנו הלכנו אחריו, המוסך היה נראה די גדול, והיה שם מספיק מקום, עלינו לקומה השנייה והיה שם עוד חדר קטן, ירדנו בחזרה ורון וג'קסון דיברו עם מייקל ואני והילי וחיכינו בצד, אחרי כמה דקות הם לחצו ידיים והתקדמנו לעברנו, הלכנו לאוטו ונכנסנו, אני והילי הינו לחוצות "נו" אני והילי אמרנו ביחד , רון וג'קסון הסתכלנו אחד על השני וצחקו "תגידו לנו בהצלחה" רון אמר מתלהב מהעיניין "בהצלחה" אני והילי צעקנו ומחאנו כפיים מהתרגשות. רון הוריד את ג'קסון בבית שלו , ונסענו לבית שלנו והילי באה אלינו "אני הולך להביא את ליה, תכף אני בא" הוא אמר ואני והילי ירדנו מהאוטו ונכנסנו הביתה.
***נקודת המבט של אור**
"ג'ק זאת העבודה האחרונה שלי החזרתי לך את כל הכסף ואפילו כפול" אמרתי והוא הסתכל עלי "בסדר בכיין, זאת העבודה האחרונה יאללה צא" הוא אמר "אתה עוזב אותי ואת אלכס בשקט" אמרתי, הוא נתן לי מבט כועס והלך , לקחתי את החבליה הקטנה ויצאתי לכיוון האוטו, בדקתי שכל בקבוקי ביין בתא במטען של הטנדר, למקרה שיתפוס אותי שוטר וירצה לדעת מה יש לי מאחור. התנעתי את האוטו ויצאתי, הניסעה הולכת להיות ארוכה, אז שמתי לי מוזיקה ברקע, לפתע ראיתי את הטלפון שלי מצלצל וזאת היתה אלכס "הלו" אמרתי כשעניתי לטלפון "אור אני צריכה.." היא אמרה אבל לא הספיקה לדבר קטעתי אותה "אני אדבר איתך, אני מבטיח, אבל לא עכשיו" אמרתי "טוב" היא מלמלה "אני אוהב אותך" אמרתי וניתקתי, אני יודע שאני מבלבל אותה, אבל זה רק בגלל שאני רוצה וצריך אותה קרוב אלי, אני עשיתי את זה בשבילה, לא יכולתי להיות קרוב אלייה, אני מקווה שהיא תסכים לקבל אותי בחזרה אחרי כל מה שקרה, עברו עשתיים וכמעט הגעתי לפתע שמעתי "הבחור עם הטנדר האפור תעצור בצד" אמר במגפון השוטר שנסע מאחורי, עצרתי את המכונית ויצאתי מהרכב , השוטר התקדם אלי "מה יש לך מאחור?" הוא שאל ואני הסתכלתי עליו וניסיתי להיות רגוע "בקבוקי יין, אני מעביר סחורה" אמרתי, "תפתח בבקשה" הוא אמר, התקדמתי לעבר הדלת האחורית פתחתי את הדלת, היו הרבה בקבוקים של יין, השוטר פתח את אחת מהקופסאות ולקח בקבוק יין והריח "רוצה אחד? מתנה עלי" אמרתי ושוטר הסתכל עליי, ביקש ממני את הפרטים, ננתי לו "אני אשמח לבקבוק " הוא אמר וחייך "בכייף אמרתי ונתתי לו, "תודה" הוא אמר והלך לכיוון האוטו שלו, אני נכנסתי לטנדר שלי וחיכיתי שהוא יסע, כשהוא התרחק ממני, התחלתי לנסוע, עבר עוד חצי שעה והגעתי, מצאתי בקלות את הכתובת, לקחתי קופסא של בקבוקי יין ושמתי בפנים את החבליה עם ה2 בקבוקים, דפקתי על הדלת, פתח לי בחור קטן ורזה, "אתה רומן?" שאלתי והוא הסתכל עלי ושאל "אתה אור?"הסתכלתי עליו והנהנתי "אז תיכנס" הוא אמר, ואני נכנסתי אחריו , מסרתי לו את הקופסא, פתחתי אותה בעדינות והראתי לו את החבילה הקטנה, הוא מסר בידי מעטפה , פתחתי אותה והיא הייתה מפוצצת בכסף "תודה" אמרתי ויצאתי מהבית, נכנסתי לאוטו, והתחלתי לנסוע, הנסיעה הייתה מעייפת וקשה אבל לבסוף הגעתי, נכנסתי לג'ק מסרתי בידיו את המעטפה "זהו עכשיו תעזוב אותנו בשקט" אמרתי , הוא צחק ואמר "טוב טוב" נתתי לעברו מבט אחרון ויצאתי, התקשרתי לאלכס "אלכס, אני בא עכשיו לדבר איתך" אמרתי כשהיא ענתה לי , "עכשיו?" היא שאלה כיאלו זה רגע לא מתאים "אני יכול לבוא יותר מאוחר" אמרתי "לא , זה בסדר" היא אמרה, וניתקה , יצאתי לכיוון הבית שלה, "אני פה למטה רדי" רשמתי לה בהודעה "אתה יכול לעלות" הוא ענתה בחזרה, דפקתי על הדלת , רון פתח לי את הדלת "אור" הוא אמר "מה קורה?" שאלתי והושטתי את היד לעברו, "מה אתה לוחץ לי את היד, תביא חיבוק" הוא אמר ונתן לי חיבוק, עליתי למעלה ונכנסתי לחדר של אלכס, התיישבתי מולה, תיכננתי כל כך הרבה זמן את השיחה הזאת ופתאום נעלמו לי כל המילים "אז איפה היית כל הזמן הזה?" היא התחילה את השיחה ושאלה "אלכס.. תקשיבי.." מלמלתי, לקחתי נשימה עמוקה "אני באמת לא יכול להסביר לך איפה היית ומה עשיתי, אבל אני מתחננן תאמיני לי שזה לטובתך" אמרתי, היא הסתכלה עלי בעיניים הגדולות והיפות שלה "למה כולם יודעין מה טוב בשבילי חוץ ממני?" היא אמרה בעצבים "אני עשיתי הכל רק כדי להגן עלייך, אני אוהב אותך, וגם כשאמרתי שאני לא אוהב אז שקרתי, כי אף פעם לא הפסקתי" אמרתי ומיד ההבעת פנים שלה התחלפה, ידעתי שאני מבלבל אותה ורק מקשה עלייה, אבל היא חייבת לדעת "אני יודע שאני מבלבל אותך ובצדק, אבל אני באמת לא יכול להגיד את הסיבה האמיתית שלא יכולתי להישאר" הוספתי "אני מצטערת אור, אני כל הזמן נתתי לך להיכנס שוב לחיים שלי, תמיד זה נגמר רע, ועכשיו טוב לי עם איתן הוא לא הולך וחוזר כמוך" היא אמרה וידעתי שהיא צודקת, אבל זה שבר לי את הלב המילים שלה "תתני לי להוכיח לך שאני יכול להישאר" אמרתי "אני באמת רוצה להאמין לך, אני אוהבת אותך ואף אפעם לא אפסיק, אבל אני עם איתן" היא אמרה , הרגשתי שהלב שלי כבר שבור וכשהיא אומרת שהיא עם איתן זה רק שובר אותו יותר, "תחשבי על זה" אמרתי נואש למצב, התרוממתי התקרבתי אלי ,נשקתי על המצח והלכתי, יצאתי מהבית וידעתי שהיא לא תחזור אלי, הדבר היחד שהרגשתי עכשיו זה את החור הגדול בלב שלי, בחיים לא חשבתי שאני ארגיש סוג של כאב כזה, מין הרגשה שלקחו לך חצי מהגוף ואתה צריך להתמודד, הצלתי אותה, אבל איבדתי אותה בו זמנית אם היא רק הייתה יודעת שעשיתי הכל רק כדי שהיא תחייה, תמיד עשיתי הכל רק כדי להגן עלייה, אף פעם לא הרגשתי צורך שתיהיה לי מישהי שתואהב אותי, כשאיבדתי אותה בפעם הראשונה הבנתי איזה חלק היא תופסת בחיים שלי, כשידעתי שהיא צריכה להיות שלי, ג'ק הבן זונה הזה איים עלי, עכשיו כשהכל נראה לי חסר משמעות אני אעשה הכל כדי שהיא תחזור אלי.
YOU ARE READING
מה שיקרה יקרה
Romanceאלכס מקול לומדת בבית ספר תיכון שנה אחרונה , החיים שלה לא יציבים וקשים , כאשר אבא שלה לא נמצא בתמונה ואמא שלה לא "נורמאלית" . לאלכס יש חברה אחת טוב בשם הילי ואת אור גרין , אור היה החבר הראשון שלה להכל. שאיכשהו לא משנה מה הוא תמיד יצוץ בזמן הכי לא מ...