Prolog

1.6K 136 23
                                    

Amy otevřela oči a posadila se. Hned však spadla zpět do polštářů, protože nad její hlavou cosi bylo. To cosi byla druhá postel nad tou její. Byla to palanda.

"Moment, palanda?"

Zeptala se nahlas a vzpoměla si na Doctora. Zároveň jí však došlo, že to není její ložnice.

"Rory?"

Posadila se podruhé, teď opatrně vystrčila hlavu a rozhlédla se. Byla v bílé místnosti s dvěma židlemi a tou palandou. Nic víc.

"Rory?"

Křikla podruhé a všimla si, že nad ní kdosi leží. Postavila se a uviděla mladou ženu, blondýnku. I ta se už probudila a zírala na svou spolubydlící.

"Kdo sakra jste?"

Zeptala se a posadila.

"A co jste provedla s mým mužem? Johne!"

Žena seskočila z postele a stoupla si před Amy.

"Co jsem já provedla vašemu manželovi? Spíš co jste udělala vy tomu mému?"

Stály naproti sobě a koukaly si do očí. Po chvíli trapného ticha se blondýnka usmála.

"Promiňte, tohle dělám pořád. Jmenuji se Rose. Rose Tylerová-Smithová. A vy?"

"Amy Williamsová."

Zrzce probíhala hlavou spousta jmen, které už někdy slyšela a nedokázala se zbavit dojmu, že tohle mezi ně patří. Rose se usmála ještě víc a urovnala si riflovou bundu.

"Jak jsme se sem dostaly?"

Pronesla to, co měly na mysli obě. Amy si všimla dveří za zády její společnice a vrhla se k nim.

"Tudy. Myslíš, že je otevřeme?"

"Leda, že bys měla sonický šroubovák."

"Ten ale nemám."

Poznamenala Amelie, ale pak se zarazila a otočila se.

"Moment, řekla si právě sonický šroubovák?"

_____________

Roryho probudil křik jakéhosi muže.

"Rose!"

Když otevřel pan Pond oči uviděl asi třiceti letého muže v modrém obleku jak buší do zavřených dveří. Na nohou měl tenisky.

"Rose!"

Pak se otočil zády ke stěně a sedl si.

"Už zase."

Následně si všiml, že je Rory vzhůru a zamával na něj.

"Dobré ráno. John Smith, těší mě. A vy?"

"Ehm... Rory Po... Tedy Williams."

V duchu proklínal Doctora, že ho tohle naučil. Pak si uvědomil, že mu schází manželka.

"Amy!"

Posadil se, seskočil z palandy a přeběhl ke dveřím.

"Kde to jsme?"

"Pravdu, nebo diplomatickou lež?"

"Pravdu."

John přikývl a vstal.

"Nemám nejmenší tušení."

"No, tak to jsme v háji. Zase."

Rory přecházel po místnosti sem a tam a snažil se nemyslet na to, jakým způsobem příště umře.

Waiting for the Doctor (Doctor Who CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat