3.

1K 112 12
                                    

"Jsem Amy Williamsová, rozená Pondová a cestovala jsem s jedenáctou regenerací Doctora. Pro ty co neví, pohublý, bradatý s motýlkem a fezem."

"Fezem?"

Ušklíbl se John a Amelie pokračovala.

"Přesně tak. Pro něj jsem vždycky byla Dívka, která čekala. On totiž havaroval u nás na zahradě když jsem byla malá, ale vrátil se až za dvanáct let. Vysvětlovat, co se stalo potom by zabralo celou věčnost, takže to zkrátím. Nakonec jsem zůstala v New Yorku poloviny dvacátého století, tady s Rorym. Složité. Chceš k tomu něco dodat?"

Poslední věta patřila jejímu muži, který seděl vedle ní. Ten kývl.

"Jo, chtěl. Až si bude zase stěžovat na svých dvanáct let, připomeňte jí, že já čekal dva tisíce let. Jinak je to stejný příběh, který říkala Amy. Akorát s tím rozdílem, že já mám více přezdívek. Chlapec, který čekal na dívku, která čekala, Poslední Centurion, Chlapec, který pořád umíral a úplně nakonec pan Pond."

"Všechny jsou naprosto výstižné."

Doplnila ho Amy a bouchla do zad.

"Nějaké otázky?"

Zeptala se a když jí odpovědělo všeobecné mručení kývla na Marthu vedle ní. Ta se ihned chopila slova.

"Martha Smithová. Jmenuji se Martha Smithová."

"Moment, Smithová? Kam se poděla Jonesová?"

Zajímala se Donna a zvedla hlavu. Martha se usmála.

"Vdala jsem se. Vzala jsem si Mickeyho."

"Toho Mickeyho?"

Zeptala se Rose a Jack v jednu chvíli. Lékařka kývla.

"Přesně toho. Ale můžete mě znát jako Ženu, která obešla svět."

Po těch slovech poslala vážný pohled Masterovi, který se okamžitě začal bránit.

"Co zase já? To jako platí, že za všechno může Master?"

"Třeba za tohle si mohl."

Kopla ho do nohy Missy, Martha protočila panenky a pokračovala.

"Pracuji pro UNIT. Občas i pro Torchwood, tedy dokud byl funkční. Jinak jsem cestovala s desátým Doctorem."

"Ty vaše počty."

Ušklíbla se Missy a zasloužila si za to kopanec od svého mladšího já. River mezi nimi si povzdechla a chopila se slova.

"River Songová, Melody Pondová, Melody Williamsová, kdybyste to ještě nevěděli. Ale říkejte mi River. Jsem dcera tady Amy a Roryho, to kdybyste to taky náhodou nevěděli. Neptejte se jak, stejně vám odpovím jen jedno slovo. Spoilery. A to je taky moje přezdívka. Víc vědět nemusíte."

Zavládlo hrobové ticho. Po chvíli se ozvala Donna.

"Donna Templeová Nobleová. Nejdůležitější žena. Potkala jsem Doctora, toho pohublého. Byla jsem v Pompejích, v jiné realitě a nakonec to všechno zapomněla. Kdo to trumfne?"

"Tohle není o tom kdo koho trumfne."

Snažila se to zklidnit River, ale Claře to nedalo.

"Vážně? Prošla jsem celou Doctorovou časovou linkou, viděla jsem ho jako dítě a pomohla jsem mu oženit se s Královnou Pannou."

"Tak dost!"

Křikla Amelie a obě se trochu uklidnily. Clara začala od znova.

"Jmenuji se Clara Oswaldová."

"Oswaldová?"

Přemýšlel Rory nahlas a Clara zamrkala.

"Ano. Děje se něco?"

"Nic, jen si vzpomínám na jednu dívku, která se taky jmenovala Oswaldová. Oswin Oswaldová."

Oswin Oswaldová, vesmírná loď Aljaška.

"Vážně?"

"Jo. Umřela v azylu Daleků."

Hnědovlasá dívka se usmála.

"Tak to jsem asi byla já."

Amy se naklonila.

"Ta Oswin? Jak ti říkala Nino?"

Clara se usmála.

"Tak to jsem asi já. Víte, mou zajímavostí je, že jsem nemožná. Nemožná dívka. Narodila jsem se abych zachránila Doctora. Cestovala jsem s jedenáctým a potom i s dvanáctým Doctorem. Toho asi moc z vás nezná."

"Je sladký."

Doplnila ji Missy a pro tentokrát s ní Clara souhlasila. Zato Master jí věnoval vražedný pohled. Příležitosti se nyní chopil Jack.

"Takže já jsem Kapitán Jack Harkness."

"Pro ty co to neví."

Ušklíbla se Missy a prohrábla prsty jeho vlasy, protože muž původem z Boe seděl hned vedle ní. Moc se nebránil, jen se usmál a pokračoval.

"Jsem bývalý Časový agent, ale teď jsem jen nesmrtelný."

"Jen nesmrtelný."

Další Missyina poznámka a další Jackův pohled.

"Cestoval jsem s devátým a desátým Doctorem. A za moji nesmrtelnost může tady Zlý Vlk."

Rose zamávala a zasmála se.

"A teď bych rád předal slovo tady Missy."

"Fajn. Tak aby bylo jasno, já nejsem Master. Nevyrábím armády abych ovládla svět, vyrábím je jen jako dárky. K narozeninám."

"Co je to za nápad?"

Ozval se Vládce a jeho budoucí verze se bránila.

"Pro Doctora. Není to milé? Kdo by to nechtěl?"

Amy vyprskla smíchy, jako všichni v místnosti.

"Ty jsi vážně divná."

Usmála se River a Master promluvil.

"Tak já se snad ani nemusím představovat. Volte Saxona!"

Křikl, vstal a zvedl ruce nad hlavu.

"A jen tak mimochodem, Doctora znám už od dětství, stejně jako ona."

Prstem ukázal na Missy, ta vyskočila a vykouzlila pukrle.

"Vy dva jste dvojka."

Usmál se Jack a rozhlédl se.

"Zapomněli jsme na někoho?"

"Myslím, že jsme byli všichni."

Odpověděla Donna a postavila se.

"Ztuhly mi nohy a mám hlad."

"Já taky."

Prohlásil Rory a Missy se zasmála.

"Taky mám hlad. A když mám hlad tak to není dobré, viď Claro?"

"Jo. Posledně mě pověsila hlavou dolů."

"Spala jsi a já se nudila. Divila by ses co dělá Doctor když spíš."

Tuhle poznámku radši všichni přešli.

"Je tu maso a brambory."

"Fuj."

Nechal se slyšet Master a šťouchl do Missy.

"To bude tvoje práce, ženská."

Waiting for the Doctor (Doctor Who CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat