9.

821 105 15
                                    

"Třeba se to otevře, když se toho všichni dotkneme."

Navrhla Martha a položila dlaň na ten objekt. Rose přikývla a přidala se.

"To není špatný nápad."

Všichni je napodobili, ale nic se nestalo. Teď přišla s návrhem Missy.

"Zkuste říct všichni Doctor."

"Doctor."

Ozvalo se sborově místností, jenomže to opět nemělo žádný efekt.

"Tohle nemá smysl. Johne, máš nějaký nápad?"

Třískla Rose dlaní do stolu a oslovený pokrčil rameny.

"Možná, že je to telepatické."

"Telepatické? Nic lepšího tě nenapadlo?"

Ušklíbla se Donna a odstoupila.

"Jak by ho taky mělo napadnout něco jiného? Ani to není Pán Času."

Zamračil se Master, kterému už tahle společnost začínala lést na nervy.

"Hele, nenavážej se do něj."

Okřikla ho Rose, která měla taky co dělat aby nevybuchla. Stejně jako Martha.

"Víš ty co, Harolde Saxone? Možná, že není úplný Pán Času narozdíl od tebe, ale ty mu nesaháš ani po kotníky."

"No tak to prr. Když urážíš jeho, urážíš i mě."

Hájila se Missy, na což ale zareagovala Amy.

"Ty jsi on, tak v čem jsi lepší?"

"Jsem si jistý, že kdyby Missy..."

Zastal se jí Jack, ale Donna ho přerušila.

"Víš co? Ty radši mlč, zrádče."

"Jaký zrádce? To už se nemůžu ani seznamovat?"

Nyní se zapojila i Vastra.

"Popravdě, kapitáne, myslím si, že flirtovat s masovým vrahem už je trochu moc."

Na to Harkness zareagoval svým typickým způsobem

"Já můžu flirtovat s kým chci."

A aby to demonstroval objal dotyčnou Paní Času kolem pasu, natočil si ji a pak mírně zaklonil. Volnou rukou jí odhrnul pramen vlasů z čela a políbil ji. Missy si to nechala líbit, chytila se kolem jeho krku, aby nespadla a zvedla jednu nohu. Jack po docela dlouhé době polibek ukončil a mrkl na ni.

"Zavolej mi."

Zašeptal a prsty naznačil u ucha telefon. Vládce protočil panenky.

"Když můžeš ty, můžu i já."

Pak se rozhlédl a předtím než stihla jakkoli zareagovat přitáhl k sobě Claru a taky ji políbil.

Té se to nelíbilo a hned jak to šlo se od něj odtrhla.

"Co si to sakra dovoluješ?"

"Nic, jen ukazuji Missy jak se asi cítím."

River si povzdechla.

"Na tohle nemám."

Otočila se a přešla ke dveřím, které ale nešly otevřít.

"On nás tu zavřel!"

"Postřeh."

Zareagoval na profesorku John ztrácející přitom poslední zbytky trpělivosti.

"Jsem tu zavřená s bandou pošuků."

Okomentovala to Donna, zatímco se Jenny schovaná za ramenem své ženy rozhodla, že se taky zapojí.

"Zkuste se trochu uklidnit, ano?"

"Ne a ne a ne a ne!"

Zakřičel Vládce a kopl do stolu. To se však nelíbilo Jackovi.

"Sklapni, nebo zregeneruješ do ženy dřív, než sis myslel."

"Jacku!"

Okřikla ho Missy, ale Martha se zamračila a přerušila ji dřív, než stačila něco dodat.

"Přesně tak, Harknessi. Udělej přesně to, co ti Panička říká! Poslušný pejsek."

Sarkazmus v jejím hlase probudil k životu zlobu, která se schovávala v nitru Rose Tylerové.

"Jack Harkness ví co dělá!"

"To sotva."

Poznamenala Amy na což navázala Vastra.

"Nechte toho!"

Nikdo ji ale nevěnoval pozornost až na River sedící na židli v rohu místnosti s hlavou v dlaních.

Clara rázně odkráčela do kuchyně a sedla si na linku, protože už z toho začínala šílet.

"No já nevím, kdo se tu mucká s psychopatem."

Poznamenal Rory a Missy vytáhla z kapsy ten klacík a zamávala jím před sebou.

"Hele, neprovokuj, nebo tě zabiji."

V tu chvíli se ale pozornost všech v místnosti otočila ke krabičce, která se se cvaknutím otevřela. Donna k ní přešla a jednoduchým pohybem ruky ji otevřela tak, aby viděla co je uvnitř.

"Kriste pane."

Zašeptala a když k ní všichni přišli, aby to taky viděli, zareagovali stejně.

Uvnitř byl lísteček, spíš dopis.

Doctor je sám. Je sám, bez přátel, bez domova, jediné co mu zbylo je jeho TARDIS a zpřeházená paměť. Co uděláte, abyste to napravili?



Waiting for the Doctor (Doctor Who CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat