Sasuke
Věděl jsem, že se Gaarovi líbí. A zdálo se, že i Itachi si toho je vědom a dělal všechno proto, aby Gaaru provokoval ještě víc. Rozčiloval mě fakt, že je pro mého přítele asi přitažlivější můj heterosexuální bratr. Nebo homosexuální? Skvěle! Můžeme být jedna velká šťastná gay rodinka! Nic jiného jsem si nepřál! Naštvaně jsem si odfrkl.
„Co se děje?" Zeptal se Gaara, když vycházel z koupelny. Otočil jsem se na něj a umožnil si tak pohled na jeho horní půlku těla. Druhá byla schovaná pod ručníkem. Jiným ručníkem si sušil mokré vlasy. Byl tak sexy.
„Ale nic, nedělej si s tím starosti," odpověděl jsem ledabyle, jako kdyby mě nic netížilo.
„Vážně?" Usmál se tak nevinně. Pocítil jsem pulzující krev v mém penisu. Přešel jsem kolem něj a zamkl dveře.
„Co to děláš?" zašeptal do polibku, do kterého jsem ho vtáhl.
„He, uvidíš." Jemně jsem ho postrčil do postele a lehl si hned na něj. Vytvářel jsem mokrou cestičku polibků od jeho krku až k podbřišku. Stáhl jsem mu ručník a jeho chloubu strčil do pusy. Rukou mi prohrabával vlasy a občas zatáhl za nějaký pramínek. Po chvíli už si sám určoval tempo a na to i vyvrcholil. Bylo to poprvé, co jsem měl nějaké semeno v puse. Nevěděl jsem, jestli se mi chce zvracet, nebo ne.
„Nemusíš to polknout," usmál se Gaara a pohladil mě po tváři. Trvalo to ještě pár sekund, než jsem se pochlapil a polkl. Bylo to vážně nechutné.
Díval se na mě a pak řekl: „Máš tady kapku.." Chtěl jsem to setřít, ale on svými rty byl rychlejší a pomalu vpíjel kousek po kousku můj ret, dokud jsem bolestí nesykl. Podložil si mě pod sebe a chtěl mi opětovat svou péči, ale já ho zastavil. Chtěl jsem TO zkusit.„Myslíš, že bychom to mohli posunout dál?"
„Dál jako.. ah.. Vážně to chceš?" pohladil mě starostlivě po tváři „nechtěl bych ti to pak nějak zhnusit. Chci, abys svoje poprvé s klukem měl co nejhezčí, vážně."
„Chci to hned teď. Nedokážu ti už odolávat." Vlastně jsem ani tak připravený nebyl, jen jsem chtěl mít tu jistotu, že mi za ním - mým bratrem - neuteče a zůstane se mnou. Nějak jsem doufal, že sex je ta nejlepší možná volba, jak toho dosáhnout.
„Jen.. poprvý je to takový.. nepříjemný. Kdyby cokoliv, musíš mi to říct!"
„Neboj se." Znovu se nade mne nahnul a líbal mě. Sundal mi trenky a přejel rukou po celé mé délce. Pak ještě párkrát. Přes přivřené oči jsem viděl, jak si slinil prsty a pomalu se přibližoval k mému otvoru.
„Heej, vstávejte! Je připravená snídaně!"
Gaara
Celou tu dobu jsem musel myslet na Itachiho. Přišlo mi, jako bych ho každým svým polibkem či dotekem zraňoval víc a víc a přitom jsem mu to ještě neřekl. A musím mu to vůbec říct? Musím. Už po pár hodinách mě celé tohle tajemství zevnitř zabíjí. O to víc mě zabilo, když Sasuke řekl, že se mnou chce mít sex. Sex byl pro mě vždycky něco, co je až na vrcholu vztahu, při plné důvěře, při naprosto oddané lásce. Nikdy jsem si nedokázal představit, že bych spal s někým, koho nemiluji.
No, včera jsem se skoro vyspal s Itachim a dneska skoro se Sasukem. Když Itachi bušil na dveře, tak jsem se lekl a nemohl jsem Sasukemu udělat takovou věc, dokud jsem si nebyl jistý svými city.
„Promiň Sasuke, necháme to na jindy." Schytal jsem od něj nechápavý pohled. Rychle jsem se zvedl z postele a šel se obléknout.
„Co se stalo?" Koukal mi vážně do očí.
„Nic, jen nechci, aby nás přitom slyšel plný barák lidí," usmál jsem se, abych odlehčil situaci.
„Jo, to máš asi pravdu, heh. Bylo by mu asi divný, co tady děláme, když neví, že jsem gay," zašklebil se a vydal se ke skříni pro nějaké oblečení „a navíc, podle všeho jsi v hodně věcích dost dobrej, takže.." Od skříně došel ke mně a dal mi letmý polibek na rty.
Bylo kolem desáté, když jsme seděli všichni mlčky u snídaně. Občas bylo slyšel, jak někdo do něčeho kousl, hrabal ve svých müssli nebo srkal čaj. Byl jsem jediný, kdo se cítil tak nervózně? Nenápadně jsem koukl na Sasukeho - byl zaměstnaný mazáním másla na jeho toust. Podíval jsem se na Itachiho a i on se na mě díval. Díval se takovým tím pohledem, který nic neříkal - neprojevoval žádné emoce nebo sebemenší záchvěv. Tohle mají oba úplně stejné.. Perverzně se na mě usmál a to mě vyděsilo. Vedli jsme bezeslovnou konverzaci pomocí očí a pohybů těla. Vůbec nevypadal, že by ho to nějak mrzelo. Spíš se zdál, že si to všechno užívá a je se sebou spokojený. Tenhle kluk byl tak destruktivní. Všechno na co se podíval mělo zhynout a nebo se podvolit. Nic jiného mezitím nebylo. Děsil mě, ale nemohl jsem ho nechat jít. Něco mi říkalo, že se dostávám do další etapy svého života.
„Co dnes hodláte dělat?" zeptal se Itachi.
„Ještě nevíme. Nepřemýšleli jsme o tom, asi se půjdeme někam projít nebo tak něco," odpověděl mu tvrdě Sasuke.
„Jo takhle, každopádně já si potřebuju zařídit něco mimo město a budu se vracet až pozdě večer." Pípl mi telefon.
Temari, 10:45
Jsi v pořádku? Jsi se Sasukem? Je všechno v pohodě? Musíš se nám taky někdy ozvat, máme o tebe strach!
Gaara, 10:46
Posledních pár dní jsem u Sasukeho. Neboj se, jsem v pořádku. Potřeboval bych si akorát vyzvednout několik věcí doma - nemám tu už žádné čisté oblečení. Promiň, že jsem se neozýval.
ČTEŠ
Nenech mě shořet [DOKONČENO]
FanfictionGaara se stěhuje do nového domova. Je to zakořeněný introvert, proto jen těžce snáší, když se o něj někdo zajímá. Co udělá, až se dostane mezi středoškoláka a dealera? Co udělá, až se dostane mezi lásku dvou bratrů?