Byl poslední den prázdnin.
Gaara byl proti své vůli odvezen zpět do svého domu, kde obklopený sestřinými objetími a bratrovo škádlením, vůbec být nechtěl. Nikdo se ho na Sasukeho nezeptal, i když si byl vědom toho, že moc chtěli. Ulehal do postele s planou myšlenkou na zítřek, unaven společenským tlacháním.
Sasuke strávil poslední den prázdnin ve vaně s cigaretou a sklenkou vína. Doufal, že Gaaru potká ve škole. Chtěl si s ním promluvit. Měl strach, že ho odmítne a on bude muset sbírat zbylé střípky svého srdce ze země přede všemi těmi lidmi. Rozhodl se čelit svému strachu a svým přátelům pověděl, že je gay. Kiba si chvíli dělal srandu, Ino po chvilce nedůvěry řekla, že je to vlastně roztomilý, Shino a Shikamaru mlčeli, Naruto držel v objetí Hinatu s šátkem na hlavě, která se nesměle usmívala. Panovala mezi nimi atmosféra znovuobjeveného přátelství. Povídali si o všem až pozdě do noci s myslí opojenou vínem. Jediní, kteří nepili byli Naruto a Hinata. Mohli na nich vidět ten smutek, ale nikdo o tom nemluvil.
Itachi celý den přemýšlel, jak to všechno zítra proběhne. Gaarovi slíbil, že na něj bude druhý den čekat před školou, předá mu malý sáček a zbytek dne stráví v Itachiho pronajatém bytě na rohu West Palm Beach. Přemýšlel, že tomu chlapci s červenými vlasy nabídne, aby se k němu nastěhoval. Měl ho rád, ale nebyl si jistý, že jeho city opětuje.
První den školyOba studenti vycházeli z domu v půl osmé ráno. Po cestě potkávali děti různých věkových kategorií. Od těch natěšených na svůj první školní den, po ty zděšené dalším školním dnem.
Sasuke nikdy ze školy strach neměl. On i jeho parta patřili k těm oblíbenějším - u žáků i u učitelů.
Gaara strach měl, protože nikdy ve škole nebyl moc oblíbený, spíš byl ten kluk, kterého každý šikanoval. Všechno tohle ho přimělo přestoupit na domácí výuku. Začal propadat depresím a uzavíral se víc a víc do sebe, až ztratil všechny kolem sebe. Utěšoval se tím, že žádné přátele nikdy neměl a tak neměl co ztratit.
Všichni žáci Palm Beach Atlantic se sešli ve velké aule. Na pódiu před davy lidí stál ředitel školy Jiraiya.
„No, žáci, sešli jsme se tady znova. Někteří ročníkem prošli, jiní si ho opakují a jiní to měli jen tak tak, že Naruto?" Zasmál se. Smáli se všichni, kteří už Naruta znali. Prváci jen vyděšeně zírali na kluka se střapatou blonďatou hlavou, jak řve: „Ero-senin! Tohle není vůbec fér! Jak tohle můžete vůbec říct?" Sasuke si jen odfrkl a zatímco hledal v davu kluka s červenou hlavou, Jiraiya ve svém proslovu pokračoval směle dál. Našel ho až úplně poslední řadě. Stál a koukal před sebe. Gaara na sobě cítil něčí pohled a začal se rozhlížet. Se Sasukem si prohodili letmý pohled. Ten Gaarovo byl plný nezájmu, Sasukeho plný lásky. Byl pevně rozhodnut, že si s ním promluví.
„Tak, vydejte se do svých tříd, poznejte své učitele a za dva dny budou začínat přípravy na vstupní testy. Mějte se!" Křikl ještě, než se svými dlouhými šedivými vlasy odešel z pódia. Černovlásek ani moc neposlouchal řeči své party. Snažili se Naruta uklidnit, že ty vstupní testy nejsou tak hrozný a že to zvládne. V chumlu hledal Gaaru. Nikde ho neviděl a tak se posadil k parapetu a čekal, až se všichni odklidí do svých tříd. Kluk, na kterého čekal vyšel asi za deset minut z ředitelny. Vypadal tak ledově klidně.
„Gaaro?" zeptal se opatrně, potichu. Gaara kolem něj jen prošel a vůbec si ho nevšiml. Sasuke se rychle zvedl a chytl ho za ruku.
„Chceš mi něco?" Optal se chladně. Dech mu voněl po kávě.
„Chci s tebou mluvit. Já.."
„Takže mi nic nechceš?" Řekl sarkasticky.
„Chci s tebou mluvit, protože.."
„Můžeš mi laskavě pustit tu ruku?" Ani nečekal na odpověď a vytrhl mu ji.
„Ty a já, to už dávno neexistuje. Smiř se s tím. Už pro mě nic nejsi. Nechci se s tebou bavit, nechci nic, co má nějakou souvislost s tebou," dokončil svou řeč a odcházel.
Mladý Uchiha cítil, jak se mu srdce drolí na malé kousíčky a v prach padá na zem, hned na špičky jeho bot. Cítil ruku, jak ho tahá ze země a vleče do třídy. Cítil v očích pálivé slzy. Cítil sucho v krku.
„Co se stalo?" ptal se Narutův hlas - ještě tohle poznal.
„On.. odmítl mě. Už mě nemiluje." Bez boje nechal jednu ze slz spadnout na zem.
ČTEŠ
Nenech mě shořet [DOKONČENO]
FanfictionGaara se stěhuje do nového domova. Je to zakořeněný introvert, proto jen těžce snáší, když se o něj někdo zajímá. Co udělá, až se dostane mezi středoškoláka a dealera? Co udělá, až se dostane mezi lásku dvou bratrů?