Multimedia: Fırat Soylu...
Espirileri ile beni kendinden soğutmayı hedeflemiş gibi görünen tatlı adaşım:
MizginCalisci123 ithafen♡
"Beni, ben bile anlamazken, başkaları nasıl beni, hissettiklerimi yorumlama hakkını kendilerinde buluyor?!"
Mizgink63.
##############
Annee!
"Kurtar beni anne korkuyorum. Katil oldum. Birini öldürdüm. Yardım et bana, anne!"
Yine karanlık, eski evimizin arkasındaki sokakta o çocuğu öldürdüğüm yerde bağırıyordum.
"Ben senin annen değilim, sende benim oğlum değilsin. Sen katilsin. Sen birini öldürdün!" diye bağırdı o da.
Daha sonra biraz kısık bir sesle ekledi "Baban gibi."
Yine dedi işte. 'Baban gibi' dedi.
"Babam da mı birini öldürdü?" diye sordum.
"Onun gibi davrandın ve her geçen gün biraz daha O'na benziyorsun. O'nun gibi kötü oluyorsun." dedi.
"Hayır!"
Yataktan bağırarak kalktım. Ah. Yüzüm ter içinde kalmıştı. Saate baktığımda sabah 06:11'di. Mesai saatim 08:00'deydi. Sadece bir saat uyuyabilmiştim. Zaten uyku düşkünü biri değildim ve bu hastalığım ile gördüğüm kabuslarım uyumama izin vermiyordu. En iyisi kalkıp iyi, soğuk bir duş almak. Ancak böyle kendime gelebilirim.
Uyuşuk hareketlerle kalkıp banyoya ilerledim. Suyu açtım ve en soğuk ayara çıkardım. Su başlığından suyun akmasını sağladım.
Üzerimdekileri çıkarırken,elime takıldı gözüm. Elimin tamamı kandan görünmüyordu. Neyse duştan çıktıktan sonra sararım. Gece çıkarmakta üşendiğim kazağa baktım. Siyah olduğu hâlde kan lekeleri belli oluyordu ve tabi ki kokusundan da yeterince kendini belli ediyordu. Hemen kazağı yere attım ve duş kabinine girdim.
Kafamın üstünden akan soğuk suyla bir an irkildim ama iyi gelmişti. Su saçlarımı ıslatıyor, alnıma yapışmasını sağlıyordu. Soğuk. Tek kelime ile soğuk. Hemen şampuanı alıp avucumun içerisine döktüm ve saçlarıma sürdüm. Saçlarımı köpürtüp, duruladım.
Lifi alıp üstüne duş jelini döktüm ve bütün cildimi tahriş olana kadar yıkadım. Kendimden nefret ediyorum, insanlardan nefret ediyorum. Ne kadar yıkanırsam yıkanayım, sanki hâlâ kan kokuyormuşum gibi hissediyorum.
Ruhum taştan bir heykel gibi, sadece bu dünyada kalmamı sağlıyordu. Kirli bedenimin içindeki taş kesilmiş, ölü ruhum, canımı yakıyordu.
Yaklaşık 20 dakika banyoda oyalandıktan sonra, duşa kabinden çıktım. Belime bir havlu bağladıtan sonra elime de küçük bir havlu aldım. Kurulandıktan sonra elimi temizliyip sargı beziyle sardım. Sol elle sarmak biraz zor olsada yamuk yumuk bir şekilde yapmıştım. Hemen odama gidip üstüme kahverengi dar paça pantolon ile beyaz bir tişört giydim.
Mutfağa girdim ve su kaynatıcıya su koyup kaynamasını bekledim. Su kaynadıktan sonra bardağa döktüm üstüne de kahve koydum, iki şeker atıp elime alarak oturma odasına yürüdüm. Bordo üçlü koltuğa kendimi attım, kahveyi de ortadaki sehpaya koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİS VE HİSSİZ
Teen Fiction(EŞSİZ ÇİÇEKLER serisi-1) NOT: Serinin kitapları birbirinden bağımsızdır! Yaşananlar önemli değildi. Yaşatanlar ve geride bırakılan darmaduman olmuş hisler önemliydi. *** Denizin dalgaları, beni anlatmak için var sanki... Ba...