"Sol tarafım, buz kesti..."
Mizgink63.
###########################
Berfin'den...
Uçaktan indiğimde etrafıma bakmadan havaalanına girdim ve bavulumu aldım.
Mirhan abimle uçağa bindiğimizden beri tek kelime bile konuşmadık. Kaç saat havada kaldık, ne düşündüm, neler olduğundan bihaber bir şekilde bomboştum. Beni nerelerin beklediğinden hiçbir fikrim yok.
Havaalanından çıktığımızda yüzüme çarpan soğuk hava yüzümü acıtmıştı. Sanki küçük küçük iğneler batmıştı yanaklarıma. Kuru bir soğukluk vardı etrafta.
Bizi karşılayan arabaya bindik. Abim ön koltuğa geçti ben de arka koltuğa. Abim, -arabayı kullanan kişi her kimse artık- onunla bir şeyler konuşyordu ama ben algılayamıyordum. Aklıma gelen şeyle irkildim ve hemen telefonumu gizlice pantolonum ön cebinden çıkartıp, galeriye girdim.
Mirhan abimin ya da Amed abimin aklına telefonum gelmemişti ama kesinlikle bende alacak ve kurcalayacaklardır. Herhâlde unutmuşlardı.
Gizlice videoların olduğu yere girdim ve hiç istemezce Korkmaz'ın söylediği şarkının videosunu sildim. Allah'tan, flaşa kopyalamıştım.
Sonra rehbere girdim ve Korkmaz'ın numarasını engelleyip, sildim.
Hoş, numarayı telefondan silsem de hafızamdan silemiyorum.
Onu belki bir daha asla görmeyeceğim ama bende, O'na ait olan ve benim için birçok şeyden değerli olan iki hatıra vardı: Günlüğü ve sesi...
Ona ne kadar kızgın, kırgın olsamda, kalp bu. Hiçbir şeyi umursamadan sevmeye, sevdiği için atmaya devam ediyor.
Telefonu cebime koydum ve yolu izlemeye başladım.
Evde beni ne bekliyor, Babaannem beni nasıl karşılayacak?
Hiçbir tahminim yok.
Babaannemin 6 çocuğu var. Babam ve 5 halam. Evet, babam tek erkek çocuğu.
Alayla güldüm. Ben, Korkmaz'a okumamamın nedeni olarak, amcalarım izin vermedi dedim.
Halbuki benim hiç amcam yok ki.O an neden öyle dedim, bilmiyorum ama abilerimden bahsetmek istemedim. Sadece İdil, benim abilerimi biliyor.
Babaannemin ilk çocuğu babammış. Sonradan gelen bütün çocukları kız olmuş. Dedemi hatırlamıyorum. Ben daha doğmadan önce ölmüş.
Sanırım Amed abim doğmadan önce vefat etmiş ve babam da dedemin ismini Amed abime vermiş.
Diğer dört kardeşimin ikisi erkek, ikisi kız.
Rojda, Helin, Eyüp ve Azat.
Rojda ve Helin liseye gidiyor. Eyüp ve Azat'da ortaokula.Yüzümü sıvazladım ve etrafa göz gezdirdim. Konağa gelmiştik. Araba durduğunda kapıyı açtım ve yavaşça arabadan indim.
Konağın, uzun siyah dış kapısına baktım. Haydi bakalım, kazamız mübarek olsun.
Tek duam, okumama izin vermeleri. Artık her şeyden vazgeçtim. Bir tek okumak istiyorum. Gönül kapımı, kapattım ve sıkıca kilitledim.
Kilitse... yana yana eridi, yok oldu...
Bundan sonra sadece ailesini gururlandıracak, fiziken insanlar içinde olan Berfin olacak.
Ruhum mu?
O müebbet hapis yemiş bir suçlu.
Suçuysa... Sevmek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİS VE HİSSİZ
Novela Juvenil(EŞSİZ ÇİÇEKLER serisi-1) NOT: Serinin kitapları birbirinden bağımsızdır! Yaşananlar önemli değildi. Yaşatanlar ve geride bırakılan darmaduman olmuş hisler önemliydi. *** Denizin dalgaları, beni anlatmak için var sanki... Ba...