26.BÖLÜM>>

384 43 6
                                    

"Aşk...
Kirletilmemesi kadar değerli; yaşanması gerektiği kadar çok duygu barındırır..."

Mizgink63.


Ayanayka ithafen ^-^♡


Multimedia: Aydan'ı anlattığını düşündüğüm bir fotoğraf.

Lütfen bana multimedia'nın sizde uyandırdığı düşünceleri yazın. Merak ediyorum. :)

İyi okumalar ^-^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aydan'dan...





Amed Yılmaz mı?

Şaşırmış bir şekilde karşımdaki adama baktım.

Telefonda çekici ve oto tamirci ile konuştuktan sonra, telefonunu kapattı ve soru sorar bir şekilde bana bakmaya başladı.

"Hanımefendi, polisi aramayı düşünmüyor musunuz?"

"Ah pardon dalmıştım. Arıyorum." dedim ve 155'i çevirdim.

Telefonun karşısındaki polis memuruna açıklamayı yaptıktan sonra adresi verdim ve telefonu kapattım.

Karşımdaki adam ise -Amed demek değişik geliyor- yine telefonda birileri ile konuşuyordu. Oda telefonu kapattı ve ellerini pantolonun ceplerine soktu.

Kendimi tutamadım ve bir anda soru ağzımdan firar etti.

"Siz, geçen gün Tükenmez holdingle bir ihaleye girmiştiniz sanırım. Yanlış mı hatırlıyorum?"

Amed, garip bir şekilde bana baktı.

"Evet, doğru. Siz nereden biliyorsunuz?"

Söyleyip, söylememekte kararsız kaldım ama sonra gerçeği anlattım.

"Çünkü ben, Mehmet Tükenmez'in kızıyım."

Amed'in yüzünde gerçekten şaşırmış bir ifade belirdi.

"Aydan Tükenmez?"

Bu sefer şaşırma sırasına bana geçti.

"Beni, nereden tanıyorsunuz?"

Hafif bir tebessüm belirdi dudaklarında. Bu adam tebessüm etmek bu kadar yakışıyorsa, gülmek nasıl durur acaba?

Sana ne kızım?!

Aynen, bana ne be!

"Mehmet Bey ile birlikte bir ihaleye girdik çünkü."

"Siz, beraber iş yaptığınız herkesin özel hayatını araştırır mısınız?" dedim ters bir şekilde.

Amed'in tek kaşı kavisli bir şekilde yukarı kalktı.

"Geçmişte yaptığı görüşmeleri ve verdiği röportajları araştırmam ne zamandan beri özel hayata giriyor?"

Sorduğu soru ile ne diyeceğimi bilemedim. Babamın iş ve özel hayatı birbirine karıştırmayı sevmediğini çok iyi biliyorum. Hatta pek çok insan benim, Mehmet Tükenmez'in kızı olduğumu bile bilmiyor. Demek babam, bir röportajında benden bahsetmiş.

Tabi ben işleri ile ilgilenmediğim için röportajı da bilmiyorum ve görmedim

"Iım şey, sert bir şekilde çıkıştım sanırım. Kusur bakmayın."

"Nerede ne söyleceğinizi bilirseniz eğer, böyle küçük düşmezsiniz ve özür dilemenize gerek olmaz."

Sinirlendim ve kaşlarımı çattım. Ne diyor bu adam?

HİS VE HİSSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin