Eva pov
Niet veel later liggen Wolfs, Sanne en ik aan het zwembad. We liggen op een ligbedje dat ons 2 euro per bedje heeft gekost voor de hele dag. Dat kon prima vonden we. De tweeling en Lily zijn bij de Mini Club bezig. Sanne wilde niet mee zonder mij. 'Zullen we even bij de tweeling en Lily gaan kijken?' vraag ik aan Sanne. Ze ligt lekker te zonnen op het ligbedje en opent haar ogen bij het horen van mijn stem. 'Is goed,' antwoord ze zacht en ze pakt de handdoek van het ligbed af en legt die om haar schouders. 'We zijn zo terug, Wolfs,' zeg ik tegen een nog zonnende Wolfs. 'Is goed. Tot zo,' zegt Wolfs met nog steeds zijn ogen gesloten. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Zometeen gaan we hem wel even laten schrikken met ijskoud water uit die kraan, goed?' Sanne knikt lachend met haar hoofd. Ik glimlach om haar vrolijkheid.
'Wat zijn jullie aan het maken?' vraag ik aan de tweeling en Lily als we bij hun staan. Ze zitten op een bankje met daarvoor 2 grote brede tafels met daarop knutsel en tekenspullen uitgestald. Aan de andere kant van de 2 grote brede tafels staat nog een bankje. Het is vrij rustig bij de Mini Club, merk ik op. Maar het is ook heel erg warm buiten, dus zo gek is dat niet. Iedereen zit natuurlijk bij het zwembad. 'Hey Sanne,' zegt Claudia vrolijk. Sanne glimlacht verlegen naar haar. 'Wil je ook knutselen?' vraagt Elena met een lieve glimlach. Sanne schud haar hoofd. 'Ik wil bij Eva blijven,' zegt ze zacht. 'Dat is ook goed hoor,' zegt Claudia lief en Sanne glimlacht. 'Mam? We zijn bijna klaar en dan komen we met z'n drieën terug naar het zwembad, goed?' vraagt Lana met een glimlach. Ze wil mij blijkbaar al weghebben. 'Is goed. Dan zie ik jullie zo?' Ze knikken alledrie tegelijk en dan zeg ik nog gedag tegen Elena en Claudia en dan loop ik met Sanne het restaurant in. 'Wil je een slush puppy?' vraag ik aan haar met een blik naar de 4 smaken slush puppy. Sanne haalt haar schouders op en kijkt naar de 4 verschillende smaken, aardbei, cola, bosbes en appel. 'Ik denk dat je bosbes en aardbei wel lekker vind,' zeg ik en dat bestel ik voor Sanne. 'Dankjewel.' Sanne neemt voorzichtig een klein slokje van de slush puppy. 'Lekker,' glimlacht ze dan. Ik glimlach terug en dan lopen we terug naar het zwembad.
JE LEEST
Terugkeer
FanfictionDit is deel 4 in de serie van A Fleva Story. Deel 1: Sanne's verhaal Deel 2: A Fleva Story Deel 3: Pijn, verdriet en angst Deel 4: Terugkeer Deel 5: The most inportant thing in her life (NL) Deel 6: Een betere toekomst? Waar de verhalen over gaan le...