3. Kapitola

2.2K 209 14
                                    

Z Pohledu NamJoona:
Ráno jsem se cítil fakt nepoužitelnej. Po tom snu a incidentu s Jinem, jsem nezamhouřil oči na déle jak deset minut. Došoural jsem se hlemýždím tempem do kuchyně, abych posnídal s klukama.

„Kdopak se nám to probral, no už bylo na čase." Zasměje se Hoseok. „Ale nevypadáš, že si se vyspal zrovna do růžovoučka." Hodím po něm pohled 'nezahrávej si se mnou' a jdu si pro misku s lupínky. Ano, opravdu vydatná snídaně.

Když přecházím z kuchyně do jídelny, skoro se srazím s Yoongim. „Dobré ráno Mone." Řekne se zívnutím. Vyhnu se mu pohledem. „D-dobré." Trochu se zaseknu a před očima mám zase ten sen. Ten zasranej sen, kvůli kterému jsem nespal. Sednu si na židli a snažím se myšlenky naň zahnat.

I když jsme u stolu byli skoro všichni, až na Jina, Yoongiho a Taeho, tak tu bylo mrtvolné ticho. Pohlédl jsem na kluky a modlil se, aby někdo promluvil, ne že bychom si nerozuměli, ale zkuste se bavit s někým, koho máte u sebe 24 hodin už nějaký ten rok, není to tak jednoduché.

„Dneska jdeme zas trénovat novou choreografii." Prolomil ticho Jimin „Zase? Vždyť nám to vleze na mozek." Zavrčel právě přicházející a podrážděný Yoongi. Takže náš starej dobrej SUGA je zpátky. Pousmál jsem se nad touhle myšlenkou. „Co kdybychom se na to prostě vykašlali a dali si pauzu?" Házel po nás psí očka Yoongi. „Třeba bychom..." Byl přerušen hlasitým smíchem zbylých dvou členů, kteří u stolu chyběli.

„Nemáte nějak dobrou náladu?" Vyštěkl Hobi hned, jak vyšli z poza rohu. „A vy nějakou špatnou?" Ucedil Tae. „Tak co je tu tak zábavného?" Začal Kookie propalovat pohledem Taeho. „No... jenom jsme... no..." Začal něco nesrozumitelně blábolit Tae. Moje oči začaly sledovat Jina, který se jen zlehka smál Taehyungovu blábolení. Vzápětí se mnou Jin navázal oční kontakt, v tu chvíli se přestal smát a na tvářích se mu objevily malé ruměnce. A do prdele tohle teda nedávám, můj sladký Jin vypadal teď ještě roztomileji. Začal jsem se dusit lupínky, které jsem si před chvilkou strčil do úst. „Hej kámo, jsi v pohodě?" Začal mě do zad bouchat Hoseok, který seděl po mé levé straně. Zvedl jsem ruku na znamení, že jsem v pohodě.

Sebral jsem misku ze stolu a dal se na odchod do kuchyně, kde jsem nádobí hodil do umyvadla. Když jsem šel do pokoje, tak na mě kluci řvali něco ve stylu, že za půl hodiny začíná trénink a ať tam nepřijdu pozdě, něco jsem na ně zabručel a snažil se co nejdříve dostat do pokoje.

„Tohle je snad za trest." Řekl jsem polohlasem, když jsem zavřel dveře pokoje. Proč mi tohle dělá? Vždyť mě včera, po tom co jsem ho políbil, poslal do postele, jak malé dítě a teď se bude červenat? To nestačí, jakou mi do teď v tom dělal paseku, musí to dělat ještě těžší?

Sesunul jsem se podél dveří a hlavu složil do dlaní. Tohle je jen blbej sen a já se hned probudím. Prosím. Neměl jsem ho políbit, ale on mě přece neodstrčil a dokonce na mě ani neřval nebo mi nenadával do teploušů. Jine, co mi to jen děláš?

Po dalších deseti minutách sebelítosti, jsem se rozhodl převléct do bílého tílka a prvních kraťasů co jsem ve skříni vyhrabal.

Když jsem došel do studia, všichni se už rozcvičovali. Tak jsem si sedl na zem a začal jsem si protahovat nohy. Při protahování jsem si nenápadně prohlížel Jina. Stál ke mně zády a zrovna se začal předklánět a jeho dokonalej zadek se začal rýsovat v bílých a docela upnutých kalhotech.

Uhm... od kdy nosí bílý, vždycky nosil černý. Musel jsem uhnout pohledem, jinak bych za chvíli musel jít na záchod, si trochu 'popovídat' se svým malým kamarádem. Teda ne že by byl malej, ale chápete, jak to myslím.

Přejel jsem pohledem na ostatní členy a všiml si, jak si mě prohlíží Yoongi. Kurva doufám, že si nevšiml mého pohledu na Jinův sexy zadeček. Když si uvědomil, že jsem si všiml jeho pohledu, nevinně se usmál a mrkl na mě. A ať to mělo znamenat cokoliv, moc se mi to nelíbilo.

A co když tě miluji?Kde žijí příběhy. Začni objevovat