Z pohledu Kooka:
Probraly mě ranní sluneční paprsky, které jakoby mě šimraly do tváří. Kolem mě byly omotané Taeho ruce, které mě tiskly blíž k němu. Na svém zadku jsem cítil jeho znovu tvrdé nádobíčko. Usmál jsem se, podíval se na Taeho noční stolek, kde měl budík, který hlásal něco po sedmé ráno.Opatrně jsem se snažil vyprostit z jeho objetí, docílil jsem jen toho, že si mě k sobě víc přitiskl a hlavou se mi zavrtal do zad. „Tae já musím." Znovu jsem se začal vyprošťovat z jeho sevření. „Hm.. Kookie nevrť sebou tolik, chci ještě spát." Znovu mě stáhl zpět k němu. „Tak mě pusť, já pot.." „Ne, chci tě mít u sebe." Přerušil mě a pootevřel jedno oko. „Já ale potřebuju čůrat, tak mě pust." Zaškemral jsem. Tae mě s otráveným zabručením pustil a víc se zahrabal do peřin.
Šel jsem na chodbu a modlil se, aby záchod nebyl od kluků pozvracenej. Pomalu jsem otevřel dveře a nakoukl jsem dovnitř. K mému štěstí byl záchod čistý.
Když jsem se vyčůral, přemýšlel jsem, jestli jít k sobě nebo zpátky k Taemu. Druhá možnost vyhrála na plné čáře. Otevřel jsem jeho dveře a skočil jsem k němu do postele. Sundal si peřinu z hlavy a rozespale se na mě usmál. „Dobré ráno." Stydlivě jsem se na něj usmál a podrbal se na zátylku. Tae zvedl svoji ruku k mé tváři a palcem po ní přejel. Cítil jsem, jak se mi do tváře žene červeň a tak jsem uhnul pohledem.
Tae se zasmál a povalil mě pod něj. Jeho obličej byl tak blízko mého. Viděl jsem, jak si mě prohlíží a zkoumá každý detail mé tváře. Začalo mi být trapně, zavřel jsem oči a tvář schoval do dlaní. „Kookie neschovávej se přede mnou." V hlase mu bylo slyšet pobavení, když mi dával ruce pryč z obličeje.
Nestihl jsem ani nic namítnout, když jsem ucítil jeho rty na těch svých. Překvapeně jsem otevřel oči a setkal se s těmi jeho čokoládově hnědýma očima. Odtáhl se a věnoval mi další z jeho dokonalých úsměvů.
Skousl jsem si ret, když mě Tae začal líbat na krku. Cítil jsem jeho jazyk na mé kůži a začal jsem chtít víc než líbání a mazlení. Vsál mojí kůži mezi rty, kterou poté skousl. Slastně jsem vzdechl a omotal mu nohy kolem boků. Naše rozkroky se střetly a tentokrát to byl Tae kdo zasténal. „Kooku nepokoušej mě." Jeho pohled byl pln chtíče. Rukama jsem ho chytil kolem krku a políbil ho na rty.
Naše rty se o sebe vášnivě otíraly, Tae mi přejel jazykem po spodním rtu a já jsem víc pootevřel ústa. Hned převzal iniciativu a jazykem se dostal do mých úst. Naše jazyky si spolu hrály a já se víc prohnul v zádech a znovu zavadil o Taeho rozkrok. Oba jsme zasténali do polibku, který Tae vzápětí přerušil. „Kookie..." Bylo mi jedno, co mi chce říct, prostě jsem chtěl víc, přetočil jsem nás a sedl si obkročmo na něj. Nevinně jsem se na něj usmál a víc se zavrtěl na jeho rozkroku, čím jsem si vysloužil další slastné zasténání. Olízl jsem si rty a opět se zmocnil těch jeho.
Jeho ruka mě hladila po té mé. Druhou volnou rukou jsem mu zajel po tričko a prsty jsem ho hladil v krouživých pohybech po bříšku.
Odtáhl jsem se, abych nabral vzduch do plic. Tae se vytáhl do sedu a vzal mě za ruku, kterou jsem měl na jeho bříšku. „Kookie chci tě. Tak moc tě chci, ale nejde to." Zamračil jsem se a našpulil pusu, fakt blbej zlozvyk. „Proč ne?" Špitl jsem. Tae mi chytl tvář do dlaní a upřímně se mi podíval do očí. „Nechci ti ublížit Kookie a kdybys pak chtěl přestat, tak nevím, jestli bych to zvládl." Dal mi pusu na nos. Naštvaně jsem nafoukl tvářičky. Jo dobře občas se chovám jak dítě, ale to rozhodně už nejsem. A ta představa, že mě odmítá jen kvůli tomuhle, mě dost štvala.
„Tae už něco vydržím, nemusíš se mnou zacházet jak v rukavičkách, to ani nechci." Koukal jsem mu do očí, aby viděl mé odhodlání. Skousl si ret a bylo vidět, jak mu v hlavě šrotuje, jestli to má udělat. Štval mě, nejsem malé děcko, ale pořád se semnou tak zachází.
V pokoji bylo hrobové ticho, které přerušil můj kručící žaludek. Tae se usmál, shodil mě z něj a vstal. „Tae... co?" „Jdeme se najíst." Vzal mě za ruku a vytáhl mě z postele. To byl konec, nemohl jsem uvěřit, co udělal.
V kuchyni začal hledat něco v ledničce a já si sedl na linku a pozoroval ho. Vytáhl vajíčka a pánev. „Ehm.. Tae jsi si jistý, že to zase nespálíš? Zajdu pro Jina, aby nám něco udělal." Dotčeně se na mě podíval a já se vydal za Jinem.
Zaklepal jsem a otevřel dveře. „Jin-hyung mám hlad uděl.. áš.." Hned na to se mi naskytl pohled na nahého Joona s Jinem v posteli. Zakryl jsem si oči a omluvil jsem se, že jsem je vyrušil. Když jsem zavřel dveře, slyšel jsem jak Jin-hyung řve něco o tom, že to tak není. To si všichni myslí, že jsem úplně mimo, snad vím, co znamená, když jsou dva lidi nahý v posteli.
„Kde máš Jina?" Řekl ještě pořád nabručenej Tae. „Ehm.. ten asi jen tak nepřijde, m-má něco na práci." Podrbal jsem se na zátylku. Tae k mě stočil tázaví pohled. „Kdy se Jin-hyung a NamJoon-hyung dali dohromady?" Přemýšlel jsem nahlas. „Co že? Ti dva, Kookie co se stalo?" Přišel ke mně blíž. „No.. hyungové byli spolu v posteli." Zaculil jsem se, i když jsem se snažil ten obrázek vytěsnit z hlavy.
,,Kookie víš u kolika lidí, jsi spal ty a to jsi s nikým nic neměl." Zatvářil se nedůvěřivě Tae. „Byli kurva nazí hyung. Já kruci vím, jak to vypadá, když někdo s někým něco má, nejsem malé dítě!" Vztekal jsem se a uraženě odešel k sobě do pokoje.
Práskl jsem dveřmi a sedl si na postel. Znovu se mi ozval můj žaludek, který si žádal něco k snědku. Na to abych mu vyhověl, jsem byl až moc naštvaný na Taeho. Vzal jsem z nočního stolku mobil a začal jsem na něm hrát nějakou blbou hru, u které jsem nemusel přemýšlet.
×××
Ahoj lidi dnes je tu opět VKook zítra přidám 2 a taky poslední část.
Opět moc děkuji za vaše komentáře a vote. Moc si toho cením a prosím pokračujte. :)
Jinak přeji příjemné svátky.
ČTEŠ
A co když tě miluji?
FanficNamjoon, chlapec, který se zamiluje do jednoho z členů skupiny. Jak Jin zareaguje na jeho city a koho vlastně miluje on? A jak kartami zamíchá Yoongi? Od: 14.12.2015 Do: 01.02.2016