Z pohledu Namjoona:
„Tak pro dnešek končíme, vedli jste si dobře kluci." Jak rád jsem slyšel tyhle slova. Konečně po hodině a půl úmorného tréninku konec. Sbalil jsem si věci do tašky, kterou jsem měl sebou a chtěl odejít zpátky do dormu, v tom mi ale zabránil Hobiho hlas.„Hej Joone pojď s námi na večeři." „Já spíš půjdu za klukama." Prohrábl jsem si vlasy a usmál se. Hobi vědoucně přikývl. „Myslím, že na dnešním jídle se obzvláště dlouho zdržíme." Zasmál se Jimin a objal Hobiho kolem pasu. Zakroutil jsem hlavou a vydal se do dormu.
×××
Otevřel jsem dveře dormu a hned jsem zaslechl veselé hlasy z kuchyně. Chtěl jsem se jít podívat, co vyvádějí, ale nejdřív jsem potřeboval sprchu.
Vlezl jsem, bez povšimnutí, do koupelny a zapnul si sprchu. Moc dlouho jsem tam nevydržel a s ručníkem kolem pasu jsem se vydal do pokoje pro čisté věci. Tam jsem na sebe hodil volný, šedý tepláky a bílí triko k tomu.
Zavřel jsem dveře a vydal se do kuchyně, odkud vycházel smích. „Ah.. kdo to bude uklízet." Smál se Jin, který si oprašoval tričko. Yoongi seděl na lince a v ruce držel pytlík, nejspíše s moukou. „Jé Mone už jste skončili? Kde jsou kluci?" Spustil Yoongi když mě uviděl. Jin se na mě otočil a věnoval mi slaďoučký úsměv. „Šli na jídlo, byli chudáci k smrti hladoví." Vysvětloval jsem, když jsem k nim přecházel blíž a pohled jsem směřoval na ten bordel všude kolem.
„Co se tu přesně stalo?" Zastavil jsem se kousíček od nich a zíral na podlahu plnou mouky. „Ehm.. pekli jsme." Zasmál se Jin a dal mi pusu na nos. „Jsem rád, že už jsi zpátky." Pohladil mě po tváři. Najednou oba vyprskly smíchy a mě bylo jasné, že mi tam musel zanechat šmouhu od mouky.
„Joone, taky jsem rád, že jsi přišel." Ušklíbl se Yoongi. „Kdo jiný by nám jinak pomohl s úklidem." Jeho úšklebek se proměnil ve smích a nakazil i Jina. Zakroutil jsem hlavou a taky se usmál. „Ne Joone opra-" Teď už s vážnou tváři Suga promluvil, ale přerušilo ho cinknutí minutky.
Jin opatrně vytáhl plech z trouby a nad svým dílem se hrdě usmál. „Jééj jídlo." Už se po tom začal Yoongi sápat, když ho Jin praštil přes ruku. „Až to vystydne, jinak tě bude bolet břicho." Jin Yoongimu zavrtěl prstem před obličejem a on seskočil z linky. „Tak si to dám potom no." Zamručel Suga a měl se k odchodu. „To nevydržíš asi tak patnáct minut?" Zarazil ho Jin.
„Já chtěl jít jen spát." Zamumlal omluvně Suga a ukazoval ke svému pokoji. „Spát? Je po druhé hodině odpoledne." Zamrkal jsem překvapeně. „No mám rád spánek a blbě jsem se vyspal, když mi někdo část noci zabíral postel." Zabodl pohled do Jina. Sakra. Opravdu kolik ti dva potřebují místa ke spánku?
Nakonec se Yoongi otočil a šel do pokoje. „Ach.. to je bordel." Zoufal si Jin. „Pomůžu ti." Vzal jsem koště, které bylo opřené o ledničku. „Víš, že si dělal srandu, že jo?" Řekl Jin s plnýma rukama nádobí. „Ehm.. myslíš to, co řekl Yoongi?" Jin přikývl. „Jo, jasně že vím, ale chci ti pomoct." Dál jsem se věnoval podlaze plné mouky.
„Co přesně jste tu dělali? Když pečeš normálně, tak ta zem není takhle zasypaná." Vzal jsem lopatku a mouku na ni nahrnul. „Ehm.. nějak jsme ji po sobě začali házet." Zasmál se Jin a já zavrtěl hlavou. „Jako malí." Zamumlal jsem.
Když Jin douklidil linku začal krájet to, co napekl, ať už to bylo cokoliv. „Myslím, že by to k tomu chtělo šlehačku, podáš mi ji." Zamumlal, když kousek svého výtvoru ochutnal. Vytáhl jsem z ledničky šlehačku a podal mu ji. „Děkuji." Broukl a šlehačkou zatřásl, otevřel ji a nasměroval si to do pusy.
„Já myslel, že ji chceš na tu buchtu a ne do pusy." Zasmál jsem se. Jin jen pokrčil rameny a dál se jí ládoval. Pak si trochu šlehačky dal i na buchtu a mrkl na mě. „Dáš si taky?" Pozvedl ke mně sprej. Neměl jsem moc chuť na tu bílou přeslazenou věc, ale když jsem viděl, jak mu trocha šlehačky zůstala v koutku úst, přikývl jsem.
Místo toho, abych si od něj vzal sprej, jsem ho chytl za natahovanou ruku a přitáhl si ho blíž. Pomalu jsem se přiblížil k jeho rtům a nakonec je olízl. „Hm není to tak špatný." Zamumlal jsem, když jsem se odtáhl od jeho slaďoučké pusinky.
„C-co to vyvádíš." Zakoktal se Jin a přiložil si ruku k puse. Jeho gestu jsem se zasmál. „Jine, spali jsme spolu a ještě ráno si prohlašoval, že brzo se s námi vyspí i Yoongi. A teď se chováš jak puberťačka co dostala první pusu." Dál jsem se smál. „Tohle ale nebyla pusa. Bylo to oblíznutí." Zamračil se a znovu zatřepal sprejem. „A je v tom rozdíl? Jenom jsem to chtěl ochutnat z jiného místa." Mrkl jsem na něj a vzal si od něj sprej.
Chytl jsem ho za ruku, otočil ji dlaní vzhůru a trochu šlehačky jsem na ni dal. Přitáhl si jeho ruku k ústům a šlehačku slízal. „Z tebe mi i docela chutná." Zamumlal jsem mu do ruky a Jin se začal červenat. „Můžu ochutnat i z dalších míst? Nebo chceš teď ochutnat ty?" Jinovi oči se překvapením rozšířily, ale přikývl s potichým 'chci'. Podal jsem mu sprej a on ho přijal.
Naklonil mi hlavu na levou stranu a trochu šlehačky mi stříkl na krk. Trochu to studělo, ale pak jsem ucítil jeho teplý jazýček, jak mi slízával sladkou pěnu a já okamžitě ztvrdl. Když veškerou pěnu slízal a odtáhl se, nedovolil jsem mu mezi námi udělat moc velký prostor a přitáhl si ho do polibku.
Rukama jsem mu cestoval po těle, až jsem se dostal k jeho zadečku, který jsem zmáčkl. Jin mi okamžitě vzdychl do rtů. Miluju jeho reakce. Začal jsem do něj trochu tlačit, aby začal couvat a já se dostal k našim pokojům. „Mone.. ah.. co.. co to se mnou do prdele.. děláš." Vzdychal mezi polibky. „Chci.. chci tě." Další jeho krásné vzdechy. „Taky tě chci." Zastavil jsem u dveří a na chvilku se od něho odtáhl, abych otevřel.
„Počkej, vždyť to je.." Zarazil se Jin. „Jop pokoj Yoongiho." Vzal jsem za kliku, ale než jsem stihl otevřít, Jin mi ruku strhl. „Joone šel spát a ty víš jak je nevrlý, když ho někdo vzbudí." Pokrčil jsem rameny.
„Nevím jak ty, ale já rozhodně chci ochutnat tuhle věc z jeho těla a naštvaný může být až po sexu ne?" Ukázal jsem na šlehačku, kterou měl stále v ruce. Otevřel jsem dveře a rudého Jina vtáhl do nich. „Asi se ti hodně líbí představa Yoongiho od šlehačky, viď?" Zašeptal jsem mu do ucha. Jin mě hravě praštil do hrudi a vydal se k Yoongiho posteli.
Suga ležel rozcapený, na zádech, přes celou postel. Znovu opakuji, kolik to mrně potřebuje prostoru? Potichu jsme se oba dostali k jeho posteli a já si na ni opatrně sedl. Peřinou měl přikryté jen nohy, takže jsem ji dokázal sundat bez toho, abych ho vzbudil. „O bože je tak roztomilý když spí." Zvedl jsem pohled k Jinovi, který se rozplýval nad jeho andělským obličejem.
Sebral jsem mu sprej a vyhrnul Sugovi tričko. Dal jsem mu letmý polibek na bříško, abych zkusil, jestli ho to vzbudí. Nevzbudilo. Zatřepal jsem šlehačkou a následně mu ji nastříkal na bříško. Jedna jeho ruka se trochu pohnula, ale spal dál. „Prosím, můžeš začít." Řekl jsem Jinovi a ukázal k Yoongiho bříšku. Jin přikývl a opatrně si sedl na postel. „Nepřestávej, dokud vše nebude pryč." Mrkl jsem na Jina a on se naklonil na Sugu. Pomalu se přiblížil k jeho pupíku a začal ho pomalu olizovat.
Yoongizasténal a chtěl se otočit na bok, v tom jsem mu ale zabránil, chycením zaramena. „C-co?" Začal se pomalu probírat. Jin pokračoval, tak jak jsem muřekl a tak jsem se nad Sugu naklonil a políbil ho na rty.
ČTEŠ
A co když tě miluji?
FanfictionNamjoon, chlapec, který se zamiluje do jednoho z členů skupiny. Jak Jin zareaguje na jeho city a koho vlastně miluje on? A jak kartami zamíchá Yoongi? Od: 14.12.2015 Do: 01.02.2016