16. Kapitola

1.9K 145 18
                                    

Z pohledu NamJoona:
„Namjoone?" Uslyšel jsem zaklepání na dveře. „Hmm? C-co je?" Otevřel jsem rozespale oči. A protáhl se na posteli. Jin otevřel dveře a nesměle se uculil. „Můžu k tobě?" Nepouštěl se dveří a lehce se začal červenat. Posunul jsem se a poklepal na postel. Jin zavřel dveře a sedl si vedle mě. „Copak se děje?" Podíval jsem se na hodiny, bylo něco málo po jedné ráno. „Nic jen jsem nemohl usnout a myslel jsem si, že si ještě nešel spát. Promiň, jestli jsem tě vzbudil." Zatvářil se provinile a já ho stáhl k sobě do obětí.

Jin se zasmál a zhluboka se nadechl. „Už jsem ti říkal, jak děsně miluju tvojí vůni." Podíval se mi do očí a já cukl pohledem. „N-ne, ale díky." To Jina rozesmálo ještě víc. „Hej nesměj se." Řekl jsem naštvaným hlasem, ale usmíval jsem se. „Promiň Mone, jen jsem nečekal, že se začneš červenat." Pohladil mě po tváři. „Já se nečervenal!" Uraženě jsem na něj pohlédl. „Dobře, když říkáš." Snažil se zadržet smích, ale moc mu to nešlo. Lehl si vedle mě a propletl si se mnou prsty. Trochu je zvedl a zamyšleně se na ně podíval.

„Něco je špatně?" Zeptal jsem se. „Ehm.. Ne jen pořád nevěřím, že je to pravda." Zavrtěl hlavou a dál pohledem směřoval k našim spojeným rukám. „Vlastně nechtěl jsi dneska spát u Yoongiho?" Jin přikývl. „Usnul asi před dvěma hodinami. Spí docela klidně, ale hrozně se roztahuje." Zamumlal Jin. „Docela roztahuje? Jine, na jeho posteli by se vyspali v pohodě tři, stejně jako na tvojí." Přejížděl jsem mu palcem po ruce. „Co tím chceš sakra říct?" Zabručel. „Nic zvláštního jen mě to překvapilo, u tebe jsme se vyspali v pohodě nebo ne?" Něco zamumlal a podíval se na mě. „Tak zaprvé promiň, že hold oba dva potřebujeme hodně prostoru a za druhé on má menší postel." Řekl přesvědčeně. „Když myslíš." Pokrčil jsem rameny, nechtěl jsem se hádat o zbytečnostech.

On si povzdech a uraženě našpulil pusu. Tomu jsem neodolal. Přetočil jsem se nad něj a políbil ho na rty. Cítil jsem, jak ztuhl, ale nakonec se uvolnil. Dal mi ruce kolem krku a začal mi polibek oplácet. Když jsem se odtáhl, abych nabral vzduch, tak se Jin usmál. „Co mě varovat před tím než mě políbíš?" „To by potom nebyla taková sranda." Uculil jsem se a on mě hravě pěstí praštil do hrudi. „Hej." Znova jsem se přiblížil k jeho rtům a nakonec je spojil. Cítil jsem, jak jeho prstíky prohrabovaly mé vlasy a hrál si s nimi.

Zajel jsem mu rukou pod triko a on si mě přitáhl blíž. Začal jsem mu vysvlékat tričko a on mi pomáhal. Hned jak bylo jeho triko pryč, se znovu natiskl na mé rty. Usmál jsem se nad jeho počínáním. Začal jsem ho líbat na krku. „Ah.. Joone" Vzdychl a skousl si rty. „Miluju tvoje reakce." Řekl jsem a zajel mu rukou k rozkroku. Ucítil jsem, jak je už teď tvrdý a to jsme teprve začali. „A já miluju tebe." Zrudl a dal si ruku na pusu, když znova vzdychl. Tak rád bych mu řekl, ať dá pryč tu ruku, abych ho slyšel, ale vedle byli kluci. Ještě teď mám před očima Kookieho překvapený výraz.

Jin vzal do rukou lem mého trika a přetáhl mi ho přes hlavu. Když bylo triko pryč, jeho ruce se přesunuly k mým trenkám a začal je stahovat. „Nějaký nedočkavý." Zasmál jsem se a s mým vysvlékáním mu pomohl. Když byly trenky dole, Jin si mě prohlídl a pohled se mu zastavil u mého rozkroku. „Ehm.. nedivím se, že to tak bolelo." Zašeptal. „Znovu už nebude, ne tolik, slibuju." Pohladil jsem ho po tváři a znovu políbil.

Začal jsem ho vysvlékat z jeho trenek, on se nadzvedl, aby mi pomohl a pak se znovu přisál k mým rtům. „Jdeš do toho?" Zeptal jsem se, když jsme přerušili polibek. „Jo.." Řekl docela nejistě, ale nakonec přikývl s odvahou. Natáhl jsem se do šuplíku a vytáhl jahodový lubrikant. Jinovi oči se rázem rozšířili. „Kdy jsi to koupil?" Zeptal se nedůvěřivě. „Hm.. je to pár dnů zpátky." Zapřemýšlel jsem. „Jak jsi věděl.. no jak si věděl že se sem dostaneme." Byl nervózní a to znervóznilo i mě.

A co když tě miluji?Kde žijí příběhy. Začni objevovat