Z pohledu NamJoona:
Yoongi zasténal a chtěl se otočit na bok, v tom jsem mu ale zabránil, chycením za ramena. „C-co?" Začal se pomalu probírat. Jin pokračoval, tak jak jsem mu řekl a tak jsem se nad Sugu naklonil a políbil ho na rty.
To ho kompletně probralo. Nejdříve mě začal odstrkovat, ale pak mi vzrušeně zasténal do rtů. Odtáhl jsem se a podíval se na Jina, který už očistil Yoongiho bříško a jednou rukou mu přejížděl po rozkroku. „O co se sakra vy dva snažíte." Řekl naštvaně Suga a Jin mu jemně zmáčkl rozkrok. „Ah.. do prdele." Zasténal Yoongi a já byl rád, že kluci nejsou doma, muselo to být slyšet až na ulici. „Říkal jsem, že bude nevrlej, sex nesex." Pronesl Jin a rukou mu vjel pod trenky. „Kurva Jine.. ah co.. d-děláš." Prohnul se v zádech Yoongi. „Tak tahle reakce se mi líbí." Řekl jsem před tím, než jsem ho znovu políbil, tentokrát mi polibek oplácel.
Odtáhl jsem se od něj a vysvlékl mu triko. „He.. hele proč jsem je-jedinej prakticky nahej." Snažil se co nejsrozumitelněji říct Yoongi. Usmál jsem se na něj a přesunul se za Jina, který už byl mezi Yoongiho nohama a zpracovával jeho chloubu i pusou.
Začal jsem vysvlékat Jinovo tričko. Na chvíli se odtáhl od Sugovi chlouby a já mu triko vysvlékl úplně. Poté jsem ještě chvíli zápasil s jeho kalhoty a trenky, které taky nakonec skončili na zemi. Začal jsem Jinovi klást motýlí polibky po zádech a rukou zpracovávat jeho přirození.
Pokoj byl v tichu, které ničilo jen slastné sténání těch dvou. Slastné sténání, z které ho jsem tolik šílel a tvrdl neskutečným způsobem. Nakonec jsem uslyšel rachocení šuplíku a pak Jinovo zalapání po dechu, který se od nás nakonec odtáhl na druhou stranu postele.
„P-proč máte oba dva u sebe lubrikanty?" Řekl naštvaně Jin. „Podívej se pořádně princezno, je to ten můj, dal jsem ho ráno Yoongimu, než jsem odešel, kdybyste náhodou chtěli..." „Ach bože, můžeme se laskavě vrátit k tomuhle." Vybouchl Yoongi. Nahnul jsem se nad něj. „Nějakej nedočkavej." Řekl jsem, než jsem ho políbil na rty. Z nich jsem se přesunul na krk, kde jsem nechal malou značku, přeci jen máme pauzu a kromě členů to nikdo neuvidí.
Vzal jsem si od Yoongiho lahvičku a gel si nanesl na prsty. Pomalu jsem jedním prstem do něj vstoupil. Trochu vyjekl, ale hned se hodil do klidu. Naznačil Jinovi, aby se přesunul blíže k němu a nadzvedl se na loktech. Když se k němu Jin přiblížil, rukou dál od Jina si ho přitáhl blíž k sobě a začal mu kouřit. Já jsem začal druhou rukou zpracovávat Giho rozkrok a přidal druhý prst. Slyšel jsem jak Jinovi tak i Sugovi steny a nakonec přidal i třetí prst.
Když už byl připravený, vyndal jsem prsty a gel si nanesl na svou chloubu. Než jsem do něj vnikl, naklonil jsem se k Jinovi a dlouze a vášnivě ho políbil. Pak jsem se znovu vrátil k Yoongimu a začal do něj pomalu pronikat. Slyšel jsem, jak Yoongiho vzdechy nabírají na intenzitě a pak si Jin dal ruku před pusu. „O bože můj." Řekl Jin před tím, než se udělal Yoongimu do úst. Suga vše polkl a svalil se na postel. Jin se opřel o čelo postele a rozdýchával orgasmus.
Začal jsem přirážet tvrději. Jin se zvedl a začal se věnovat Yoongiho hrudi, na kterou kladl polibky a pak jednou rukou mu začal honit.
„Do prdele Joone rychleji.. prosím rychlejc." Zařval Yoongi a dal si ruku přes obličej. Vyplnil jsem jeho přání a přirážel rychleji. Cítil jsem, jak se blížím k orgasmu. Ještě jsem zrychlil a ucítil jak se Yoongi stáhl kolem mého přirození, když se udělal Jinovi do ruky. Posledních pár přírazů a i já se konečně udělal.
Pomalu jsem z něj vystoupil a lehl si vedle Yoongiho z druhé strany než Jin. Jednu ruku jsem obmotal kolem Yoongiho a dal mu pusu na spánek. Jin vstal z postele, chtěl jsem se ho zeptat, co dělá, ale pořád jsem se snažil popadnout dech. Otevřel skříň a vytáhl Yoongiho náhradní deku. Pak sebral i tu která skončila na zemi a vrátil se k nám. Všechny nás nějak přikryl a přitulil se k nám. Gi se otočil ke mně zády a políbil Jina. Přitáhl jsem si ho do obětí a Jin se přitulil k Yoongimu.
Ani ne do pěti minut jsem slyšel, jak Suga potichu oddychuje. „Opravdu rychle usne." Poznamenal Jin, kterému se už taky klížily oči. „Dobrou." Špitl jsem a pohladil ho po vlasech. Jin se usmál, zavřel oči a za chvíli jsme už všichni spali.
×××
Vzbudil mě rámus vycházející z vedlejší místnosti. Podíval jsem se na kluky, kteří v poklidu spali. Zvedl jsem se a hodil na sebe oblečení, které bylo poházené na zemi. Vydal jsem se za hlukem a našel kluky v obýváku, jak hrají něco na televizi. „Bože musíte tak řvát lidi?" Řekl jsem a veškerá pozornost se přesunula ke mně.
„Promiň, ale Hobi-hyung řekl, že ho neporazím v tenise." Ukázal k televizi Tae. „A porazil." Vítězně se usmál a Kookie k němu přihopskal a dal mu pusu na tvář. „Vyhrál jsem, neměl bych dostat víc?" Tae se natahoval ke Kookovi pro polibek, ale Kookie mu zakryl pusu a zavrtěl hlavou. „Ne, před hyungama." Chudáček Kookie celý zrudl a Tae se usmál. „Aigoo Jungkookie se mi stydí." Prohrábl mu Tae vlasy a přitáhl si ho do obětí. Kookie se k němu přitulil a hlavu si schoval do ohbí V-ho krku.
Hobi se na ně usmál a otočil se na Jimina. „A já pusu nedostanu, co? Cena útěchy by se mi líbila." Jiminovi znachověly tvářičky, zavrtěl hlavou, obešel Hoseoka a namířil si to do kuchyně. „Stejně mě miluješ." Zařval za ním Hoseok a Jimin jen přidal na kroku. „Hyung neměl bys ho tak trápit." Zasmál se Tae. Hoseok jen pokrčil rameny a svalil se na pohovku.
Zakroutil jsem nad nimi hlavou a sedl si vedle Hobiho. „Kluci? No.." Snažil se něco ze sebe dostat Hoseok. „Spí. Yoongi je opravdu velký spáč." Usmál jsem se a hodil si nohy na stoleček před námi. Tae si sedl do křesla a stáhl si na klín Kooka. „Podíváme se na něco?" Zamumlal Kookie a vzal si do ruky ovladač. „Copak bys rád viděl?" Zamumlal Hoseok. „Ehm.. je mi to jedno.. jen.. Tae přestaň." Plácl Kookie Taeho po ruce která byla na jeho stehně.
„Musíte tak řvát, lidi spěj." Zabručel Suga a svalil se vedle mě. Jin, který šel za Yoongim si sedl na mě a já mu dal ruce kolem pasu. „Normální lidi nespí v pět odpoledne." Zahučel Hoseok.
Nakonec se k nám přidal i Jimin, který si sedl na křeslo v dostatečné vzdálenosti od Hoseoka. Zapnuli jsme Kookieho oblíbený film Iron Man a v klidu ho sledovali i když už film každý několikrát viděl, ale za ty Kookieho veselá očka a šťastný úsměv to stálo. Jin byl o mě opřený a hrál si s mými prsty, než usnul a Yoongi si o mě opřel hlavu a znuděně sledoval film.
Cítil jsem se báječně, měl jsem dva lidi, které naprosto miluji a už nikdy se jich nehodlám vzdát. Věděl jsem, že všechny ty hrozné chvíle ještě za sebou nemáme, ale byl jsem na ně připravený. Věděl jsem, že naši fanoušci se jednoho dne dozvědí, že nejsme jen kamarádi. Věděl jsem, že PD-nim bude šílet, až se to dozví. Věděl jsem, že je tu možnost, že mě kluci opustí, ale to byl už jiný příběh. Pro teď jsem šťastný, že ty dva mám. Že náš vztah ostatní kluci přijali a sami mezi sebou mají lásku. Byl jsem šťastný, že jsem členem BTS a že se z nás stala prakticky rodina.
-Konec
×××
Jééj máme tu poslední díl. Takže nejprve se vám chci moc omluvit že to trvalo tak dlouho, ale vůbec mě nenapadalo jak to ukončit. Taky se chci omluvit že ty poslední díly už nebyli moc dobré a vím že tenhle díl se mi moc nepovedl, ale jak říkám už mi došli nápady jak tuhle povídku vést dál.
Pak chci poděkovat všem čtenářům že si našli čas tuto povídku přečíst a vydrželi s ní až do konce. Taky chci poděkovat všem kteří komentovali a dávali vote, opravdu mi jsem nečekala že tolika lidem se bude, alespoň trochu líbit.
A moje hlavní díky patří jedné úžasné osobě bez které by tato povídka nevznikla. Bez ní bych se asi nikdy nedokopala tohle sepsat. Tato povídka vznikla jen kvůli jejímu přání přečíst si jak to ti tři dají dohromady. Hodně často mi něco poradila a dávala mi strašně moc podpory. Opravdu jsem té osobě moc vděčná za její slova. Jak za ty kladné, tak negativní. Takže Míšo moc ti děkuji že jsi mi takhle pomohla.
Tímto se s vámi loučím a děkuji že jste podporovali 'A co když tě miluji?' až do teď. Jak někteří ví chci napsat novou povídku zaměřenou na pár VKook tak doufám že i ona se vám zalíbí.
Ještě jedno velké děkuji všem a do doby než vydám další povídku, zatím. ;)
ČTEŠ
A co když tě miluji?
FanfictionNamjoon, chlapec, který se zamiluje do jednoho z členů skupiny. Jak Jin zareaguje na jeho city a koho vlastně miluje on? A jak kartami zamíchá Yoongi? Od: 14.12.2015 Do: 01.02.2016