Z Pohledu NamJoona:
Jednu ruku jsem mu dal na tvář a prohloubil polibek. Jazykem jsem mu přejel po heboučkých rtech a tím požádal o vstup. Rty pootevřel a já mu jazykem začal prozkoumávat ústa, byly dokonalé. Jeho jazyk si začal hrát s tím mým. Cítil jsem tu vášeň a lásku, kterou do polibku vkládal. Už jsem nepochyboval, že to co řekl, byla pravda.
Začal jsem couvat k posteli, se rty pořád přitisklými k těm jeho. Když jsem nohama zavadil o postel, přerušil jsem polibek a vzal Yoongi ho do náruče. Položil jsem ho na postel a sedl si obkročmo na něj. Začal mi vysvlékat tílko, které ani ne za deset vteřin letělo někam na zem pokoje. Jeho prstíky mi začaly bloudit po odhalené pokožce a já se ohnul k jeho rtům, které jsem si vzápětí přivlastnil.
Rukou jsem Yoongimu zajel pod tričko. Odpověď se mi dostala v podobě slastného vzdychnutí, toho jsem využil, abych se dostal do jeho úst. Po chvíli jsem se z jeho rtů začal přesouvat k jeho krčku. Měl jsem sto chutí mu zanechat značku, aby všichni věděli, že si tuhle noc Yoongi pořádně užil, ale kvůli našemu blížícímu se focení, jsem si to rozmyslel.
Přestal jsem líbat jeho krk, když mi rukou zajel do kalhot a stiskl mého kamaráda. Tentokrát jsem vzdychl já. Yoongimu začaly zářit očka, zmáčkl mi ho ještě víc a začal pohybovat rukou. Skousl jsem si spodní ret, abych nebyl tolik slyšet. Přeci jen se už kluci mohli vrátit.
Yoongi mě druhou rukou chytl za rameno a převrátil nás. Sedl si na mě, podíval se mi do očí a smyslně si olízl rty. No do prdele, cítil jsem, jak mi začal ještě víc tvrdnout, vlastně jsem nikdy takhle tvrdej nebyl. „Namjoone, miluju tě." Zašeptal, když se sklonil k mému uchu. Kývl jsem, jako znak že ho poslouchám, ale nic jsem říct nedokázal, jeho ruka na mém rozkroku mě přiváděla k šílenství. A najednou přestal.
„To si děláš prdel." Bylo první, co ze mě vylítlo. Yoongi se začal smát a pak mě políbil. Když jsem se konečně vzpamatoval, začal jsem mu sundávat tričko, které jako to moje skončilo někde na zemi. Hned po tričku jsem se vrhl k jeho kalhotám, které i s trenkami následovaly naše trička.
Začal jsem si ho pořádně prohlížet. Jeho tělo bylo úžasné, hubené, ale přesto svalnaté. Viděl jsem, jak mu tvářičky nabíraly růžového odstínu, a rukama se snažil si zakrýt rozkrok. Jeho oči bloudily kdekoliv po pokoji, aby se hlavně nemusel podívat na mě. Dal jsem mu ruku na tvář a donutil ho, aby se na mě podíval.
„To je v pořádku, nemusíš se stydět." Přejel jsem palcem po jeho rtech, které jsem hned na to políbil. „To se ti říká, když jsi skoro celej oblečenej." Zamumlal mi Suga do rtů. Odtáhl jsem se a sundal si zbytek oblečení, aby se mi tady tolik nestyděl. Jeho oči mě úplně celého prohlédly a nebudu nikomu nalhávat, že se mi to nelíbilo. Líbilo a moc.
Dnes už podruhé jsem ho položil na postel, ale tentokrát jsme byli oba nazí a já začal lehce panikařit. Nikdy jsem s nikým nebyl nahej v posteli, byla to pro mě novinka. Yoongi se trochu nadzvedl na loktech a začal mě vášnivě líbat. To mě uklidnilo.
Rukou jsem přejel Yoongimu od krku až k jeho přirození, které jsem zmáčkl a začal jezdit nahoru a dolů. Svými rty jsem poté cestičku zopakoval, hezky od krčku až tam dolů. Dal jsem ruku z jeho údu a vyměnil jí za svou pusu. Nejdřív jsem jen olízl jeho špičku a pak jsem ho celý pohltil. Začal jsem pohybovat hlavou a Yoongi začal nahlas vzdychat. Na chvíli jsem ho přestal kouřit, abych si naslinil prsty.
„Možná to bude trochu bolet." Mrkl jsem na něj. On se jen slabě usmál a v očích se mu zračilo, jak se začínal obávat toho, co nastane. „Můžeme tady klidně přestat, jen si řekni." Moc přestávat se mi teda nechtělo, ale nechtěl jsem mu ublížit.
„N-ne to je v.. pořádku." Trochu koktal, ale stál si za tím. Znovu jsem si pořádně naslinil prsty a opatrně jsem do něj strčil ukazovák, zavzdychal a trochu se prohnul v zádech. Hned jsem se vrátil k jeho kuřbě a postupně jsem přidával další prsty. Když už měl v sobě tři a zdál se mi dost roztažený, tak jsem je vyndal. Přesunul jsem se k jeho rtům, které jsem krátce políbil.
„Můžu?" Zeptal jsem se. Doufal jsem, že bude souhlasit, déle už bych to nevydržel. Yoongi se na mě podíval a souhlasně kývl v odpověď. Pomalu jsem do něj zasunul. V očích se mu začaly tvořit slzy, které jsem okamžitě začal slíbávat. Za chvíli přikývl na znamení, že se můžu začít hýbat. Udělal jsem, jak si přál a až po kořen jsem do něj zasunul. Suga se mě chytil za ramena, do kterých zaryl své nehtíky, nijak zvláštně jsem to nevnímal. Ne že bych to necítil, ale v tuhle chvíli mi to bylo jedno. Začal jsem zrychlovat a oba jsme začali vzdychat. Jednou rukou jsem začal honit jeho přirození a on jen zesílil svoje vzdechy.
„U-už budu." Zavzdychal a políbil mě. Polibek byl plný chtíče, nic jiného jsem tam necítil. Za moment už jsem cítil, jak se udělal a jeho zadeček se stáhl, takže i mě to přivedlo k orgasmu. Bez kapky síly jsem se na něj zhroutil. Yoongi mě začal hladit po zádech a já se snažil svalit vedle něj.
„To byl nejlepší sex v mém životě." Řekl jsem a přitáhl si jeho ruku k mým ústům, abych jí mohl políbit. Začal se smát a ruku mi vytrhl. „Možná protože to byl tvůj první sex." Začal se smát ještě víc. „Jak to můžeš vědět?" Podíval jsem se na něj. „Prostě to vím." Řekl klidně a díval se do stropu. „Děkuju Yoongi." Otočil se na bok a podíval se mi do očí. „Za co?" Zase ty jeho otazníčky v očích. Vzal jsem deku a oba nás přikryl. „Za to že jsi tu pro mě vždy byl." Řekl jsem a upřeně jsem mu koukal do očí. Přitulil se ke mně a začal mě líbat.
„Pro tebe tu budu vždy." Dal mi hlavu na hruď a já jsem si ho k sobě ještě víc přitáhl. Když jsme začali usínat, tak někdo otevřel dveře. Proč jsem kurva nezamkl? No a ve dveřích stála ta nejhorší osoba, která mohla. Byl to Jin. Vyděšeně se na nás podíval a okamžitě začal zdrhat z mého pokoje. Podíval jsem se na Yoongiho, který na Jina něco řval, já ale nebyl schopen pochytit co říká. Okamžitě jsem vstal a šel za Jinem.
„RapMone vezmi si, alespoň tohle." Hodil po mě Suga trenky. Rychle jsem si je natáhl a utíkal za Jinem. Překvapivě jeho pokoj nebyl zamčený a tak jsem bez zaklepání vešel a ani nevím proč, jsem dveře ani nezavřel.
„Jine to co jsi viděl není to..." Snažil jsem se dát nějak větu do kupy. „Není to tak? Nedělej ze mě debila. Vím, co jsem viděl!" Otočil se na mě s vražedným pohledem.
„A jestli se bojíš, že to řeknu ostatním, tak se nemusíš bát, to bych ti neudělal. A teď vypadni!" Ukázal na dveře. Už neměl vražedný pohled, ale zlomenej. To co viděl, ho očividně mrzelo. „Jine, nejde mi o to, jestli to někomu řekneš, jde mi o tebe." „Ale nepovídej, tobě jde o mě a přitom si hned vedle šukáš Giho!" Začal po mně řvát Jin.
Když jsem se chystal něco říct, tak přišel Yoongi, teď už oblečený do trenek a trička. „Namjoone chci si s Jinem promluvit." Vzal mě za loket a začal mě vystrkovat z pokoje. „To je hezké, ale já s tebou nehodlám mluvit." Pořád nabručeně řval Jin. Netuším jak, ale za chvíli jsem byl za Jinovými dveřmi a slyšel, jak je Yoongi zamyká. A já byl tak zmatený, že jsem se na nic nezmohl. Jediné na co jsem myslel, byli ti dva ve vedlejším pokoji a já vůbec nevěděl, jaké to mezi námi bude teď.
×××
No takže chtěla bych moc poděkovat, za vaše komentáře v předchozích dílech, moc si toho cením a jsem ráda, že vás tato povídka, aspoň trochu baví.
Ano vím Jin se nezachoval zrovna hezky, ale ještě to s ním nevzdávejte xD
Ještě jedno velké děkuji ;)
ČTEŠ
A co když tě miluji?
FanfictionNamjoon, chlapec, který se zamiluje do jednoho z členů skupiny. Jak Jin zareaguje na jeho city a koho vlastně miluje on? A jak kartami zamíchá Yoongi? Od: 14.12.2015 Do: 01.02.2016