Ξ-"Φυσικά..οπως και απο το σπιτι σας..χθες βράδυ.."
Γυρνάει την πλάτη του και ανασαίνει δυνατά...
D-"Χθες βράδυ είπες πως..."
Τον διακόπτω...
Ξ-"Χθες βράδυ είπα πως σε σκέφτομαι..από την πρώτη στιγμή που δε είδα στην θάλασσα να με κοιτάζεις...κάτι με τράβηξε στο βλέμμα σου..το ίδιο που με τραβάει και τώρα.."
Με κοιτάζει και δαγκώνει το κάτω χείλος του...
D-"Είσαι μαθήτρια μου.."
Ξ-"Ομως ειμαι άνθρωπος..και δεν μπορώ να ελέγξω τα συναισθήματα μου.."
Με πλησιάζει και απλώνει απαλά το χέρι του στο πρόσωπο μου...
D-"Ξανθή δεν είμαι αυτό που θες.."
Ξ-"Πως το ξέρεις?..αν δεν προσπαθήσεις?..εκτός αν δεν με θέλεις.."
Πάει να πεί κατι αλλα σταματάει και απομακρύνεται...
D-"Προσπάθησε να μην με σκέφτεσαι..και αύριο στο μάθημα να είσαι προσεκτική.."
Δεν με θέλει...αν με ήθελε ειχε κάθε ευκαιρία να μου το πει...ομως δεν το εκανε και αυτό με πλήγωσε...άνοιξα την πόρτα και έφυγα γρηγορα απο το πλοιο...ανεβηκα στο μηχανάκι μου και όσο πιο γρηγορα μπορούσα γύρισα σπιτι...μπήκα μέσα και ανεβηκα τα σκαλιά γρηγορα...κλείστηκα στο δωματιο μου και εβγαλα την στολή απο πανω μου...προσπαθησα να κρατήσω τα δακρυα μου αλλα δεν τα κατάφερα...τα άφησα να τρέξουν πανω στο πρόσωπο μου και ξέσπασα...
Δεν ξερω πόσες ωρες εχουν περασει...το μονο που βλεπω ειναι πως εχει νύχτωσει...ακούω το κινητο μου και ατσαλα το βγαζω απο την τσαντα μου...ειναι η Μαριάνα και το σηκώνω...Ξ-"Ναι.."
Μ-"είμαι χάλια.."
Ξ-"Τι έγινε?.."
Μ-"Έστειλα μηνυμα του Χρήστου και μου ειπε να μην το ξανα ενόχλησω.."
Ξ-"Ωχ κατάλαβα..θες να ερθω απο εκει?.."
Μ-"Θέλω να βγούμε..να πιούμε και να μην τον σκέφτομαι.."
Ξ-"Ετοιμαζομαι και ερχομαι να σε παρω.."
Η διάθεση μου ειναι στο πάτωμα...αλλα δεν μπορω να αφησω την φίλη μου μόνη της σε τέτοια κατασταση...έκανα ενα γρηγορο ντουζακι και φορεσα ενα στενό τζιν παντελονι με μια απλή μαυρη μπλουζα...έβαλα και τις ψηλές μαυρες γοβες μου και βάφτηκα απαλά προσθέτοντας ροζ κραγιον...στο τέλος επιασα τα μαλλια μου ενα ατιμελιτο κότσο και εφυγα απο το σπιτι...ανεβηκα στο μηχανάκι και πηγα στο σπιτι της Μαριανας που με περίμενε ηδη κατω,ανέβηκε και εκεινη και φύγαμε...λίγα λεπτά αργότερα και φτάσαμε στην χώρα του νησιού...αφήσαμε το μηχανάκι και περπατησαμε μεχρι το γνωστό μας στέκι...καθίσαμε στην μπαρα κα παραγγειλαμε δυο τεκιλες...
Μ-"Άκου εκει να μην τον ξανα ενόχλησω..εγω?..που του εδωσα τα παντα.."
Ξ-"Αντρες πεταμένα λεφτά!!.."
Μ-"Ναιιιι.."
Λέμε και Τσουγκριζουμε τα ποτά μας...
Ξ-"Τουλάχιστον εσύ το εζησες..εγω?..που εμεινα το παράπονο?.."
Μ-"Με ποιον Καλέ?..."
Ξ-"Σφηνάκιαααααα"
Φώναξα και ευτυχως η Μαριανα ειναι τοσο χαλια που δεν ασχολήθηκε...η ώρα περναει ευχάριστα μετά το πέμπτο ποτό και τα τεσσερα σφηνακια...γελάμε χωρις λογο μεχρι που τα ματια μου κλειδώνουν με τα δικά του...τι θελει αυτος εδω?...δεν αντέχω να τον βλεπω...
Μ-"Ποιος είναι αυτός..διπλα απο τον τύπο που είδαμε στην παραλια?.."
Ξ-"Δεν ξέρω..παμε να φύγουμε.."
Κανω ενα βήμα να κατεβω απο το σκαμπό και δυστυχώς τα ποδια μου δεν με κρατάνε...κρατιεμαι με τα χέρια απο την μπαρα και προσπαθω να συνελθω...
Μ-"Τώρα θα δεις Χρηστάκο!!."
Τι εννοει?..την κοιτάζω να περπαταει και να πλησιάζει τον φιλο του David κατι του λεει στο αφτί και εκείνος χαμογελάει...πρεπει να την μάζεψω...περπατάω με τα χίλια ζόρια προς το μέρος του και της τραβάω το χερι...
Ξ-"Πάμε να φύγουμε..τώρα.."
Μ-"Σε λιγο.."
Λεει και γυρνάει παλι το βλέμμα της στον φιλο του David...τι θα κανω?...δεν μπορώ να κάθομαι στιγμή κοντα του...
D-"Τι χάλια ειναι αυτα?.."
Τον κοιτάζω και τον βλεπω νευριασμενο...
Ξ-"Αναφορά θα σας δώσουμε..κύριε Άντερσον?..."
D-"Πως θα ξυπνήσεις το πρωι για να ερθεις στο μαθημα?.."
Ξ-"Τι ζορι τραβάς?..δεν με ενδιαφερει το κωλομαθημα σου..άντε παραταμε.."
Αυτό που ειπα τον εξόργισε παρα πολυ...είπε κάτι στο αφτί του φίλου του και με άρπαξε με δυναμη εξω απο το μαγαζί...
Ξ-"Αφησε με.."
D-"Έχεις πιεί αλλιως.."
Ξ-"Αλλιως τι?.."
Τον προκαλώ....
D-"Θα μαστίγωνα ολο το βραδυ...."
Το ειρωνικό γελάκι μου εξαφανίζεται...με τραβαει απο το χερι και με βαζει με το ζορι στο αυτοκινητο του...οδηγεί γρηγορα και φτάνει στο σπιτι του...βγαίνω απο το αυτοκινητο του και πηγαινω προς την έξοδο...με ακολουθεί και με τραβαει παλι μεσα...
D-"Και εγώ σε θελω..είσαι ευχαριστημένη τώρα?.."
Silia Stefanou....
YOU ARE READING
..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..
Random#SiliaST.#wattpad11book Άγρια εξάρτηση...σου ακούγεται δύσκολο..είναι ακόμα πιο δύσκολο απο οσο το φαντάζεται το μυαλο σου...