...ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ...

13.3K 805 57
                                    

D-"Θες να μάθεις πως νιωθω για σενα.."

Ειπε και εκανε λίγα βήματα προς τα εμενα...εγω έγνεψα καταφατικά και περίμενα...

D-"Βγάλε τα ρούχα σου..ξάπλωσε στο κρεβάτι και κλεισε τα μάτια σου.."

Αυτο καταλαβε?..αυτο νομίζει?..πως με αυτον τον τροπο θα καταλάβω?..

Ξ-"David δεν εχεις καταλαβει τιποτα για μένα..εγω σου μιλάω για συναισθήματα και εσυ παντα σκέφτεσαι την ικανοποίηση σου..."

D-"Ξανθή άκουσε με..κανε αυτο που σου λέω και θα καταλαβεις.."

Δεν μπορω να καταλάβω ομως θα το προσπαθήσω για μια τελευταία φορά...χωρις να παρω το βλέμμα απο πανω του εβαλα τα ρουχα μου και ξάπλωσα στη κρεβάτι...εκλεισα τα ματια μου και περίμενα λίγα λεπτά...τότε ενιωσα ενα απαλό άγγιγμα στα μάτια μου...

D-"Όλα ξεκινούν απο το βλέμμα.."

Λεει ψυθίριστα και τοτε νιωθω ενα άγγιγμα στο κεφάλι...

D-"Έπειτα αυτο το έντονο βλέμμα περναει στο μαυλό μας και αποτυπώνεται..αν το κανει αυτο δηλαδη αν το βλέμμα αποτυπωθεί και μεινει αρκετές μέρες.."

Ειπε και διεκοψε τα λογια του αγγίζοντας τον στηθος μου...

D-"Σημαινει πως εχεις ερωτευτει..σημαινει η καρδια σου χτυπαει δυνατα..σκέφτεσαι,χαμογελάς..φτιάχνεις δικές σου εικονες..ελπίδες που περιμένεις να πραγματοποιήσεις.."

Ειπε και με ενα ανελέητα λυτρωτικό άγγιγμα εβαλε το χερι του στην περιοχη μου...

D-"Ο ερωτας ειναι βαθια κάψα..μια καυτή φλόγα που καεί τα σωθικά σου..ενας δυνατος άνεμος που μπαινει μεσα σου και σου ισοπεδώνει το είναι.."

Αναςτεναξα σχεδόν αθόρυβα και το χερι του εκανε βολτα απο τους γλουτούς μου χαμηλά στον αστράγαλο μου...

D-"Και ξαφνικά ολα διαλύονται..πρεπει να σταθείς στα ποδια σου και αυτο σε πονάει..σε διαλύει..εγω αυτό δεν το μπορώ.."

Ειπε και έριξε πανω μου ενα λευκό μπουρνουζι...εμεινα ακίνητη δίχως να πω λέξη...κατάλαβα τι ηθελε να μου πει...φοβαται...φοβαται τον ερωτα του για μενα...διηγήθηκε με πράξη τα συναισθήματα του...και εγω που νόμιζα πως δεν με θελει...φορεσα το μπουρνουζι και βγηκα στο σαλονι στάθηκα πισω του και χαμογέλασα...χωρις να με δει....

Ξ-"Ποτέ δεν θα σε πληγωνα..με την θέληση μου.."

D-"Ετσι λες?..σηκωθηκες ξαφνικά και εφυγες ταξιδι..και εγω γαμωτο τρελάθηκα!!..ηθελα να παρω το σκάφος και να σε ψάξω σε ολη την θαλασσα.."

..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora