...ΑΓΡΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ...

11.8K 828 44
                                    

"Παντρεύονται"...απο χθες το βραδυ δεν εχω σταματήσει να επαναλαμβάνω τον ιδια λέξη...η Νόρα μου έσβησε και την τελευταία ελπίδα που ειχα κρυμμένη βαθια μέσα μου...πως ίσως ένιωσε κάτι για μένα...θα παντρευτούν θα κάνουν παιδί και ολα μελι γάλα...είπα στον εαυτό μου και η κούπα με τον καφέ μου επεσε απο τα χέρια μου...η μαμά μου όσο πακετάρει τα πραγματα της,τρεχει στο σαλονι να δει τι συμβαίνει...καθεται διπλα μου και μου χαιδευει το χέρι...

Μα-"Μήπως δεν θες να φύγω?.."

Ξ-"Οχι μαμά..σου ειπα οτι δεν εχω προβλημα..άλλωστε στην χώρα θα μένεις..αν χρειαστώ κατι δεκα λεπτά δρόμος ειναι.."

Μα-"Τότε τι συμβαίνει?..συγνωμη κιόλας που ανακετευομαι μήπως εχει να κανει με τον καθηγητή?..τον κύριο Αντερσον?.."

Παιρνω μια βαθια ανασα και σηκώνομαι απο τον καναπέ...

Ξ-"Τιποτα δεν συμβαίνει..και μην ξανα ακούσω το όνομα του.."

Ειπα θυμωμένη και ανεβηκα στο δωματιο μου...ετσι μου ερχεται να σπασω το δωμάτιο...το κινητο μου χτυπαει αρκετές φορές απο αγνωστο αριθμο...πάτησα το κουμπί και το σήκωσα...

Ξ-"Ναι?..ποιος είναι?.."

L-"Ξανθή?..ειμαι ο Lorman!."

Ο Lorman?...τι συμβαίνει?...για ποιον λόγο με πηρε τηλεφωνο...

Ξ-"Τι κανεις?..εγινε κάτι?.."

L-"Εγώ καλά είμαι..ο David δεν ειναι.."

Κάθισα προσεχτικά στο κρεβάτι...ηδη νιωθω τα ποδια μου να κόβονται...

Ξ-"Μίλα μου σε παρακαλω..πες μου τι επαθε..μίλαααα.."

L-"Έφυγε με το σκάφος του χθες βράδυ..η Νόρα μου ειπε πως ειχε πιει πολύ και δεν μπόρεσε να τον εμποδίσει..το κινητο του ειναι κλειστό και δεν εχει επιστρέψει ακομα.."

Θεέ μου...τι εκανε?..ο καιρος ειναι χαλια..πως σκέφτηκε να κανει τέτοιο...γιατι ρε David?..γαμωτο...

Ξ-"Ειδοποιησες τι ακτοφυλακή?..τους ειπες να ψάξουν?.."

L-"Πήρα αλλα με ενημέρωσαν πως εχουν βάλει απογοητευτικό για κάθε πλοιο..ομως προσπαθούν..δεν ξερω τι να κανω.."

Ξ-"Ερχομαι εκεί.."

Η φωνη του τρεμοπαίζει...η ανησυχία του ειναι πεντακάθαρη και εγω δεν θέλω να την αφησω μονο του σε μια τέτοια στιγμή...ετοιμάστηκα γρηγορα φόροντας μια μαυρη φόρμα με ενα φαρδύ άνετο λευκο μπλουζάκι και αφού επιασα τα μαλλια μου μια ατημέλητη κοτσιδα φορεσα το μπουφάν μου και κατεβηκα στο σαλονι...

..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..Onde histórias criam vida. Descubra agora