...ΟΜΩΣ?...

10.5K 776 30
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και ανακάθισα απότομα στο κρεβάτι.....που είμαι?...απόρησα οταν κατάλαβα οτι βρίσκομαι σε ενα δωμάτιο που δεν εχω ξανα δεί...κοίταξα την ώρα σε ενα ρολόι που βρίσκεται πάνω στο κομοδίνο διπλα μου και βλεπω πως γραφει...4 το μεσημέρι?...τι συμβαίνει εδω?...χθες έπεσα στην θάλασσα,απο χθες το βραδυ μεχρι και τωρα τι εχει συμβεί?...εβγαλα το πάπλωμα απο πανω μου και προσπαθησα να σηκωθώ αλλά οταν το βλέμμα μου επεσε πανω στο δέρμα μου σταμάτησα και εμεινα ακίνητη...το δέρμα μου ειναι κατακόκκινο...και για ποιον λογο φοράω μονο εσωρουχα?...ακουμπάω τα ποδια μου στο δάπεδο οταν ξαφνικά ανοιγει η πόρτα και μπαινει μέσα ο...τα μάτια μου γουρλωσαν...ο David???....

D-"Μην σηκωθείς..απαγορεύεται.."

Έβαλα τα πόδια μου ξανά πανω στο κρεβάτι και σκεπάστηκα με το παπλωμα...στα χέρια του κραταει εναν δίσκο με φαγητό...

D-"Πρέπει να φας καλά για να πάρεις τα χάπια σου.."

Ξ-"Πρώτα θα μου εξηγήσεις τι δουλειά εχω εδώ και πως βρέθηκα και μετά θα το κάνω.."

Πλησιασε στο κρεβάτι και άφησε τον δίσκο διπλα μου...

D-"Αν είσαι καλό κορίτσι..θα κάνεις αυτό που σου λέω και μετά θα στα εξηγήσω όλα.."

Τον κοίταξα βαθιά στα μάτια και έβαλα ξανά τα πόδια μου στο πάτωμα για να του δειξω ποσο αποφασισμένη ειμαι να κανω αυτό που θέλω...

Ξ-"Ειμαι κακό κορίτσι..το ξέρεις.."

Ειπα και τον κοιταξα σηκώνοντας το ενα μου φρύδι...ομως εκείνος δεν δειχνει να απειλείται και μενει ακινητος...αυτό με εκνευρίζει πολύ...

Ξ-"David γιατί δεν είσαι με την γυναίκα σου?..την αφησες την πρωτη μέρα του γάμου σας?.."

D-"Οχι..δεν την παντρεύτηκα.."

Δεν την παντρεύτηκε?..ξαφνικά μια μικρή ελπίδα έλαμψε μέσα μου...

Ξ-"Γιατι?.."

Ρώτησα..θελω να μάθω...αν ειμαι εγώ ο λογος?...αν το εκανε για μενα σημαινει πως εχει αισθήματα...ομως θα το παραδεχόταν?...ειναι τοσο εγωιστής...

D-"Δεν μπορούσα να την κοροϊδεύω..δεν την αγαπαω πια..νόμιζα πως εκεινη ηταν η μεγαλη μου αγαπη ομως..."

Ξ-"Όμως?.."

Ρώτησα ξανά και τα μάτια μου ειναι κολλημένα πανω του...

D-"Δεν ειναι..και έτσι μιση ώρα πριν τον γάμο της τηλεφώνησα και τον ακύρωσα..φέρθηκα άνανδρα αλλά επρεπε να το σταματήσω πριν γινει χειρότερο και για τους δυο.."

Ξ-"Εμενα?...πως με βρήκες?.."

D-"Ήθελα να μείνω μόνος και να σκεφτώ..δεν ηθελα να παω στο κότερο και έτσι βρέθηκα στην παραλια...είδα μια σκία μέσα στο νερό και οταν πλησιασα ειδα το προσωπο σου..παλεύες να κρατηθεις στην επιφάνεια...έχασες τις αισθήσεις σου και σε εβγαλα απο το νερό...σε έβαλα στο αυτοκινητο και σε σκέπασα...ειχες υποθερμια απο το παγωμένο νεκρό και γιαυτό εχεις αυτές τις κοκκινιλες στο σώμα σου..σταμάτησα στο φαρμακείο και αγόρασα φάρμακα για την υποθερμια και υστερα ήρθαμε εδω.."

Δεν ξερω αν μπορώ να το περιγράψω σύμπτωση ή μοίρα...πραγματικά!!

Ξ-"Που βρισκόμαστε?..δεν αναγνωρίζω το δωματιο..δεν ειναι ουτε του κοτερου ουτε του σπιτιού σου.."

D-"Βρισκόμαστε αρκετά μακριά απο το σπιτι σου..μην ανησυχεις ειμαστε ακομα στο νησί..αλλα αρκετά μακριά..."

Αρκετά μακρια αλλα στο νησί?...μαλλον θα εννοεί την πισω πλευρά του νησιού που ειναι ακατοίκητη ,εκτός απο δυο ξενοδοχεία που φιλοξενούν κοσμο...ομως γιατι ήρθαμε εδω?...

Ξ-"Γιατί με έφερες εδώ?.."

D-"Φάε το φαγητό σου..πρεπει να πιεις τα χάπια σου..τώρα Ξανθή.."

Silia Stefanou....
Κορίτσια μου <3
Καλή χρονιά με υγεία και χαρά..!
Ευχομαι ο καινούργιος χρόνος να σας δώσει αυτο που επιθυμείτε :)
Χρονια πολλά σε όλες <3
Love you all :*

..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ