D-"Και εγώ σε θελω..είσαι ευχαριστημένη τώρα?.."
Με κοιταζει στα μάτια και εγώ μέσα μου χαμογελάω...
Ξ-"Τότε γιατί με διώχνεις..?.."
Με τραβαει ξανά και με βάζει μέσα στον σπίτι του...περπαταει προς το σαλόνι και εγώ τον ακολουθώ ζαλισμένη...τρατιέμαι απο το μπράτσο του καναπέ και ο David με πλησιάζει και με κραταει στην αγκαλια του...ωχ όχι...νιωθω το στομάχι μου τοσο ανακατεμένο...που αφήνω τον εμμετό μου...και γεμίζω τα ρουχα μου...ο David με κραταει γερά και με αργά βήματα με πηγαίνει στο μπάνιο...κλείνει την πόρτα και μου βγάζει την μπλουζα...απλώνει τα χέρια του στην πλάτη μου και ξεκουμπώνει το σουτιεν μου...πόσο θέλω να νιώσω το άγγιγμα του...
D-"Πρέπει να σε κάνω μπάνιο..αν μπορεις μην με κοιτάς με αυτό το βλέμμα γιατι μου είναι ήδη πολύ δύσκολο.."
Λεει και δαγκώνει τα χείλη του...
David Pov
Προσπαθώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου και να της βγάλω τα ρούχα...ξεκουμπωνω το παντελονι της και το τραβάω προς τα κάτω...της βγαζω τις γοβες και το βγάζω...το δέρμα της ειναι τοσο μαλακό...την πλησιάζω περισσοτερο και της κατεβάζω το δαντελωτό εσωρουχο της...την ακουμπάω ελαφρά και η στυση μου σκληρενει...γαμώτο ποσο αναθεματισμένα θέλω να την δέσω και να την γαμησω...το μυαλό κανει τόσες σκέψεις και αυτο δεν με βοηθάει καθολου...ανοιγω το νερό και γεμίζω την μπανιερα...προσεκτικά την βάζω μέσα και καθεται κάτω...παίρνω ένα καθαρό σφουγγάρι και βάζω πάνω του αφρόλουτρο...την τρίβω απαλά στο λαιμό και κατεβαινω στο στηθος της...οι ρογες της ειναι σκληρές,θέλω να τις δαγκωνω δυνατά και να ακούσω τα βογκητά της...δαγκωνω τα χειλη μου και συνεχιζω...τρίβω ολο το πανω μέρος του κορμιού της...και κατεβαινω χαμηλά...βάζω το σφουγγάρι αναμεσα στα πόδια της και εκεινη με κοιταζει με αυτό το γαμημενο βλέμμα,τοσο αθώα...την τρίβω και κλείνει τα ματια της ενω ακούω εναν μικρό αναστεναγμό και σφίγγω το χέρι μου για να συνεχίσω...θέλω να πετάξω το σφουγγάρι,να μπω μεσα στην μπανιερα και να σφίξω με την παλάμη μου τον λαιμό της ενω την γαμαω δυνατά...δεν θα αντέξω για πολυ και ετσι τρίβω καλά τα ποδια της και την ξεπλένω...ύστερα παιρνω μια πετσετα και την σκουπίζω...την πηγαινω στο δωματιο του και βγάζω απο το συρτάρι μου ένα μαυρο μποξεράκι και μια αθλητική μου μαυρη μπλουζα...της τα φοράω και την βάζω να ξαπλώσει στο κρεβάτι μου...με κοιταζει και χαμογελάει γλυκά...ποσο θα ηθελα να κανω αυτο το βλέμμα γεμάτο γαμ δακρυα καυλας να με παρακαλαει να μην σταματήσω...την σκεπάζω με το πάπλωμα και κλείνει τα ματια της...βγάζω τα ρούχα μου και ξαπλωνω διπλα της...η στυση μου ειναι ακομα σκληρη και ετοιμη να μπει βαθια μεσα της...ομως δεν μπορώ κοιμαται τοσο αθώα διπλα μου...και εχει αισθήματα για μενα...αν της πω την αληθεια...σιγουρα θα φυγει μακρυα μου...δεν θα αντέξει...τον κόσμο μου...Silia Stefanou...
ESTÁS LEYENDO
..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..
De Todo#SiliaST.#wattpad11book Άγρια εξάρτηση...σου ακούγεται δύσκολο..είναι ακόμα πιο δύσκολο απο οσο το φαντάζεται το μυαλο σου...