...ΑΠΕΙΛΗ...

9.9K 814 35
                                    

D-"Ανοιξεεεεεε"
Τι κανει εδω ο David?...κατεβηκα τις σκαλες και ανοιξα την πορτα...

Ξ-"Πας καλα?..τι θες εδώ τέσσερις τα χαράματα.?.."

Εςπρωξε με δυναμη την πορτα και δίχως να πει λέξη μπηκε μεσα στο σπιτι μου...ειναι παντα τοσο αυταρχικός...εκλεισα την πορτα και τον ακολούθησα στο σαλονι...

Ξ-"Μηπως θες να μου πεις τον λογο που με ξυπνάς στις 4 το πρωι και μπαίνεις μεσα στο σπιτι μου δίχως εξήγηση?...

D-"Δεν ηθελες να μάθεις?.."

Ειπε και με πλησιασε αρκετα...εκανα ενα βημα πισω δεν αντέχω να βρίσκεται τοσο κοντα μου...

Ξ-"Ακομα και να ηθελα.."

D-"Συνεχισε.."

Ειπε και με αυτην την γνωστή,ματια που καεί κάθε πόντο του κορμιού μου με ξανα πλησιασε...

Ξ-"Δεν πρεπει να την μάθω.."

Ειπα και κοιταξα το πατωμα...

D-"Ενα κακό κορίτσι σαν και εσένα..βαζει πρεπει στην ζωη του?.."

Ξ-"Κάποιες φορές χρειαζεται.."

Ειπα αποφασιστικά...και εφυγα απο μπροστα του...απομακρύνθηκα αρκετα για να μπορω να εχω τον έλεγχο μου...

D-"Ειναι γκόμενος σου?.."

Ξ-"Δεν σε αφορά.."

D-"Απαντησε τωρα.."

Φώναξε και τρανταχτηκε ολο το κορμι μου...

Ξ-"Οχι..αλλα μπορει και να γινει.."

D-"Δεν θα γινει.."

Ειπε και με κοιταξε με μίσος...

Ξ-"Τι θες τωρα David?..τι θες ξανα στην ζωη μου?..εσυ αποφάσισες να μείνεις οπως εισαι..Αυτος ειμαι!!!...φωναξες και εφυγες απο το σπιτι μου..τωρα?..τι ζητάς εδω?.."

Με ενα βημα ηρθε κοντα μου και με τραβηξε απο το χερι...

D-"Γιατι δεν δέχεσαι αυτο που ειμαι?..τοσο δύσκολο σου ειναι να κανεις λιγο πισω?.."

Ξ-"Μου ζητάς να δεχτώ αυτο που εισαι και να ακυρώσω ολα όσα ειμαι εγω..σε μια σχεση κανεις αμοιβαίους συμβιβασμούς..και οι δυο!!..Οχι μονο ο ενας.."

Φώναξα και εγω και ακούμπησα τα χέρια του στο μικρο σύνθετο με τα ποτά...

D-"Μην κανεις κάτι μαζι του.."

Ξ-"Ειμαι μονη κοπελα και θα κανω οτι θελω..στο κατω κατω τι εισαι να μου ζητάς?..εξαφανιστηκες εναν μήνα και τωρα ζητάς τα ρέστα?..ππυ ξερω εγω τι έκανες εσυ!!.."

..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora