...ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ...

13.2K 826 53
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα διπλα μου τον David...κοιμόταν γλυκά και σηκωθηκα αθόρυβα για να μην τον ξυπνήσω...φόρεσα το πουκάμισο του και πήγα στην κουζίνα...άνοιξα τα ντουλάπια για να βρώ καφέ αλλα δεν έχει...γυρίζω για να παω προς το κρεβάτι πάλι αλλα τον βλεπω απότομα μπροστα μου...

Ξ-"Με τρόμαξες..καλημέρα αγάπη μου.."

D-"Καλημέρα..Ντύσου και φύγε.."

Ο τρόπος του δεν μου αρεσει καθόλου...πως μιλαει ετσι?...με γρηγορο βήμα πηγαινω στο δωμάτιο και φοράω τα ρούχα μου...συμμαζεύω λιγο τα μαλλιά μου και παιρνω την τσάντα μου...πηγαινω ξανά στο σαλόνι και τον κοιτάζω που ελέγχει κάτι χαρτιά...

D-"Μην αργήσεις στην σχολή.."

Τον κοίταξα θυμωμένα και χωρις να απαντήσω έφυγα...ο οδηγος του με επέστρεψε στο σπίτι και μπηκα μέσα...άφησα τα κλειδιά μου στο τραπεζάκι και τοτε η μαμα μου πετάχτηκε απο την κουζινα...

Μα-"Καλημέρα.."

Ξ-"Καλημέρα μαμά.."

Είπα ξερά και ανεβηκα στο δωμάτιο μου...εκανα ενα ζεστό μπάνιο και φόρεσα την στολή μου..με γρηγορο ρυθμό ετοιμάστηκα και εφυγα ξανά απο το σπίτι...οδήγησα μεχρι τον ναυτικό όμιλο και ανεβηκα στο πλοιο...είμαι ακομα θυμωμένη μαζι του...η συμπεριφορά του δεν μου αρεσε καθολου και θελω να μιλησω μαζι του...το μάθημα αρχισε αμεσως και εκείνος δεν μου έριξε ουτε ματιά...δεν μπορώ να τον καταλάβω...μόλις τελειωσε το μαθημα κάθισα σε μια γωνία και οταν όλοι κατέβηκαν απο το πλοιο περπατησα μεχρι το γραφειο του...ανοιξα απότομα την πόρτα και τοτε τον ειδα να μιλαει με μια γυναικα και να με κοιτούν και οι δυο...

D-"Πως μπαίνεις έτσι μέσα?.."

Ξ-"Συ..συγγνώμη..ήθελα να ρωτήσω κάτι για το μάθημα.."

Απολογήθηκα για την συμπεριφορά μου...

Λ-"Εγώ φευγω..έχω μάθημα σε πεντε λεπτά..θα τα πουμε αργότερα.."

Ειπε η άγνωστη γυναικα και βγήκε απο το γραφειο...ο David σηκώθηκε νευριασμενος και στάθηκε μπροστά στο γραφειο του...

D-"Μαλλον δεν ημουν κατανοητός οταν ειπα πως κανείς δεν πρεπει να μάθει για μας.."

Ξ-"Συγγνώμη νόμιζα πως ήσουν μόνος.."

Ειπα και εκλεισε τα ματια του με δυναμη...

D-"Λοιπον..τι ηταν το τόσο σημαντικό που σε εκανε να μπεις έτσι?.."

Ξ-"Εσύ.."

D-"Εγώ?.."

Ειπε με απορία στα ματια του...

Ξ-"Ναι David..δεν μπορώ να καταλάβω την συμπεριφορά σου απεναντι μου...το πρωί με έδιωξες απο το σπιτι σου,στο μαθημα ουτε με κοίταγες,τωρα μου φωνάζεις.."

D-"Το πρωί θέλω να είμαι μόνος.."

Ξ-"Οπότε δεν θες να κοιμόμαστε μαζί?.."

D-"Οχι.."

Τα λογια του ηχούν σαν πέτρα μέσα μου...δηλαδή τι μπορούμε να κάνουμε μαζι...μονο σεξ...και αυτό μονο με τον τρόπο που του αρέσει?...

Ξ-"Μόνο το σεξ?..μόνο αυτό θα υπαρχει αναμεσα μας?.."

D-"Σου εξήγησα απο την αρχή πως λειτουργώ και δεχτηκες.."

Ξ-"Ναι και προσπαθώ για μάς..μου άλλαξες ντυσιμο,συμπεριφορά και παρόλα αυτα εγω δεν μπορω να κοιμάμαι μαζι σου ή να ξυπναω στην αγκαλια σου..να πίνουμε μαζι καφε..δηλαδή οτι φυσιολογικό υπαρχει αναμεσα σε δυο ανθρώπους..."

Με κοίταξε με το σκοτεινό βλέμμα που έβλεπα στα μάτια του όλο το βράδυ...

D-"Δεν είμαι φυσιολογικός.."

Ξ-"Εγώ είμαι..και παρόλα αυτα έκανα πισω σε πολλά θέματα..ομως εσύ?..μόνο διαταζεις και δεν κανεις καμία υποχώρηση για μας.."

Ειπα και μου γύρισε την πλάτη...προσπαθω να κρατήσω τα δακρυα του εκνευρισμού μου και νιωθω να πνιγομαι...

D-"Ξανθή..ήμουν απόλυτα ξεκάθαρος..αν θες να το τελειώσεις κάντο τώρα.."

Silia Stefanou
**************

..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora